Wegraceforum Café Part 15 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

*Topic is gesloten*
Topic: Wegraceforum Café Part 15 (231231 keer gelezen)
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

Jarno schreef 21-03-15 om 19:22:24
(...)

En wat dacht je van onderwijs? En werkgelegenheid. De woningmarkt. Sociale zekerheid. Integratie. Justitie en defensie. Er is werkelijk niet één onderwerp wat ze op orde hebben. En dan ben ik nog niet eens over dat monsterlijke gedrocht van een EU begonnen.

Shit, nou heb ik toch weer gereageerd.


Foei! Koffie dan maar? Appelgebakje er bij op de zondagmiddag?

Jarno kun jij een vergunning aanvragen voor een serre over het terras van de kroeg? wilde eigenlijk wel "buiten" in de zon koffie leuten.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
Jeremy Clarkson dus ontslagen bij de BBC. Lijkt me toch niet meer dan terecht.

Ze kunnen beter stoppen met Top Gear, ik zie dat met andere presentator(en) niet zitten. De humor en dynamiek van dit drietal was juist de grote kracht van het programma. Na 22 seizoenen is het ook wel een keer mooi geweest, toch?

Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat als ze toch doorgaan, want Clarkson is volgens mij (mede)bedenker van het programma. Ze zullen hem dus moeten blijven betalen.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

Jarno schreef 25-03-15 om 17:15:44
Jeremy Clarkson dus ontslagen bij de BBC. Lijkt me toch niet meer dan terecht.

Ze kunnen beter stoppen met Top Gear, ik zie dat met andere presentator(en) niet zitten. De humor en dynamiek van dit drietal was juist de grote kracht van het programma. Na 22 seizoenen is het ook wel een keer mooi geweest, toch?

Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat als ze toch doorgaan, want Clarkson is volgens mij (mede)bedenker van het programma. Ze zullen hem dus moeten blijven betalen.


het is inderdaad beter om maar te stoppen. En als ik eerlijk ben was het nu ook wel mooi geweest. Er zat weinig vernieuwing in de show. Hoewel zeer vermakelijk werd het ook wel wat voorspelbaar.

Zeker met het gedrag wat Clarkson liet zien denk ik dat dit de beste zet was van de BBC.

Clarkson gedroeg zich een beetje als een iets te populaire rock ster.

Dit gaat de BBC zeker kijkers kosten maar goed je kunt niet ten koste van alles je kijkcijfers willen houden.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Haha Michael is ook in de stemming vandaag:
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

RG500IU schreef 01-04-15 om 10:55:15
Haha Michael is ook in de stemming vandaag:
(afbeelding)


jammer dat hij dan ook nog eens een wat oudere RCV heeft gebruikt. Was het eerste wat me al opviel.

maar toch leuk gedaan.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Op een oude fiets moet je het leren!
Ben-Gunther schreef 02-04-15 om 12:49:56
Op een oude fiets moet je het leren!


RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Saaie zaterdag met geen MotoGP of WSBK, alleen OW cup in Assen, niemand heeft blijkbaar wat te melden
Het BSB en het WK Zijspancross begint dit weekend.

Ryuichi Kiyonari (BMW) zette vandaag de beste tijd in de vrije trainingen in Donington met een 1'30"106.

« Gewijzigd: 04-04-2015 om 22:50:16 door Wim_Kwanten »

Jarno
 Administrator

avatar
Ik vind het ook rustig. Over de OW Cup wordt hier eigenlijk nauwelijks gesproken. Als jullie nog ideeën hebben om daar verandering in te brengen, ik hoor ze graag.

Het BSB wordt hier eigenlijk ook amper gevolgd, terwijl het een mooie competitie is en er veel Nederlanders rijden dit jaar.
Jarno schreef 05-04-15 om 10:49:30
Ik vind het ook rustig. Over de OW Cup wordt hier eigenlijk nauwelijks gesproken. Als jullie nog ideeën hebben om daar verandering in te brengen, ik hoor ze graag.

Het BSB wordt hier eigenlijk ook amper gevolgd, terwijl het een mooie competitie is en er veel Nederlanders rijden dit jaar.


Gisteren eerste race van het jaar weer gereden. Mooi om te zien hoe de OW cup in prestige toe neemt. Evert Slager van racesport was aanwezig en maakt nu ook verslagen van de Supercup races. Op racesport heeft de OW cup een aparte hoek gekregen. Ook in het rennerskwartier merk je dat het niveau en professionaliteit toeneemt.

'Helaas' merk ik op dit forum alleen veel interesse in de MotoGP en SBK. Momenteel staat de OWcup nog 'verstopt' onder 'overige competities'. Anderszijds vraag ik me af of er meer gereageerd zal worden als de OWcup ook op dit forum een wat prominentere plek krijgt. Om te proberen zou je van ONK ook ONK/ OW cup kunnen maken met daaronder een tapje OW cup. Wat mij betreft hoeft hierin dan geen onderscheid per klasse gemaakt te worden.

Benieuwd wat andere forummers hierover denken

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Overige kampioenschappen / IDC / OW Cup 2015 »

Jarno schreef 05-04-15 om 10:49:30
Ik vind het ook rustig. Over de OW Cup wordt hier eigenlijk nauwelijks gesproken. Als jullie nog ideeën hebben om daar verandering in te brengen, ik hoor ze graag.

Het BSB wordt hier eigenlijk ook amper gevolgd, terwijl het een mooie competitie is en er veel Nederlanders rijden dit jaar.

ik volg het bsb wel degelijk, zal eens wat meer gaan posten in het topic
Jarno
 Administrator

avatar

« Gewijzigd: 10-04-2015 om 14:19:58 door Jarno »

Jarno
 Administrator

avatar
Chrissifumi schreef 05-04-15 om 11:38:49
(...)

'Helaas' merk ik op dit forum alleen veel interesse in de MotoGP en SBK. Momenteel staat de OWcup nog 'verstopt' onder 'overige competities'. Anderszijds vraag ik me af of er meer gereageerd zal worden als de OWcup ook op dit forum een wat prominentere plek krijgt. Om te proberen zou je van ONK ook ONK/ OW cup kunnen maken met daaronder een tapje OW cup. Wat mij betreft hoeft hierin dan geen onderscheid per klasse gemaakt te worden.

Benieuwd wat andere forummers hierover denken

Ik zal binnenkort even kijken of ik de OW Cup een apart gedeelte op het forum kan geven, en of we nog meer kunnen doen om er aandacht aan te geven.

« Gewijzigd: 15-04-2015 om 16:42:23 door Jarno »

Jarno
 Administrator

avatar
Optimate schreef 15-04-15 om 14:58:47
Omdat ik niet wist waar het anders neer te zetten doe ik het even hier. Een van de weetjes van vadaag:

(...)

Laat ik nou net terwijl jij dit schreef bezig zijn een nieuw subforum "Historie" te maken. Alsof je het wist!


1 bericht verplaatst naar Diversen / Historie / Op deze dag

Pagina's: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

*Topic is gesloten*

Snelle navigatie: