Ten Kate Fireblade replica favoriete topics

Moderator: RG500IU

Topic: Ten Kate Fireblade replica (1720 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
van racesport.nl:



Samen met teameigenaar Gerrit ten Kate onthulde Chris Vermeulen de bloedsnelle CBR 1000 RR. Deze motor bevat diverse onderdelen die ook op de echte Superbike racer zitten.

Volgens Gerrit Ten Kate is er voor de onthulde motor in Nederland misschien niet zoveel belangstelling, maar in met name de Verenigde Staten en Engeland des te meer. Veel zaken die op de Superbike van Chris zitten, zijn ook weer terug te vinden op deze motor. De doorontwikkeling met het uitbrengen van deze CBR is in lijn der verwachting van Honda.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
van racesport.nl:



Samen met teameigenaar Gerrit ten Kate onthulde Chris Vermeulen de bloedsnelle CBR 1000 RR. Deze motor bevat diverse onderdelen die ook op de echte Superbike racer zitten.

Volgens Gerrit Ten Kate is er voor de onthulde motor in Nederland misschien niet zoveel belangstelling, maar in met name de Verenigde Staten en Engeland des te meer. Veel zaken die op de Superbike van Chris zitten, zijn ook weer terug te vinden op deze motor. De doorontwikkeling met het uitbrengen van deze CBR is in lijn der verwachting van Honda.
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Nou ik vind die Fireblade er sowiezo al knetter geel uit zien. Maar met extra snelle spulletjes wordt het natuurlijk helemaal leuk.
- - -
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Nou ik vind die Fireblade er sowiezo al knetter geel uit zien. Maar met extra snelle spulletjes wordt het natuurlijk helemaal leuk.
- - -
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Is er hier nog iemand naar die presentatie geweest, en/of heeft er iemand meer foto's?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Is er hier nog iemand naar die presentatie geweest, en/of heeft er iemand meer foto's?
Da_Lunacy
a.k.a. Toni #74

     Reageer met citaat 
In de Moto73 stond een heel artikel over de rij-impressie met de Fireblade.

Zattemongoleclub.tk, Bigger, Drunker and Uncut!
Da_Lunacy
a.k.a. Toni #74

     Reageer met citaat 
In de Moto73 stond een heel artikel over de rij-impressie met de Fireblade.

Zattemongoleclub.tk, Bigger, Drunker and Uncut!
Da_Lunacy
a.k.a. Toni #74

     Reageer met citaat 
Nou ist dus weer een ander plaatje

Ik kan overigens nergens foto's vinden :S
Zattemongoleclub.tk, Bigger, Drunker and Uncut!
Da_Lunacy
a.k.a. Toni #74

     Reageer met citaat 
Nou ist dus weer een ander plaatje

Ik kan overigens nergens foto's vinden :S
Zattemongoleclub.tk, Bigger, Drunker and Uncut!

Snelle navigatie: