Ktm superbike favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Ktm superbike (10778 keer gelezen)
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Ja ze doen het niet super super slecht maar ze rijden wel met de courreur die da seizoen daarvoor kampioen werd. En tuurlijk ken je niet gelijk mee, maar ja als ze hun huiswerk goed doen dan wel.
- - -
     Reageer met citaat 
Citaat:
Ja ze doen het niet super super slecht maar ze rijden wel met de courreur die da seizoen daarvoor kampioen werd. En tuurlijk ken je niet gelijk mee, maar ja als ze hun huiswerk goed doen dan wel.


Vincent is inmiddels ontslagen, Kalio reed de machine naar een 2e plek vorige race. Niet slecht toch? Zijn eerste race werd hij meteen 4e met de KTM.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
vind de nieuwe aprilia een stuk minder mooi dan deze ktm. volgens mij zijn ze wat dat betreft de weg een beetje kwijt bij aprilia. wat een chaotisch ding. vooral door die vage kleurstelling. en deze kont is zowiezo stukken mooier dan die van de rsv mille
     Reageer met citaat 
 Dit jaar is de man op de beste motor wereldkampioen geworden:
125: Pedrosa
250: Poggiali (wordt in Valencia kampioen   )
MGP: Rossi
Vorig jaar was dat met Vincent ook het geval, net als met Melandri en Rossi.
(Vincent die overigens bijna 30kg zwaarder is dan Pedrosa, dus sturen kan hij echt wel!)
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Maar zag Vicent KTM niet meer zitten of KTM Vicent niet meer. En volgens mijn hoeft het niet altijd voordelig te zijn als je lichter bent.
- - -
TTeun
GSX-R 750

     Reageer met citaat 
KTM heeft Vincent eruit geschopt. En als je 30kg lichter bent is dat (zeker in de 125cc) een groot voordeel.
Hey, you can't fight in here! This is the war room! - Dr. Strangelove
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
vraag me dan alleen af hoe Pedrosa het dan zal doen in de MotoGP. Het lijkt mij dan wel handig als je niet een al te iel ventje bent...
     Reageer met citaat 
Citaat:
vraag me dan alleen af hoe Pedrosa het dan zal doen in de MotoGP. Het lijkt mij dan wel handig als je niet een al te iel ventje bent...


Gelukkig moet dat ventje nog iets groeien (hoop ik!!) Hij is 1.60m en 55 kilo ofzo.
Gum-Tree
Ant for president !!

     Reageer met citaat 
Citaat:


Gelukkig moet dat ventje nog iets groeien (hoop ik!!) Hij is 1.60m en 55 kilo ofzo.

Niemand gaat mij toch vertellen, dat Vincent 85 kilo weegt, he (volgens Iso is ie 30 kg zwaarder dan Pedrosa)
Never hold your farts in. They travel up your spine and into your brain. That's where your get crap ideas from.
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
heb je die bierbuik niet gezien, dat krijg je met die gezellige oostenrijkers
     Reageer met citaat 
Citaat:

Niemand gaat mij toch vertellen, dat Vincent 85 kilo weegt, he (volgens Iso is ie 30 kg zwaarder dan Pedrosa)  


Vincent:
Class: 125cc
Number: 1
Team: Sterilgarda Racing
Bike: Aprilia
Date of birth: 30/11/1974 Place of birth: Mancy
Age: 28 Residence: Nancy
Nationality: FRANCE Weight: 60 kg.
Height: 167

Pedrosa:

Class: 125cc
Number: 3
Team: Telefonica Movistar jnr Team
Bike: Honda
Date of birth: 29/9/1985 Place of birth: Sabadell
Age: 18 Residence: Castellar del Valles
Nationality: SPAIN Weight: 43 kg.
Height: 158


Verschil is dus 17 kilo en 9 cm in het voordeel van Pedrosa...en dat is veel op een 125!
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Sick man ik weeg er 60 en ben net paar maanden ouder dan onze kleine vriend pedrosa
- - -
     Reageer met citaat 
Citaat:


Gelukkig moet dat ventje nog iets groeien (hoop ik!!) Hij is 1.60m en 55 kilo ofzo.


Die gozer is 18. In de lengte groei je dan niet meer, alleen in de breedte.
Mugello never sleeps!
Max_biaggi_2
- - -

     Reageer met citaat 
Kijk Biaggi nou die is ook niet bijzonder groter en zwaarder dan onze vriend Pedrosa. Die staat z'n mannetje toch ook.

Biaggi is : 1,70 lang en 60kg zwaar

« Gewijzigd: 27-10-2003 om 18:35:29 door Max_biaggi_2 »

- - -
Da_Lunacy
a.k.a. Toni #74

     Reageer met citaat 
Raken we niet een beetje erg veel off-topic?
Zattemongoleclub.tk, Bigger, Drunker and Uncut!

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: