Yamaha R46, voor de liefhebber favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Yamaha R46, voor de liefhebber (3401 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Net de nieuw Motor Magazine ff doorgebladerd, voor 2005 is ook een Rossi replica vd R6 beschikbaar, voor 12,699 euri heb je dr ook een. Haast je wel er zijn slechts 2500 van in de aanbieding, hier ff paar plaatjes:


Blijbaar ook goedgekeurd door de MotoGP wereldkampioen!

en ik zou er slicks omgooien, paar klikjes extra op de achtershock enne...ff Jeremy bellen..

« Gewijzigd: 29-10-2004 om 00:51:15 door RG500IU »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Net de nieuw Motor Magazine ff doorgebladerd, voor 2005 is ook een Rossi replica vd R6 beschikbaar, voor 12,699 euri heb je dr ook een. Haast je wel er zijn slechts 2500 van in de aanbieding, hier ff paar plaatjes:


Blijbaar ook goedgekeurd door de MotoGP wereldkampioen!

en ik zou er slicks omgooien, paar klikjes extra op de achtershock enne...ff Jeremy bellen..

« Gewijzigd: 29-10-2004 om 00:51:15 door RG500IU »

     Reageer met citaat 
Dus dit wordt ook de kleur voor de Yamaha van Rossi volgend jaar.... Wel een mooi kleurtje, jammer dat ie het ouwe pak erbij aan heeft, de sukkel
     Reageer met citaat 
Dus dit wordt ook de kleur voor de Yamaha van Rossi volgend jaar.... Wel een mooi kleurtje, jammer dat ie het ouwe pak erbij aan heeft, de sukkel
     Reageer met citaat 
1 Vind ik m niet mooi
2 Betwijfel ik of dat volgend jaar het kleurenschema wordt
3 Je denkt toch niet dat Rossi hiervoor een ander pak laat maken?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
1 Vind ik m niet mooi
2 Betwijfel ik of dat volgend jaar het kleurenschema wordt
3 Je denkt toch niet dat Rossi hiervoor een ander pak laat maken?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
1 en 2 hecht ik geen waarde aan

3: Tuurlijk zou Rossi nooit een ander pak laten maken (kan hij zich niet veroorloven ), maar dit is een reklame stunt, en de kleurtjes van Rossi's pak (GO!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) bederfen nu eenmaal het geheel-plaatje.
     Reageer met citaat 
1 en 2 hecht ik geen waarde aan

3: Tuurlijk zou Rossi nooit een ander pak laten maken (kan hij zich niet veroorloven ), maar dit is een reklame stunt, en de kleurtjes van Rossi's pak (GO!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) bederfen nu eenmaal het geheel-plaatje.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
Citaat:
1 Vind ik m niet mooi
2 Betwijfel ik of dat volgend jaar het kleurenschema wordt
3 Je denkt toch niet dat Rossi hiervoor een ander pak laat maken?


sluit ik me volledig bij aan, dit zijn niet bepaald de yamaha kleuren. ik vind m helemaal niet mooi, zeker niet de gele kant.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
Citaat:
1 Vind ik m niet mooi
2 Betwijfel ik of dat volgend jaar het kleurenschema wordt
3 Je denkt toch niet dat Rossi hiervoor een ander pak laat maken?


sluit ik me volledig bij aan, dit zijn niet bepaald de yamaha kleuren. ik vind m helemaal niet mooi, zeker niet de gele kant.
     Reageer met citaat 
Ik vind dat gele wel
     Reageer met citaat 
Ik vind dat gele wel
     Reageer met citaat 
Citaat:
1 en 2 hecht ik geen waarde aan  

3: Tuurlijk zou Rossi nooit een ander pak laten maken (kan hij zich niet veroorloven   ), maar dit is een reklame stunt, en de kleurtjes van Rossi's pak (GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ) bederfen nu eenmaal het geheel-plaatje.  


Zo zie je toch als klant dat Rossi erop rijdt... En niet een of andere sukkel
     Reageer met citaat 
Citaat:
1 en 2 hecht ik geen waarde aan  

3: Tuurlijk zou Rossi nooit een ander pak laten maken (kan hij zich niet veroorloven   ), maar dit is een reklame stunt, en de kleurtjes van Rossi's pak (GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ) bederfen nu eenmaal het geheel-plaatje.  


Zo zie je toch als klant dat Rossi erop rijdt... En niet een of andere sukkel
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
er wordt al 't hele seizoen druk gespeculeerd over hoe de Yamaha van Vale & Colin er volgend jaar gaan uitzien ( de M1's van Poncharal's Tech3 team buiten beschouwing gelaten, zij gaan zeker door met Altadis als grootste stickerleverancier voor hun '05 machine )
zoals 't er nu naar uitziet zullen de Yamaha werksmachines weldegelijk uitkomen in 't vertrouwde rood-wit jasje waarmee ze hun eerste successen haalde in de jaren '60 & '70



en da's volgens mij, niet alleen vanuit esthetisch oogpunt, 'n goeie zaak
Altadis zal natuurlijk de kuipen van Rossi's M1 nog sieren, maar bijlange niet meer zo opvallend als dit jaar ( en hiermee krijgt Rossi natuurlijk ook z'n zin, als overtuigd anti-roker ....... 'n biertje van tijd tot stond, daar heeft hij natuurlijk minder problemen mee )
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: