Isle of Man TT 2012 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Isle of Man TT 2012 (13467 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Groot nieuws: Michael Dunlop wil het behalve in Superbikes ook in de zijspannen gaan proberen op Man. Dan Sayle wordt waarschijnlijk zijn passagier, de eerste test is al achter de rug!
(met dank aan @@Keesytapper die dat vandaag meldde op twitter)
     Reageer met citaat 
gaaf toch
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Marc Fissette (in 't road racing wereldje over 't Kanaal vooral bekend om z'n exploten in Ulster, strijden tegen 'yer maun' himself, met 'n 2e plaats & 'n toenmalig ronderecord als resultaat) is van plan volgend jaar deel te nemen aan de TT ... met MV Agusta, zowel met 'n 675 als de 1000 & BMW

volg 't op FB ... http://www.facebook.com/...02202919555?sk=info#!/pages/TT-Ils-of-Man-2012-Dream-Team-Company/271302202919555?sk=wall

« Gewijzigd: 15-12-2011 om 16:46:42 door sTTevie »

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Mark's F4RR als basis voor de machine die ze gaan gebruiken in Man


http://www.facebook.com/...02202919555?sk=wall#!/photo.php?fbid=272996452750130&set=a.272996422750133.60296.271302202919555&type=1&theater

« Gewijzigd: 17-12-2011 om 13:32:16 door sTTevie »

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
catweazle
ManxGP 2012

     Reageer met citaat 
sTTevie dat is prachtig nieuws.
Weet je inmiddels al wat meer want de pagina op facebook geeft verder geen info..

Weet wel dat inmiddels de deadline voor inschrijving TT is verstreken.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Norton ook weer terug in de Senior TT van dit jaar met een nieuwe V4, rijder: Ian Mackman
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Met dank aan falerossi meer over de Norton op www.nieuwsmotor.nl
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Dan Sayle, een vd succesvolste sidecarpassagiers op de TT, gaat het dit jaar in de soloklasses proberen!
Mijn verhaal in de openingspost, dat hij bij Michael Dunlop in de bak zou plaatsnemen bij MD's driewieler debuut, bleek dus gebakken lucht
     Reageer met citaat 
Manx Radio TT is vandaag van start gegaan met de opener Soutern100 pre-TT classic races.
Deze avond waren het de maiden laps voor de rookies en de practice sessions van de sides.
Netjes te volgen via smartphone app of live stream via je computer.
Maandag full coverage van de trainingen, incl interviews.
     Reageer met citaat 
De uitzendingen op Itv4 zijn begonnen, elke avond een special, vanaf morgen een preview met overzicht van de practice rounds, John McG alvast op koers
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
vortex schreef 30-05-12 om 08:57:19
..Itv4 zijn begonnen ..vanaf morgen ..overzicht van de practice rounds..

Dat kan ik dan gelukkig wel prima ontvangen via de schotel en ga ik zeker volgen. Weet je ook hoe laat? (even te lui om t op te zoeken nu..)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Deze foto van Ian Hutchinson tijdens maandagavondtraining zag ik op Facebook / Keesy Tapper voorbij komen:

originele link: http://500px.com/photo/8049171
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
dit las ik dan ook al weer:
Citaat:
The real carnage however has unfolded on the public roads involving visitors to the island. Nine motorcycle accidents thus far and three dead. The accidents all involved motorcyclists colliding with local vehicular traffic.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Voor hen die het niet weten: Radio TT op dit moment bv verslag aan de gang vd trainingen (nu zijspannen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
John McGuiness de snelste in de Superbiketrainingen (17.24,20), de enige rijder die deze week tot dusver (130.079) boven de 130 mijl gem. snelheid kwam.
2 Anstey
3 Donald
4 Martin
5 Rutter
6 Hillier
7 M Dunlop (Honda)

Michael Dunlop rijdt verder nog op een Yamaha in de Supersport (waar hij de snelste is) en op een Kawasaki in de Superstock, van deze klasse is geloof ik zaterdag nog een training..
volledige uitslag
Racestart zaterdag om 11.00 (zal wel 12.00 NL tijd zijn) s'middag's ook nog de zijspannen.

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: