AMA 2012 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: AMA 2012 (16597 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Martin Cardenas keer weer terug naar de Daytona Sportsbike klasse en keert dus de Superbikes alweer de rug toe: http://www.amaproracing.com/.../index.cfm?cid=51528
     Reageer met citaat 
Het nog eens teruglezende begrijp ik er uit dat hij in de Daytona Sportsbike de plaats inneemt van Danny Eslick, de winnaar van vorig jaar. Ik vraag me af wat Eslick dan gaat doen, misschien dat hij naar de Superbikes gaat?
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 21-11-11 om 13:01:39
Het nog eens teruglezende begrijp ik er uit dat hij in de Daytona Sportsbike de plaats inneemt van Danny Eslick, de winnaar van vorig jaar. Ik vraag me af wat Eslick dan gaat doen, misschien dat hij naar de Superbikes gaat?


zitje ruilen?
     Reageer met citaat 
Rockstar Makita Suzuki houdt (onder die naam) op te bestaan en gaat gewoon door als Yoshimura Suzuki. Er is ook een rijderswissel. Blake Young blijft maar Tommy Hayden gaat weg en die heeft nog geen zitje voor volgend jaar. Zijn plaats wordt ingenomen door Chris Clark die zich heeft ingekocht met geld van zijn vader.

Bron: het tijdschrift Road Racing World.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 11-12-11 om 16:57:57
Rockstar Makita Suzuki houdt (onder die naam) op te bestaan en gaat gewoon door als Yoshimura Suzuki.


Suzuki blijft niet veel bespaard zo. Weet jij of dit ook voor het fabrieksteam in de cross geldt?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 12-12-11 om 08:04:52
(...)


Suzuki blijft niet veel bespaard zo. Weet jij of dit ook voor het fabrieksteam in de cross geldt?


Weet ik niet, het artikel dat ik las ging alleen over het Superbike-team.
     Reageer met citaat 
2-voudig DSBK-kampioen Danny Aslick heeft eindelijk ook een team gevonden. Hij gaat aankomend jaar in de AMA SBK rijden met een Buell. Ik ben benieuwd.

http://www.motorcycle-usa.com/...rican-SuperBike.aspx

Disclaimer: DSBK staat voor Daytona Sportbike
     Reageer met citaat 
Bij het lezen van regel 1 dacht ik; wanneer heeft die Dutchsbk gereden dan
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Over twee weken begint het AMA seizoen met de Daytona 200. Nog anderen hier die de AMA een beetje volgen?


http://www.youtube.com/...x=1&feature=plcp
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 05-03-12 om 22:56:17
Over twee weken begint het AMA seizoen met de Daytona 200. Nog anderen hier die de AMA een beetje volgen?


http://www.youtube.com/...x=1&feature=plcp


Als ik toevallig voorbij zap kijk ik het wel, maar echt volgen doe ik het niet.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Voor mij geldt zelfde als voorgaande antwoord falerossi..
Bernhard
Blanke bolster, ruwe pit

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 05-03-12 om 22:56:17
Nog anderen hier die de AMA een beetje volgen?

Neh.
-- Rumours of my death have been greatly exaggerated --
** "Een volk, dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel'" **
     Reageer met citaat 
Okee dan dus nog in ieder geval twee man die het wel een beetje volgen. Ik heb zelf besloten de AMA dit jaar actief te gaan volgen dus zal wel eens wat posten hier. Dan weet ik in ieder geval dat ik niet tegen mezelf zit te lullen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 06-03-12 om 15:37:46
.. Ik heb zelf besloten de AMA dit jaar actief te gaan volgen dus zal wel eens wat posten hier. ..

doe gerust, ik lees het zeker wel.. maar kan gewoon niet alles 'actief' gaan volgen
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 06-03-12 om 15:37:46
Okee dan dus nog in ieder geval twee man die het wel een beetje volgen. Ik heb zelf besloten de AMA dit jaar actief te gaan volgen dus zal wel eens wat posten hier. Dan weet ik in ieder geval dat ik niet tegen mezelf zit te lullen.


Zolang het wegrace is en ik zap toevallig voorbij dan kijk ik alles wel. De Britse thunderbikes is ook altijd wel leuk om te zien.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: