Cagiva replica favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Cagiva replica (7031 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Die weegt 145 kilo. Over de pk's doet men redelijk vaag, maar dat zal toch wel (minimaal) in de buurt van de 220 liggen.
     Reageer met citaat 
Die weegt 145 kilo. Over de pk's doet men redelijk vaag, maar dat zal toch wel (minimaal) in de buurt van de 220 liggen.
     Reageer met citaat 
nou die cagiva gaat echt niet zo veel pk krijgen hoor gaat er alleen kwa uiterlijk heel erg echt uit zien maar het blok blijft gewoon standaart
gaaaaaaaaaaaas...........nakano
     Reageer met citaat 
nou die cagiva gaat echt niet zo veel pk krijgen hoor gaat er alleen kwa uiterlijk heel erg echt uit zien maar het blok blijft gewoon standaart
gaaaaaaaaaaaas...........nakano
TTeun
GSX-R 750

     Reageer met citaat 
Oh, gewoon een standaard Cagiva 500cc 4-cilinder tweetakt? Goh, da's ook jammer
Hey, you can't fight in here! This is the war room! - Dr. Strangelove
TTeun
GSX-R 750

     Reageer met citaat 
Oh, gewoon een standaard Cagiva 500cc 4-cilinder tweetakt? Goh, da's ook jammer
Hey, you can't fight in here! This is the war room! - Dr. Strangelove
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Alleen maar het standaard race-blok? Da's knap l u llig moet je +- elke 2000 km reviseren.....

Het spul zal wel een beetje getrimd worden. 140pk lijkt me al een heel mooie waarde (ding moet natuurlijk op pomp-benzine rijden). Ben benieuwd of ze belangstellenden trekken.

Persoonlijk zou ik toch voor een Bimota Vdue gaan.... Lichter, handelbaarder en wat minder PK's
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Alleen maar het standaard race-blok? Da's knap l u llig moet je +- elke 2000 km reviseren.....

Het spul zal wel een beetje getrimd worden. 140pk lijkt me al een heel mooie waarde (ding moet natuurlijk op pomp-benzine rijden). Ben benieuwd of ze belangstellenden trekken.

Persoonlijk zou ik toch voor een Bimota Vdue gaan.... Lichter, handelbaarder en wat minder PK's
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
     Reageer met citaat 
Citaat:
Oh, gewoon een standaard Cagiva 500cc 4-cilinder tweetakt? Goh, da's ook jammer  

Ja!!! niet dan :'(
gaaaaaaaaaaaas...........nakano
     Reageer met citaat 
Citaat:
Oh, gewoon een standaard Cagiva 500cc 4-cilinder tweetakt? Goh, da's ook jammer  

Ja!!! niet dan :'(
gaaaaaaaaaaaas...........nakano
Da_Lunacy
a.k.a. Toni #74

     Reageer met citaat 
Citaat:

Ja!!! niet dan   :'(

Een 500cc 2-takt voor op de weg....... is ook.
Zattemongoleclub.tk, Bigger, Drunker and Uncut!
Da_Lunacy
a.k.a. Toni #74

     Reageer met citaat 
Citaat:

Ja!!! niet dan   :'(

Een 500cc 2-takt voor op de weg....... is ook.
Zattemongoleclub.tk, Bigger, Drunker and Uncut!
     Reageer met citaat 
Citaat:

 is ook.
wat!!!
gaaaaaaaaaaaas...........nakano
     Reageer met citaat 
Citaat:

 is ook.
wat!!!
gaaaaaaaaaaaas...........nakano
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Super okee denk
- - -

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: