Optimate schreef 04-10-12 om 19:21:32
(...)
Ik moet altijd erg lachen om opmerkingen als deze. Als alleen mensen die prestaties hebben geleverd in GP's hier iets mogen zeggen wordt het verrekte rustig op de dit forum.
Als iemand er niet tegen kan dat mensen dingen bediscussiëren die zij via open bronnen te weten zijn gekomen is het misschien beter forums als deze te negeren.
Mensen die weinig of niets gepresteerd hebben, mogen best zaken ter discussie stellen, maar moeten niet meteen doen alsof ze alles weten. Dat geldt trouwens ook voor mensen die wel iets gepresteerd hebben, daarin geef ik je zeker gelijk.
Als de discussie gaat in de trend van dat alle managers opstrijkers zijn en dat alle rijders zeurkouzen die vooral meer gas moeten geven, weet je niet waar je het over hebt.
Iedere coureur is onderaan begonnen en moest eerst uitvogelen of hij (of zij) een beetje racen kan.
Daarna moet je iedere keer weer uittesten of het voor jou haalbaar is (rijtechnisch en financieel) of je een stapje hogerop kunt.
Als je denkt dat je zonder de benodigde centjes wel even kunt laten zien dat je iedereen naar huis kunt rijden omdat jij (of jouw idool) nu eenmaal de beste bent, weet je niet waar je het over hebt.
Ook als je min of meer zegt dat iedereen die het niet red dan maar een sukkel is, getuigd nu niet echt van kennis van zaken én respect voor de sporters.
Ik zou niet weten wat er allemaal mis is gegaan met Jasper Iwema en zijn team(s). Dus zeg ik daar niets over....