BSB - Silly Season 2012 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: BSB - Silly Season 2012 (17134 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
3 voudig Brits Superbike kampioen Ryuichi Kiyonari en HM Plant Honda uit elkaar.
     Reageer met citaat 
Magic schreef 12-10-11 om 08:50:45
3 voudig Brits Superbike kampioen Ryuichi Kiyonari en HM Plant Honda uit elkaar.


Naja en het ging dit seizoen zo goed

Ben benieuwd wat die volgend jaar gaat doen, is toch wel een groot man in de motorsport.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Shane Byrne, zal samen met Stuart Easton, uitkomen voor het team van Paul Bird (PBM) , op Kawasaki.

bron: o.a. officiele BSB site

« Gewijzigd: 09-11-2011 om 10:21:37 door Magic »

De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Weet iemand wat er gebeurt met het HM plant team?
Zijn hier al nieuwe rijders? Stappen ze over naar moto-gp of WSBK? stoppen ze?

Dit lijkt me normaalgesproken nl een stapje terug vanaf HM plant honda, waar ook al kionary weg is. Dat vond ik logisch na zon slecht seizoen, maar van Byrne vind ik het vreemd.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
BSB komt naar Assen!!!! http://www.britishsuperbike.com/...l-2012-calendar.aspx

2012 MCE Insurance BSB Calendar:
1 6.7.8.9 April Brands Hatch Indy
2 13.14.15 April Thruxton
3 5.6.7 May Oulton Park International
4 25.26.27 May Snetterton 300
5 22.23.24 June Knockhill
6 6.7.8 July Oulton Park International
7 20.21.22 July Brands Hatch GP
8 25.26.27 August Cadwell Park
9 7.8.9 September Donington Park GP
10 21.22.23 September TT Circuit Assen (NL)
11 28.29.30 September Silverstone GP
12 12.13.14 October Brands Hatch GP

« Gewijzigd: 21-11-2011 om 10:21:05 door falerossi »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Leuk dat de BSB naar Assen komt. Ik vraag me wel af hoe vol de tribune's gaan zijn. Hoeveel nederlanders hebben er uberhaupt weet van dat er zoiets als de BSB bestaat en hoeveel daarvan willen in het najaar daadwerkelijk naar Assen komen? De Britten kunnen de BSB meerdere keren per jaar in eigen land zien dus ik verwacht ook niet dat die massaal de overtocht zullen maken. Ik denk dat iets meer publiek op afkomt als bij een ONK, maar ook niet zo heel veel meer. Niet dat dat wat uitmaakt trouwens, kijk maar naar hoeveel autosportevenementen er in Assen zijn en heel vaak zit daar ook geen hond op de tribune. Zolang de BSB Assen betaalt mogen ze er rijden zo vaak ze maar willen.
     Reageer met citaat 
Er zit sowieso 1 iemand

Met de IDM races zat er eigenlijk ook te weinig publiek op de tribunes, maar het niveau van de BSB licht natuurlijk wel wat hoger dan ONK en IDM. Ik hoop dat het een succes wordt en dat het voor herhaling vatbaar is.

Vraag me af of er ook Nederlanders mee zullen gaan rijden Maar het niveau van de BSB licht volgens mij niet veel lager dan dat van de heren WSBK?!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Twee zullen er ook wel zitten Zou inderdaad leuk zijn wanneer er ook Nederlandse wildcard mee zouden kunnen/mogen rijden!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
commentaren op FB zijn niet zo positief ... ze vrezen vooral de hoge verplaatsingskosten ... & 't feit dat Assen niet echt Brits is
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
     Reageer met citaat 
sTTevie schreef 21-11-11 om 14:19:38
commentaren op FB zijn niet zo positief ... ze vrezen vooral de hoge verplaatsingskosten ... & 't feit dat Assen niet echt Brits is


We can heus wel speak een beetje English hoor!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Haha, het gescheld en getier op Facebook liegt er idd niet om. Leuk om te lezen dat er nog steeds Britten zijn die denken dat zij zich achter de dijken (als ze die hadden) terug kunnen trekken en niet eens verder moeten kijken. Ach ze zitten er net zo hard op te schelden dat er zo weinig variatie is qua circuits (drie keer Brands, twee keer Oulton) dus zo is er altijd wel iets he.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Nog niet zo lang geleden, Fogarty's hoogtijdagen, kwamen er 10 duizenden Britten naar Assen. Als je achter de dijken langs liep naar een kraampje hoorde je meest Engels als voertaal.. rare snuiters
     Reageer met citaat 
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
honda-racing
gang is alles,remmen is angst

     Reageer met citaat 
mooi dat ze hier gaan rijden ik ben er zeker bij
Hamove Hengelo Gelderland
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 21-11-11 om 15:21:46
Haha, het gescheld en getier op Facebook liegt er idd niet om. Leuk om te lezen dat er nog steeds Britten zijn die denken dat zij zich achter de dijken (als ze die hadden) terug kunnen trekken en niet eens verder moeten kijken. Ach ze zitten er net zo hard op te schelden dat er zo weinig variatie is qua circuits (drie keer Brands, twee keer Oulton) dus zo is er altijd wel iets he.


qua variatie zijn ze te vergelijken met het onk... alluwel je brands wel op verschillende manieren kunt rijden en assen niet meer
als ik de mogenlijkheid heb ben ik er zeker bij

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Snelle navigatie: