AMA 2011 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Topic: AMA 2011 (2034 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Martin Cardenas vandaag zijn eerste race gewonnen in de AMA SBK. Die gozer hebben we ook in Europa een tijdje kunnen zien in de GP's, rijdt nu dus daar.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 15-05-11 om 01:25:52
Martin Cardenas vandaag zijn eerste race gewonnen in de AMA SBK. Die gozer hebben we ook in Europa een tijdje kunnen zien in de GP's, rijdt nu dus daar.


Na de 250cc reed hij al in de AMA SuperSport. Is dus al een tijdje in de USA
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 16-05-11 om 09:56:23
(...)


Na de 250cc reed hij al in de AMA SuperSport. Is dus al een tijdje in de USA


Weet ik. Al heeft hij vooral gereden de laatste jaren in de Daytona Sportsbike-klasse en niet in de Supersport. Vorig jaar was hij zelfs kampioen in die klasse. Nu dus overgestapt naar de Superbikes.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 16-05-11 om 11:35:57
(...)


Weet ik. Al heeft hij vooral gereden de laatste jaren in de Daytona Sportsbike-klasse en niet in de Supersport. Vorig jaar was hij zelfs kampioen in die klasse. Nu dus overgestapt naar de Superbikes.


Oh. Leek een beetje alsof je er gisteren achter was gekomen, dus vandaar mijn reactie
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 15-05-11 om 01:25:52
Martin Cardenas vandaag zijn eerste race gewonnen in de AMA SBK. Die gozer hebben we ook in Europa een tijdje kunnen zien in de GP's, rijdt nu dus daar.


Wat ik hier schreef klopt niet. Cardenas heeft niet gewonnen maar werd in race 1 3e. In race 2 viel hij uit.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 22-05-11 om 20:57:32
(...)


Wat ik hier schreef klopt niet. Cardenas heeft niet gewonnen maar werd in race 1 3e. In race 2 viel hij uit.


Haha, en daar kom je nu achter? Was je dronken?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Afgelopen tijdens het WSBK weekend in Miller is er ook gereden voor de AMA. Het gaat voor het kampioenscchap dit jaar tussen Hayes (Yamaha), Blake Young en Tommy Hayden (beiden Suzuki). De rest doet voor het kmapioenschap niet meer mee, De enige die ze bij kan houden is Martin Cardenas maar die heeft al een paar keer een nul score gehad. Rising star is nu JD Beach, winnaar van de RBR in 2008.

Uitslag deze race:
1. Young
2. Hayes
3. T. Hayden
     Reageer met citaat 
Morgen (maandag 20 juni) worden de laatst verreden races op Road America (ook wel bekend als Elkhart Lake) op Motors TV uitgezonden. Zal daarom nu nog even de uitslagen van die races hier niet neerzetten.

De tijden zijn 2.25 tot 4.05 uur of van 10.00 tot 11.45 uur. Even de harddick recorder programmeren dus.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 19-06-11 om 08:37:29
Even de harddick recorder programmeren dus.


Bij mij zenden ze iets heel anders uit op MotorsTV
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 20-06-11 om 08:10:12
(...)


Bij mij zenden ze iets heel anders uit op MotorsTV


Vervelend! Ik baseerde me op de tijden die genoemnd werden op racesport. Dan zijn die dus waarschijnlijk onjuist? Ik zie trouwens nu mijn typo pas.



Citaat:
Even de harddick recorder programmeren dus.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 20-06-11 om 09:07:31
(...)


Vervelend! Ik baseerde me op de tijden die genoemnd werden op racesport. Dan zijn die dus waarschijnlijk onjuist? Ik zie trouwens nu mijn typo pas.



(...)


Vanmorgen de uitloopronde van de AMA gezien
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
In de AMA is het seizoen dus alweer voorbij en het bleef op het laatst spannend tussen uiteindelijk kampioen Josh Hayes (Monster Yamaha) en Blake Young (Rockstar Makita Suzuki).

1 Josh Hayes - YAM 363

2 Blake Young 358

3 Tommy Hayden 288

4 Martin Cardenas 231

5 Ben Bostrom 209

6 Roger Lee Hayden 202

7 Larry Pegram 190

8 Chris Clark - YAM 157

9 Geoff May 139

10 Steve Rapp 139

Snelle navigatie: