Jasper Iwema favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 73

Topic: Jasper Iwema (319115 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Nog het een en ander te doen bij de eerste trainingen voor de GP in Qatar. Het gat zal kleiner moeten.
     Reageer met citaat 
Progressie in de laatste sessie geeft weer een beetje hoop...
     Reageer met citaat 
Heeft Jasper nu nog de mogelijkheid voor privetests? Lijkt me dat het probleem met de bak verholpen moet worden en dat er in Qatar niet met een slecht functionerende bak moet worden gestart.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Ik geloof dat je mag testen op banen die niet op de GP kalender staan, maar helemaal zeker weet ik het niet.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Ik rij zelf geen motor en heb geen verstand van techniek,dus bijt mijn hoofd er niet af als ik nu een domme vraag stel:
Is het rijden met een versnellingsbak die niet goed schakelt niet gevaarlijk?
Een motor kan dan toch vastlopen,met alle gevolgen van dien?
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 22-03-12 om 08:11:42
Ik geloof dat je mag testen op banen die niet op de GP kalender staan, maar helemaal zeker weet ik het niet.


Ik las dat de motoren gisteren zijn ingekrat en pas in Qatar weer beschikbaar komen. Geen mogelijkheid voor testen meer dus.
     Reageer met citaat 
Het team is nu alles aan het inkratten en de 3 testdagen aan het evalueren. In de 3 dagen heeft de motor de laatste 40 minuten redelijk gelopen.
In de laatste sessie kwamen de gebruikelijke problemen naar boven die je op de eerste dag al wil verhelpen...Ik was er zelf niet bij maar volgens Barry zit Jasper er prima op.
De techniek loopt nu even achter op jasper, dit is gisteravond besproken met het team....Op naar Qatar!
     Reageer met citaat 
jan_abbink schreef 22-03-12 om 09:08:48
Het team is nu alles aan het inkratten en de 3 testdagen aan het evalueren. In de 3 dagen heeft de motor de laatste 40 minuten redelijk gelopen.
In de laatste sessie kwamen de gebruikelijke problemen naar boven die je op de eerste dag al wil verhelpen...Ik was er zelf niet bij maar volgens Barry zit Jasper er prima op.
De techniek loopt nu even achter op jasper, dit is gisteravond besproken met het team....Op naar Qatar!


we zullen in qatar dus zien of dit daadwerkelijk het geval is. laten we het hopen dat hij niet weer dezelfde problemen krijgt, bedankt voor de info jan
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Oh ja,da`s waar,ik sta onder 'negeer' .

Nou,succes er dan maar weer mee hè.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 22-03-12 om 08:14:50
Ik rij zelf geen motor en heb geen verstand van techniek,dus bijt mijn hoofd er niet af als ik nu een domme vraag stel:
Is het rijden met een versnellingsbak die niet goed schakelt niet gevaarlijk?
Een motor kan dan toch vastlopen,met alle gevolgen van dien?
Elvera, vastlopen niet maar je rekent op de motorrem bij het aansnijden van een bocht, als blijkt dat de motor nog in de 6 staat dan word het een gevaarlijk iets....
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
jan_abbink schreef 22-03-12 om 09:28:02
(...)
Elvera, vastlopen niet maar je rekent op de motorrem bij het aansnijden van een bocht, als blijkt dat de motor nog in de 6 staat dan word het een gevaarlijk iets....

Je hebt wel een groot hart wanneer je dan op zo`n machine durft te stappen
Is dat met zekerheid verholpen?
Het is lastig om met vertrouwen een race in te gaan met dit in je achterhoofd,kan ik me zo voorstellen?
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Elvera, Je hebt gelijk Het rijden met een haperende versnellingbak is een groot gevaar. Je weet niet wat er aan de hand is. Je weet niet waarom de bak niet terug schakeld. Als de bak verkeerd gemonteerd is of er zit een fabrikage fout in, kan de bak vastlopen. De coureur kan dat niets meer. koppeling intrekken haalt niets uit. Achterwiel blokkeerd en je ligt er af. Levensgevaarlijk dus....

En het team heeft niet geweten wat er aan de hand was, anders hadden ze het gerepareerd. dus moet je er altijd vanuit gaan dat het gevaarlijk is.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
TeunisRace schreef 22-03-12 om 09:42:35
Elvera, Je hebt gelijk Het rijden met een haperende versnellingbak is een groot gevaar. Je weet niet wat er aan de hand is. Je weet niet waarom de bak niet terug schakeld. Als de bak verkeerd gemonteerd is of er zit een fabrikage fout in, kan de bak vastlopen. De coureur kan dat niets meer. koppeling intrekken haalt niets uit. Achterwiel blokkeerd en je ligt er af. Levensgevaarlijk dus....

En het team heeft niet geweten wat er aan de hand was, anders hadden ze het gerepareerd. dus moet je er altijd vanuit gaan dat het gevaarlijk is.

Zoiets dacht ook ook begrepen te hebben uit de pogingen van mijn man mij iets bij te brengen of de techniek & mechaniek van een motor
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
De eerste beproeving zit erop, we kunnen natuurlijk nog even de eerste 3 wedstrijden afwachten maar ik denk toch wel dat het duidelijk is dat Jasper helaas met een grote achterstand aan het seizoen gaat beginnen en dat de ervaring van het team (vooral het missen daarvan) daar aan heeft bijgedragen.
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
Elvera schreef 22-03-12 om 09:19:40
Oh ja,da`s waar,ik sta onder 'negeer' .

Nou,succes er dan maar weer mee hè.






geeft niks heb ik ook vaak

Pagina's: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 73


Snelle navigatie: