ONK 5 Assen (Race of Champions) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: ONK 5 Assen (Race of Champions) (31321 keer gelezen)
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
uitslag race :

1 51 Bryan Schouten
2 61 Ernst Dubbink
3 71 Thomas van Leeuwen
4 95 Scott Deroue
5 111 Alexander Knaf (D)
6 76 Joey Rispens
7 24 Tasia Rodink
8 86 Wesley Jonker
9 22 Ricardo Brink
10 64 Bo Bendsneijder
11 21 Jerry van de Bunt
12 18 Ryan van de Lagemaat
13 99 Miguel Correia Lourenco

DNF
42 Brian Slooten
honda-racing
gang is alles,remmen is angst

     Reageer met citaat 
Schouten is de terechte kampioen...kijken wat hij volgend jaar gaat doen
Hamove Hengelo Gelderland
     Reageer met citaat 
Brian Slooten DNF is wel een understatement, hij was betrokken bij een startincident in de supermono klasse waar hij nog kans maakte op de titel in het ONK en is derhalve helemaal niet gestart.

Brian is inmiddels geopereerd aan een gecomplceerde breuk aan zijn onderbeen en ligt in het ziekenhuis in Alkmaar. Vanaf deze kant wil ik hem graag veel sterkte en een goed herstel wensen.

Over de andere twee rijders heb ik geen info, zag er allemaal zeer ernstig uit. Op Racesport stond dat niemand levenbedreigend gewond was geraakt. Dat is voor wat ik zag best een klein wonder.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 26-09-11 om 16:52:23
Brian Slooten DNF is wel een understatement, hij was betrokken bij een startincident in de supermono klasse waar hij nog kans maakte op de titel in het ONK en is derhalve helemaal niet gestart.

Brian is inmiddels geopereerd aan een gecomplceerde breuk aan zijn onderbeen en ligt in het ziekenhuis in Alkmaar. Vanaf deze kant wil ik hem graag veel sterkte en een goed herstel wensen.

Over de andere twee rijders heb ik geen info, zag er allemaal zeer ernstig uit. Op Racesport stond dat niemand levenbedreigend gewond was geraakt. Dat is voor wat ik zag best een klein wonder.


Ik wou het nog typen, maar ik wist niet met 100% zeker of het Brain Sloten was. Ook vanaf deze kant een spoedig herstel en beterschap voor Brian Sloten
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
volgens het Dagblad vh Noorden was een van de 2 anderen de Belg Jospeph Goumans (53) die met zwaar hoofdletsel en fracturen aan linker hand -en voet naar Wilhelmina Ziekenhuis is gebracht..
De andere betrokkene zou de Duitser Markus Herzig (werd ook door speaker omgeroepen) zijn. Daar ben ik niet zo zeker van er was nl ook elders op het circuit een ongeval met 2 rijders waarvan Herzig een vd betrokken was heb ik ergens gelezen..
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
ik heb op het supermono forum gelezen dat het ene ongeluk met Brian en Jos op de startgrid was en idd verderop het circuit een ongeluk met 2 anderen ( Herzig oa) was... Herzig was de enige die naar het ziekenhuis was gebracht met een gebroken been.
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
updat Jos:

Hij heeft zijn sleutelbeen gebroken, zijn hand en pols, en oa een hersenschudding (motor-forum)
     Reageer met citaat 
Mogge,

Er is gelukkig goed nieuws te melden na de horrorcrash van afgelopen weekend! Onze nestor Jos heeft gisteren zelf gebeld met de mededeling dat het hem goed ging! UIteraard enkele breuken maar waar iedereen bang voor was is gelukkig niet bevestigd, geen hoofdletsel.

Brian Slooten is gisteren geopereerd aan een dubbele beenbreuk, verder is hij aardig bont en blauw!

Markus Herzig had een beenbreuk maar die is naar alle waarschijnlijkheid alweer onderweg naar Zwitserland.

Wim
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
wim61 schreef 27-09-11 om 08:54:55
Mogge,

Er is gelukkig goed nieuws te melden na de horrorcrash van afgelopen weekend! Onze nestor Jos heeft gisteren zelf gebeld met de mededeling dat het hem goed ging! UIteraard enkele breuken maar waar iedereen bang voor was is gelukkig niet bevestigd, geen hoofdletsel.

Brian Slooten is gisteren geopereerd aan een dubbele beenbreuk, verder is hij aardig bont en blauw!

Markus Herzig had een beenbreuk maar die is naar alle waarschijnlijkheid alweer onderweg naar Zwitserland.

Wim


hmmm toch vervelend dat ik dan weer andere berichten lees op racesport. Wat is nu waar?

Citaat:
Wat betreft de toestand van Joseph Grauwmans kunnen de behandelende artsen van het UMCG Groningen pas over enkele dagen meer duidelijkheid geven. Het enige wat momenteel bekend is dat Grauwmans naast diverse botbreuken serieus hersenletsel heeft opgelopen.



bron: Racesport .nl
http://www.racesport.nl/ONK/Supermono/update-toestand-gewonden-start-ongeval-ek-supermono-assen/tabid/72/iNews_ID/27968/Default.aspx
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 27-09-11 om 10:23:20
(...)


hmmm toch vervelend dat ik dan weer andere berichten lees op racesport. Wat is nu waar?

(...)


bron: Racesport .nl
http://www.racesport.nl/ONK/Supermono/update-toestand-gewonden-start-ongeval-ek-supermono-assen/tabid/72/iNews_ID/27968/Default.aspx


Mogge,

Doordat de ontwikkeling zich in razend tempo ontwikkelen loopt het soms niet helemaal synchroon. Heb ondertussen Racesport al een update gestuurd,

Wim
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
wim61 schreef 27-09-11 om 11:28:33
(...)


Mogge,

Doordat de ontwikkeling zich in razend tempo ontwikkelen loopt het soms niet helemaal synchroon. Heb ondertussen Racesport al een update gestuurd,

Wim


super! goed dat het uiteindelijk toch goed gaat.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
Brian Slooten is sinds gister weer thuis
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
dagobert schreef 08-10-11 om 11:52:29
Brian Slooten is sinds gister weer thuis


Ik heb hem net gesproken..

Hij zit voorlopig nog wel thuis, nu zelfs nog in een rolstoel. Hij mag zijn been/voet nog niet laten hangen.
Hij heeft zijn scheenbeen, kuitbeen en sprongbotje gebroken. Er zit een pen in zijn scheenbeen en het sprongbotje zit vastgeschroefd. En er waren wat aders beschadigd.
     Reageer met citaat 
Beterschap Brian. Ik hoop dat je snel gezond rond kunt lopen.

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: