Road Racing 2012 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Road Racing 2012 (5861 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Tip: via de bekende race torrent site de NW 200 in perfecte kwaliteit kunnen downloaden. Zal met de IOM TT ongetwijfeld ook gebeuren.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 23-05-12 om 10:41:57
Uit het NW 200 Topic:
(...)

Ik zal je vertellen dat ik schotel aan de muur heb hangen gericht op Astra (2): Via ITV4 heb ik vorig jaar wel de TT goed kunnen volgen. Heb tig kanalen waarop BBC NI zit, maar overal zwart beeld


dan veronderstel ik dat je dish niet goed staat afgesteld, want astra2 28°oost heeft een zeer sterke beam..zolang het nog duurt, zou gedaan zijn in 2014.
     Reageer met citaat 
Helaas een dode te betreuren bij de ManxGP...

http://www.crash.net/...anx_gp_incident.html
Mugello never sleeps!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ryan Farquhar heeft vandaag aangekondigd dat hij er direct mee stopt. Afgelopen woensdag is zijn oom
Trevor Ferguson met een van Ryan's machines tijdens de Manx Grand Prix verongelukt.
RF is er helemaal kapot van getuige het artikel onder de link..
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik heb toevallig van de week TT Closer to the Edge gezien; racen op road circuits is een spectaculaire sport met vaak wel een bittere nasmaak. Ik kan me goed voorstellen dat hij er mee stopt. Soms vraag ik me af waar ze überhaupt aan beginnen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Rico Penskofer heeft aangekondigd dat de Macao GP zijn laatste race als actieve coureur was en dat hij nu als teammanager, oa in de Endurance, aan de slag gaat

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: