North West 200 editie 2012 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: North West 200 editie 2012 (5983 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
weet niet zeker of dit bij ons werkt, geen tijd om uit te zoeken, maar hoogtepunten hier te vinden
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 21-05-12 om 11:09:20
weet niet zeker of dit bij ons werkt, geen tijd om uit te zoeken, maar hoogtepunten hier te vinden


niet mogelijk hij herkent enkel ip adressen van binnen de UK
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Over de Guy Martin crash waar Vortex onderaan vorige pagina het over heeft, in dit artikel wordt overigens niet gerept over een overstekende hond..
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 21-05-12 om 11:58:28
Over de Guy Martin crash waar Vortex onderaan vorige pagina het over heeft, in dit artikel wordt overigens niet gerept over een overstekende hond..


true, dat van die hond kwam van twitter #nw200 livefeed zaterdag...een onbetrouwbare/not dobble checked bron. Had mijn post hier gezet en even later komt GM met een official mededeling.Neemt nie weg dat hij gecrasht is natuurlijk en nogal serieus ook.
Als we gaan zeveren over punten en komma's mij ook goed hoor...ik ga sevens lekker part 2 van NW200 zien.

cheers
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
vortex schreef 21-05-12 om 21:38:15
(...)
...Als we gaan zeveren over punten en komma's mij ook goed hoor...ik ga sevens lekker part 2 van NW200 zien.

Oh nee hoor daar ging het me niet om, was gewoon wat me opviel.. ik had, veel afwezig, nog weinig over raceday meegekregen. Cheers too!
Als je nog een link weet, die iedereen kan zien zonder bv BBC I player, plaats hem hier gerust
     Reageer met citaat 
Enfin Guy Martin weet wel hoe hij vakkundig een motorfiets kan opplooien, had wat last van zijn hoofd en nek achteraf, je zou voor minder...wtf

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 21-05-12 om 21:52:53
(...)

Oh nee hoor daar ging het me niet om, was gewoon wat me opviel.. ik had, veel afwezig, nog weinig over raceday meegekregen. Cheers too!
Als je nog een link weet, die iedereen kan zien zonder bv BBC I player, plaats hem hier gerust


Je kan eens proberen via het TOR netwerk en zo ip-masking proberen of een UK-ip adres simuleren.
Dat kan helpen.

...of een dish installeren, als real road race fan of motorsport fan tout court, kan je niet buiten het uitgebreide aanbod aan motorraces welke er op astra2
te bekijken is. De IOMTT wordt dit jaar ook weer uitgebreid gecoverd door ITV4 en BBC NI.

http://www.itv.com/sport/isleofmantt/

probeer ook de ITV player, is mij ooit gelukt om beeld te hebben ondanks fout ip-adres.

Heb de races van 2010-2011 op Hd opgeslagen, was veel uren beeld, kom er nooit aan deze nog eens terug te bekijken vrees ik.

     Reageer met citaat 
De previews gaan van start op 28 mei op iTV4
http://www.itv.com/tvguide/search/?intcmp=NAV_TVGUIDE&tvgPageNumber=1&tvgSearchPhrase=TT

zal maar een nieuwe Hd schijf kopen
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Hoogtepunten van de Superstock 1 en Supertwin races van 2012.

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: