ONK 4 Assen 2011 (KTM Pirelli Racedays) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: ONK 4 Assen 2011 (KTM Pirelli Racedays) (30316 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 29-08-11 om 22:40:18
Als zo'n Moriwaki rijder een ONK 125cc coureur van de baan had gereden, dan werd er schande geroepen dat ze in dezelfde race reden...


Was toch ook goed om te zien dat de top van de Moriwaki lekker in de middenmoot meereed.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 29-08-11 om 22:40:18
Als zo'n Moriwaki rijder een ONK 125cc coureur van de baan had gereden, dan werd er schande geroepen dat ze in dezelfde race reden...


Hoi,

Een Moriwaki rijders die een 125 van de baan rijdt!!! Dat impliceert bijna dat de Mori sneller is! Heb je de snelste tijd van de DSBK en de langzaamste eens bekeken. Vindt dat je redelijk minderwaardig doet over de Moriwakirijders, alsof die niet kunnen rijden en zo bot zijn dat ze over de baan zwalken.

Hebben jullie hier nou echt allemaal grapefruit gegeten of lijkt dat nou maar

Wim
     Reageer met citaat 
siegerrr schreef 29-08-11 om 22:45:17
(...)


Was toch ook goed om te zien dat de top van de Moriwaki lekker in de middenmoot meereed.



Jij hebt dus geen grapefruit gegeten en was misschien zelfs in Assen kijken,

Wim
     Reageer met citaat 
wim61 schreef 29-08-11 om 22:52:06
(...)



Jij hebt dus geen grapefruit gegeten en was misschien zelfs in Assen kijken,

Wim


Jazekers, ben er de hele dag geweest en heb genoten van enkele geweldige races. En ben er haast zeker van dat er enkele jongens uit de Moriwakicup zoals Loi, ter Braake en Brouwers voldoende talent hebben om door te stoten in de verschillende klasses
     Reageer met citaat 
wim61 schreef 29-08-11 om 22:45:51
(...)


Hoi,

Een Moriwaki rijders die een 125 van de baan rijdt!!! Dat impliceert bijna dat de Mori sneller is! Heb je de snelste tijd van de DSBK en de langzaamste eens bekeken. Vindt dat je redelijk minderwaardig doet over de Moriwakirijders, alsof die niet kunnen rijden en zo bot zijn dat ze over de baan zwalken.

Hebben jullie hier nou echt allemaal grapefruit gegeten of lijkt dat nou maar

Wim


Als je mijn eerdere post had gelezen, had je gezien dat ik bedoelde dat die Moriwaki rijders op een ronde worden gezet en dan het risico bestaat dat ze een 125cc rijder van de baan drukken.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 30-08-11 om 09:44:39
(...)


Als je mijn eerdere post had gelezen, had je gezien dat ik bedoelde dat die Moriwaki rijders op een ronde worden gezet en dan het risico bestaat dat ze een 125cc rijder van de baan drukken.


Je kijkt redelijk door een roze bril.
Er zijn ook 125cc rijders op een ronde gezet, daar hoor ik je niet over.
Geef het is gewoon de kans.

Andre
     Reageer met citaat 
andre schreef 30-08-11 om 09:55:09
(...)


Je kijkt redelijk door een roze bril.
Er zijn ook 125cc rijders op een ronde gezet, daar hoor ik je niet over.
Geef het is gewoon de kans.

Andre


Die rijd altijd achteraan, dus dat zegt meer over de coureur dan over de moriwakicup
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 30-08-11 om 12:49:53
(...)


Die rijd altijd achteraan, dus dat zegt meer over de coureur dan over de moriwakicup


Hoi,

en daar hebben we iemand die eet alleen maar zure pruimen En zo is er altijd wel een escape om maar vooral niet te hoeven zeggen dat het eigenlijk wel een leuke wedstrijd was!!!

Wim
     Reageer met citaat 
wim61 schreef 30-08-11 om 14:00:33
(...)


Hoi,

en daar hebben we iemand die eet alleen maar zure pruimen En zo is er altijd wel een escape om maar vooral niet te hoeven zeggen dat het eigenlijk wel een leuke wedstrijd was!!!

Wim


wim nu vraag ik me af waar jij ziet staan in de quote van falerossi dat het geen leuke wedstrijd was
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 30-08-11 om 15:10:48
(...)


wim nu vraag ik me af waar jij ziet staan in de quote van falerossi dat het geen leuke wedstrijd was


Hoi,

Dat kan ik er ook niet aan zien. Maar waarom nou niet eens iets leuks schrijven, azijnpissen kan altijd nog toch? Hoe lang is het geleden dat we in het ONK "kids on track" zagen?

Wim
     Reageer met citaat 
wim61 schreef 30-08-11 om 15:27:42
(...)


Hoi,

Dat kan ik er ook niet aan zien. Maar waarom nou niet eens iets leuks schrijven, azijnpissen kan altijd nog toch? Hoe lang is het geleden dat we in het ONK "kids on track" zagen?

Wim
kids on trackS ryden altyd in het cup programma. ik pis helemaal geen azyn, echter vind ik dat die klasse prima in de cup kan blijven. hoewel een vol startveld erg prettig was, weet ik niet of de combinatie goed was van de beide klassen.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 31-08-11 om 10:11:59
(...)
kids on trackS ryden altyd in het cup programma. ik pis helemaal geen azyn, echter vind ik dat die klasse prima in de cup kan blijven. hoewel een vol startveld erg prettig was, weet ik niet of de combinatie goed was van de beide klassen.


Gezien de omstandigheden viel het deze keer volgens mij goed uit. Er waren zelfs leuke gevechten in het veld tussen enkele moriwaki rijders en 125cc rijders. Denk dat het voor herhaling vatbaar is. Daarnaast kunnen de moriwaki rijders volgend jaar natuurlijk altijd meedoen. Kunnen ze ook een keer op echte racebanden rijden. Scheelt voor de toppers denk ik wel één á twee seconden.

Als klasse kunnen we op het moment meer vraagtekens bij de talentcup zetten. Hoop dat er volgend jaar wat meer animo voor is. Denk dan wel dat de opzet veranderd dient te worden.

« Gewijzigd: 31-08-2011 om 10:47:37 door siegerrr »

     Reageer met citaat 
falerossi schreef 31-08-11 om 10:11:59
(...)
kids on trackS ryden altyd in het cup programma. ik pis helemaal geen azyn, echter vind ik dat die klasse prima in de cup kan blijven. hoewel een vol startveld erg prettig was, weet ik niet of de combinatie goed was van de beide klassen.


Hoi,

Als je terug kijkt op de initatieven van de laatste jaren kan je zien dat dit niet de goeie aanpak was. Waarom? Kleine vijver, weining vissen en veel visser's. Dit zorgt uiteindelijk voor een verschraling in de breedte. Dus ergens moet er een moment komen om weer te beginnen, dit lijkt mij zo'n moment.

UIteindelijk moet het talent, en dat zijn ze in principe allemaal, de kans krijgen om te rijden. De kreet "kids on track" sloeg op het feit dat er inderdaad kids op de baan waren en niet op de gelijknamige organisatie

Wim

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: