Optimate schreef 03-09-13 om 15:07:11
(...)
Racesport geeft en passant gelijk z'n eigen lezers maar weer eens even een trap na.
Als ze alleen maar willen dat er gereageerd wordt met meningen die zij goed vinden dan moeten ze gewoon die hele reactiemogelijkheid sluiten. Is hun goed recht, het is hun site, maar dit slaat nergens op.
Soweiso niet slim, op deze manier gooien ze volgens mij alleen maar meer olie op het vuur. "Jasper Iwema, de coureur met wie het zo slecht gaat dat hij door racesport in bescherming moet worden genomen." Dat idee.
Op die manier is racesport geen nieuwssite maar een verlengstuk van de mensen uit rond Jasper. Maar dat is hoe de motorsportwereld rolt: de ene hand wast de andere. En dan is het de schuld van de buitenstaander.
"Jasper geen niveau? Zou best kunnen, maar jullie hebben ook geen niveau! Lekker puh! Dus graag een beetje je bekkie houden! En nu weer graag spullen kopen bij onze adverteerders en kaartjes voor de races. "
Waar ik me dus dood en dood aan erger zijn de reacties zonder enige onderbouwing. Of wel, de zet die er maar op en dan zal je eens wat zien types. Dat zijn dezelfde mensen die 2 jaar geleden nog wilde oprukken naar Madrid. En dat zijn ook dezelfde mensen die halfverwege het volgend seizoen weer om iemand anders gaan zitten blaten.
Allemaal waar: Jasper bakt er geen ene reet van dit jaar. De Kalex is anders, tuurlijk, maar je bent niet voor niks GP-coureur. Kornfeil laat in hetzelfde team zien hoe het wel moet. Waardeloze training, bijna perfecte wedstrijd.
Maar laat Jasper gewoon het seizoen afmaken. Het heeft totaal geen nut om er nu een ander "top talent" uit Nederland op te zetten. Want ik durf het wel aan: Dat wordt ook helemaal niks.