Red Bull Rookies 2012 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Topic: Red Bull Rookies 2012 (30257 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Mocht hij volgend jaar weer in de RBR rijden is het wel te hopen dat dat hij weer een topseizoen heeft. Kijk maar naar Baldasari, vorig jaar kampioen en nu een slecht seizoen. Ze zijn je zo vergeten. Ik dacht dat deze aanvraag voor de RBR alleen was om zowieso iets te hebben volgend jaar mocht een GP-start niet lukken.
Mocht hij wel RBR rijden hoop ik niet dat dat bijv. een start voor Bo Bendsneyder in de weg zal staan.
Ik denk niet dat er twee NL's in deze cup zullen rijden.
Zal wel iets met commercie en afzetgebieden van Red Bull te maken hebben.
     Reageer met citaat 
RBR is de goedkoopste optie om je in de kijker te rijden, dat je het risico loopt "door de mand te vallen" zul je voor lief moeten nemen. Als je kampioen wilt worden moet je van iedereen kunnen winnen is de gouden regel. Meerijden in de RBR geeft je de garantie dat je op gelijkwaardig materiaal rijdt. Als je in de Moto3 terecht komt bij een achterhoede team, is het nóg veel lastiger om een goede indruk te maken.

Bo zal zich gewoon moeten bewijzen en staat op zichzelf denk ik. Als je tijdens de "audities" goed genoeg presteert, kunnen ze niet om je heen lijkt me.

Het lijkt me voor zijn ontwikkeling ook wel belangrijk om bij de RBR te komen. Anders zou hij moeten uitwijken naar het IDM of CEV om verder te groeien.

« Gewijzigd: 02-10-2012 om 18:14:15 door Ben-Gunther »

     Reageer met citaat 
Wat ik niet begreep trouwens, was waarom Scott zo'n misbaar maakte na zijn val in race 1. Het was een eenzijdig ongeval, waarschijnlijk omdat hij teveel aan het pushen was, maar hij was maar aan het zwaaien en schelden. Op wie eigenlijk?
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 03-10-12 om 11:16:01
Wat ik niet begreep trouwens, was waarom Scott zo'n misbaar maakte na zijn val in race 1. Het was een eenzijdig ongeval, waarschijnlijk omdat hij teveel aan het pushen was, maar hij was maar aan het zwaaien en schelden. Op wie eigenlijk?


Zichzelf?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
midstar schreef 02-10-12 om 11:09:49
(...)

Dacht ik ook, anders verval je in de eeuwige student

Nog een jaar leert hij niks van.
Meest logische stap is hogerop, hij heeft zich wel bewezen dit jaar, nu kijken of je het niveau kan optillen.


In het AD van vandaag geeft Scott aan volgend jaar RBR te rijden en pas in 2014 de overstap te willen maken
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 03-10-12 om 11:33:42
(...)


Zichzelf?


Hij mocht van de Spaanse marshalls de baan niet meer op.
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Geen Bo Bendsneyder volgend jaar in de Rookies cup denk ik... Op zijn twitter reageerd hij met *********** dit klopt niet!

Helaas...
     Reageer met citaat 
Ik vrees het ook ja.Wat zou hij nu gaan doen. ONK Moto 3?
Vrees dat hij daar weinig kan leren. Dacht dat hij in het verleden Deroue en Loi wel eens verslagen heeft.
Ik heb toch altijd vraagtekens bij de selectieprocedure van de RBR. Waar kijkt men eigenlijk naar op zo'n dag. Als er meer dan 100 rijders zijn hoe kun je dan alles goed beoordelen? Heb toch altijd het idee dat commerciele belangen toch een rol spelen, veel spanjaarden, italianen en britten. En soms mag er een andere nationaliteit meedoen. Ik kan mij voorstellen dat hij heel erg teleurgesteld is.
     Reageer met citaat 
Tja, de rbr is een merkencup, dat betaald wordt door Red Bull. Het is geen officieel iets van een bond ofzo, waarin iedereen een gelijke kans moet hebben. Het is een dingetje van Red Bull. Dus vanzelfsprekend spelen commerciele belangen een rol. Red Bull betaalt, dus Red Bull bepaalt.
     Reageer met citaat 
Red Bull is toch met name een jongeren drankje. Vraag me af waar de markt groter is als je de jeugdwerkloosheid (=geen geld voor Red Bull ) in oogschouw neemt
     Reageer met citaat 
Met alle respect voor Bo, denk ik dat Scott op dit moment toch een maatje groter is. Bo heeft natuurlijk veel gewonnen in de NSF100, Moriwaki en Yamaha 125 cup, maar hij was zeker in de Yamaha cup in niet ongenaakbaar.

Het is jammer dat hij er niet bij is, was zeker leuk geweest een tweede Nederlander. nu ONK Moto3? Ga het ongelijk van RBR maar bewijzen door kampioen te worden in deze klasse.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
over de RBR gesproken, nu Salom bij RW vervangen is lijkt het er een beetje op dat het geen Scott word bij RW??

ik ben geen voorstander van nog een jaar RBR voor Scott eerlijk gezegd.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
MB84 schreef 09-10-12 om 19:39:07
Geen Bo Bendsneyder volgend jaar in de Rookies cup denk ik... Op zijn twitter reageerd hij met *********** dit klopt niet!

Helaas...



Bij Red bull wordt niet alleen gekeken naar de rijderskwaliteiten , maar ook naar dingen zoals mentaliteit beheersing van talen e.d.

Derou is ook een keer afgewezen met als reden dat hij het engels nog niet vodoende beheerste
     Reageer met citaat 
Wel bijzonder dat er dan vooral (volgens de Facebook van Bo) Spanjaarden en Italianen door zijn naar de selectie "finale". Die zijn over het algemeen ook niet erg goed in de beheersing van vreemde talen..
     Reageer met citaat 
Herma schreef 10-10-12 om 13:05:10
Wel bijzonder dat er dan vooral (volgens de Facebook van Bo) Spanjaarden en Italianen door zijn naar de selectie "finale". Die zijn over het algemeen ook niet erg goed in de beheersing van vreemde talen..


Tja, met Spaans of Italiaans kom je in de paddock nu eenmaal een stuk verder dan Nederlands.

Optimate schreef 09-10-12 om 21:41:13
Tja, de rbr is een merkencup, dat betaald wordt door Red Bull. Het is geen officieel iets van een bond ofzo, waarin iedereen een gelijke kans moet hebben. Het is een dingetje van Red Bull. Dus vanzelfsprekend spelen commerciele belangen een rol. Red Bull betaalt, dus Red Bull bepaalt.


Nog een aanvulling hierop. Als Red Bull echt alleen commerciele overwegingen overwegingen zou gebruiken bij de rijdersselectie dan zou er geen een Nederlander meedoen. Dan reden er alleen Amerikanen, Spanjaarden, Italianen en Britten, aangevuld met een paar Fransen en Duitsers. Maar dat doen ze niet, ze laten ook een behoorlijk aantal coureurs uit kleine racelanden rijden. Valt eigenlijk wel mee dus met die commerciele overwegingen in RBR-cup.

Pagina's: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


Snelle navigatie: