MotorRAI favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: MotorRAI (3883 keer gelezen)
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
voor die niet kunnen gaan ...

http://217.67.234.52/paul/Motorrai2004/Motorrai2004.htm
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
voor die niet kunnen gaan ...

http://217.67.234.52/paul/Motorrai2004/Motorrai2004.htm
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
heel goed Sttevie

Ik zou andere forummers die er ook geweest zijn willen verzoeken hier meer 'pics' te posten indien ze er ook geweest zijn..Kunnen wij ook meegenieten :
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
heel goed Sttevie

Ik zou andere forummers die er ook geweest zijn willen verzoeken hier meer 'pics' te posten indien ze er ook geweest zijn..Kunnen wij ook meegenieten :
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
de "Belgen" zullen aanwezig zijn ............. op zondag
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
de "Belgen" zullen aanwezig zijn ............. op zondag
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Citaat:
Man blijkt slechte verliezer tijdens MotoRAI

Een wedstrijd hands-to-the-bike tijdens de MotoRAI in Amsterdam is voortijdig gestaakt. De reden was een man die volledig door het lint ging, toen hij na 56 uur moest afhaken. Bij het spelletje hands-to-the-bike moesten de deelnemers zo lang mogelijk hun hand op één plaats van het nieuwste model motorfiets van Yamaha houden.

Degene die dit het langst volhield mocht zich de eigenaar van de motor noemen. Een man die zijn poging na 56 uur moest opgeven rende scheldend door alle drie de zalen van de RAI en vernielde een ruit. Hij werd door de politie gearresteerd. Volgens Guus Peters van RAI Amsterdam was de reactie van de deelnemer, vanwege de grote mentale en psychische druk, wel begrijpelijk. Peters pleit ervoor dat sponsors van dergelijke wedstrijden in de toekomst psychische ondersteuning bieden.


Inzet van de wedstrijd: de Yamaha MT-01

De vier overgebleven kandidaten die de motor 62 uur hadden vastgehouden kregen, omdat ze vanwege het incident voortijdig moesten stoppen, alle vier een prijs: een motorfiets van Yamaha. Maar dan wel een ouder model dan de motor waarop ze de hele tijd hun hand hadden gehouden.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Citaat:
Man blijkt slechte verliezer tijdens MotoRAI

Een wedstrijd hands-to-the-bike tijdens de MotoRAI in Amsterdam is voortijdig gestaakt. De reden was een man die volledig door het lint ging, toen hij na 56 uur moest afhaken. Bij het spelletje hands-to-the-bike moesten de deelnemers zo lang mogelijk hun hand op één plaats van het nieuwste model motorfiets van Yamaha houden.

Degene die dit het langst volhield mocht zich de eigenaar van de motor noemen. Een man die zijn poging na 56 uur moest opgeven rende scheldend door alle drie de zalen van de RAI en vernielde een ruit. Hij werd door de politie gearresteerd. Volgens Guus Peters van RAI Amsterdam was de reactie van de deelnemer, vanwege de grote mentale en psychische druk, wel begrijpelijk. Peters pleit ervoor dat sponsors van dergelijke wedstrijden in de toekomst psychische ondersteuning bieden.


Inzet van de wedstrijd: de Yamaha MT-01

De vier overgebleven kandidaten die de motor 62 uur hadden vastgehouden kregen, omdat ze vanwege het incident voortijdig moesten stoppen, alle vier een prijs: een motorfiets van Yamaha. Maar dan wel een ouder model dan de motor waarop ze de hele tijd hun hand hadden gehouden.
     Reageer met citaat 


Je valt er mee op.......maar verder.....
     Reageer met citaat 


Je valt er mee op.......maar verder.....
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
ik vond het een mooi ding, zeker met die acropovics?? pijpen erop zoals hij op de yamaha stand stond. voor de rest toch weinig bijzonders zo n motor rai
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
ik vond het een mooi ding, zeker met die acropovics?? pijpen erop zoals hij op de yamaha stand stond. voor de rest toch weinig bijzonders zo n motor rai
Da_Lunacy
a.k.a. Toni #74

     Reageer met citaat 
Ik heb me zwaar vermaakt op de Rai. Vooral die CBR600RR op die testbank, heerlijk gewoon, en wat te denken van die machines van de Ghostrider
Zattemongoleclub.tk, Bigger, Drunker and Uncut!
Da_Lunacy
a.k.a. Toni #74

     Reageer met citaat 
Ik heb me zwaar vermaakt op de Rai. Vooral die CBR600RR op die testbank, heerlijk gewoon, en wat te denken van die machines van de Ghostrider
Zattemongoleclub.tk, Bigger, Drunker and Uncut!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik heb me zwaar vermaakt op de Rai. Vooral die CBR600RR op die testbank, heerlijk gewoon, en wat te denken van die machines van de Ghostrider


idd, die GSX-R1000 zou niet misstaan (achteraan) op 'n SBK-startgrid ...
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: