Zelf motor rijden. favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Poll
Vraagstelling: Ik rij zelf ook motor!
Jouw stem Ja 28 (70%)
Nee 12 (30%)
Aantal stemmen: 40
Verwijder mijn stem
Topic: Zelf motor rijden. (16237 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Jah een cbr 600 f4 uit 1999 maar die is inmiddels alweer behoolijk overleden hahaha
     Reageer met citaat 
Jah een cbr 600 f4 uit 1999 maar die is inmiddels alweer behoolijk overleden hahaha
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Ik heb 15 jaar gereden, mijn laatste fiets was een ZXR.
Nu rij ik in een fiat 500'tje rond
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Ik heb 15 jaar gereden, mijn laatste fiets was een ZXR.
Nu rij ik in een fiat 500'tje rond
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik heb 15 jaar gereden, mijn laatste fiets was een ZXR.
Nu rij ik in een fiat 500'tje rond


Die rammelt net zo hard als die zxrren doen dus merk je waarschijnlijk niet zo veel verschil.

En Gambler: Een Pan is absoluut geen Goldwing.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik heb 15 jaar gereden, mijn laatste fiets was een ZXR.
Nu rij ik in een fiat 500'tje rond


Die rammelt net zo hard als die zxrren doen dus merk je waarschijnlijk niet zo veel verschil.

En Gambler: Een Pan is absoluut geen Goldwing.
     Reageer met citaat 
Nee, ok, maar ik vind het in de zelfde categorie vallen: lelijke, te grote motoren (niet boos worden het is maar een mening)
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Nee, ok, maar ik vind het in de zelfde categorie vallen: lelijke, te grote motoren (niet boos worden het is maar een mening)
Mugello never sleeps!
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
Nee, ok, maar ik vind het in de zelfde categorie vallen: lelijke, te grote motoren (niet boos worden het is maar een mening)


Wordt ook niet boos. Je hebt recht op die mening. Veel mensen vergissen zich echter in de capaciteiten van een Pan. In bijv. de Eiffel of de Alpen stuur ik 90 % van de sportjongens volledig zoek. Ik rijd moeiteloos steunen en zelfs de zijvleugeltjes op de kuip aan de grond. Vergis je niet in de eigenschappen en capaciteiten van een Pan.
Ga dit jaar eens proberen hoe hard ik er mee rond kan op Assen.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:
Nee, ok, maar ik vind het in de zelfde categorie vallen: lelijke, te grote motoren (niet boos worden het is maar een mening)


Wordt ook niet boos. Je hebt recht op die mening. Veel mensen vergissen zich echter in de capaciteiten van een Pan. In bijv. de Eiffel of de Alpen stuur ik 90 % van de sportjongens volledig zoek. Ik rijd moeiteloos steunen en zelfs de zijvleugeltjes op de kuip aan de grond. Vergis je niet in de eigenschappen en capaciteiten van een Pan.
Ga dit jaar eens proberen hoe hard ik er mee rond kan op Assen.
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Citaat:


Die rammelt net zo hard als die zxrren doen dus merk je waarschijnlijk niet zo veel verschil.

En Gambler: Een Pan is absoluut geen Goldwing.


Wat zijn motorrijders soms bekrompen zeg, een buikschuiverpiloot haat de harlyrijder en andersom.
Het gaat om de lol die je met een voertuig beleeft of het nu een Pan (??) of een oude Enfield rijdt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ondanks dat ik helemaal gek van motoren ben ik in een oud fiatje evenveel lol heb dan met de heftigste racer.
Geniet van je eigen motor en van andermans plezier al dan niet rammelend.
Arriverdeci
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Citaat:


Die rammelt net zo hard als die zxrren doen dus merk je waarschijnlijk niet zo veel verschil.

En Gambler: Een Pan is absoluut geen Goldwing.


Wat zijn motorrijders soms bekrompen zeg, een buikschuiverpiloot haat de harlyrijder en andersom.
Het gaat om de lol die je met een voertuig beleeft of het nu een Pan (??) of een oude Enfield rijdt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ondanks dat ik helemaal gek van motoren ben ik in een oud fiatje evenveel lol heb dan met de heftigste racer.
Geniet van je eigen motor en van andermans plezier al dan niet rammelend.
Arriverdeci
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
     Reageer met citaat 
Waar maak je je nu druk om? Ik vraag alleen maar of het een Goldwing is? Ik vind dat nl onwijs lelijke dingen, die nog maar weinih met motoren te maken hebben.

Ik was er al achter dat het geen Goldwing was, maar wel een grote motor. Ik vind dat niet mooi. Dat is het enige wat ik zeg. Ik heb nu geen hekel aan Tiko of wat dan ook. Je mag dan toch nog wel lachen om vooroordelen over merken, of niet soms?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Waar maak je je nu druk om? Ik vraag alleen maar of het een Goldwing is? Ik vind dat nl onwijs lelijke dingen, die nog maar weinih met motoren te maken hebben.

Ik was er al achter dat het geen Goldwing was, maar wel een grote motor. Ik vind dat niet mooi. Dat is het enige wat ik zeg. Ik heb nu geen hekel aan Tiko of wat dan ook. Je mag dan toch nog wel lachen om vooroordelen over merken, of niet soms?
Mugello never sleeps!
Anoniem
     Reageer met citaat 
Citaat:


Wat zijn motorrijders soms bekrompen zeg, een buikschuiverpiloot haat de harlyrijder en andersom.
Het gaat om de lol die je met een voertuig beleeft of het nu een Pan (??) of een oude Enfield rijdt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ondanks dat ik helemaal gek van motoren ben ik in een oud fiatje evenveel lol heb dan met de heftigste racer.
Geniet van je eigen motor en van andermans plezier al dan niet rammelend.
Arriverdeci


Sorry Capirex. Dat van dat gerammel was maar een geintje. Ik doe niet mee aan dat hekel hebben aan. Voor mij is elke motorrijder gelijk of het nu om een buikschuiver of Harley-piloot gaat. Meningsverschillen over motoren (mooi-lelijk, eigenschappen ed) zul je altijd blijven houden en daar is ook niets mis mee. Anders reed iedereen op dezelfde fiets rond en da's ook zo saai.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Snelle navigatie: