Nieuw Nederlands talent in de Grand Prix favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Nieuw Nederlands talent in de Grand Prix (11804 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Dit topic is opgesplitst van Grand Prix / Moto3 / Jasper Iwema in Moto3

falerossi schreef 19-08-12 om 22:44:44
Volgrnd jaar maar snel Scott en Bryan in de gp, Jasper mag met pensioen van mij.


Toen Schouten reed moest Litjens de GP's in, dat was zo'n talent. Toen Litjens reed moest van den Berg de GP's in, 15 jaar en wat een talent. Toen van den Berg reed moesten vd Mark en Iwema de GP's in, wat een talenten. En nu dan Scott en Schouten. Ook weer super talenten.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

     Reageer met citaat 
Kees schreef 22-08-12 om 12:02:36
(...)


Toen Schouten reed moest Litjens de GP's in, dat was zo'n talent. Toen Litjens reed moest van den Berg de GP's in, 15 jaar en wat een talent. Toen van den Berg reed moesten vd Mark en Iwema de GP's in, wat een talenten. En nu dan Scott en Schouten. Ook weer super talenten.


Idd. Zullen we misschien eerst eens kijken of we iemand hebben die een beetje leuk mee kan komen in t cev?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Scott is zich dacht ik wel lekker aan het bewijzen in de RB-Rookies. Moet die eerst nog verder in het CEV? Schouten en eventueel Bendsneyder zouden dat kunnen doen, Bo kan nog naar de rookies, Bryan is daar volgens mij al te oud voor.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 22-08-12 om 13:32:12
(...)


Idd. Zullen we misschien eerst eens kijken of we iemand hebben die een beetje leuk mee kan komen in t cev?


Ja, inderdaad. In Nederland zijn we zo blij met iedereen die ook maar enigszins boven de meute uitsteekt dat hij gelijk maar naar de GP's moet. Maar ga nou eerst eens CEV rijden en kun je daar goed meekomen in laten we zeggen de top 6, dan kun je eens gaan denken aan GP's. Lukt het je daar niet dan is GP's echt a waste of time and money.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

     Reageer met citaat 
Kees schreef 22-08-12 om 12:02:36
(...)


Toen Schouten reed moest Litjens de GP's in, dat was zo'n talent. Toen Litjens reed moest van den Berg de GP's in, 15 jaar en wat een talent. Toen van den Berg reed moesten vd Mark en Iwema de GP's in, wat een talenten. En nu dan Scott en Schouten. Ook weer super talenten.


Iwema heeft toen der tijd in het ONK/IDM weinig laten zien. Een jongen als Bryan Schouten heeft dat wel. Heeft al 1 ONK titel op zak, z,n 2e is in de maak, heeft regelmatig een podium in het IDM.

Ik vind het geweldig dat Iwema mee rijd, maar als je na 3 seizoenen nog steeds moet roepen; volgende keer gaan we er voor, en dat na elke race weer. Dan mag je van mij het stokje door geven en is de volgende aan de beurt.

Een jongen als Scott heeft nu als voordeel een tussen stap te kunnen maken in de Redbull klasse. Iwema stapt vanuit het IDM zo de GP in. In de Redbull krijg je ook de nodige begeleiding mee.

« Gewijzigd: 22-08-2012 om 15:16:35 door Onbekend »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 22-08-12 om 15:12:07
(...)


Iwema heeft toen der tijd in het ONK/IDM weinig laten zien. Een jongen als Bryan Schouten heeft dat wel. Heeft al 1 ONK titel op zak, z,n 2e is in de maak, heeft regelmatig een podium in het IDM.

Ik vind het geweldig dat Iwema mee rijd, maar als je na 3 seizoenen nog steeds moet roepen; volgende keer gaan we er voor, en dat na elke race weer. Dan mag je van mij het stokje door geven en is de volgende aan de beurt.

Een jongen als Scott heeft nu als voordeel een tussen stap te kunnen maken in de Redbull klasse. Iwema stapt vanuit het IDM zo de GP in. In de Redbull krijg je ook de nodige begeleiding mee.


Hier stond het complete forum op z'n kop toen een Spaanse organistaie zo maar het gore lef had om Jasper in eerste instantie geen start te geven. Hoe durfde ze.

Scott is nu dan weer Neerlands hoop in zeer bange dagen. En meneer Wanige gelovende moet dat volgend jaar dan gaan gebeuren. Dat kan zo maar eens ook totaal verkeerd aflopen. Dat team zou zo maar eens voor de titel kunnen gaan volgend seizoen. En daar sta je dan als rookie.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

     Reageer met citaat 
Nu hebben ze Salom en Binder, Salom gaat naar de Moto2 maar ik zie het team niet zomaar met twee hele jonge rijders aan de slag gaan. Het lijkt me dat RW ook graag wil oogsten.

Zou aan de andere kant wel mooi zijn als Binder de kar zou kunnen trekken en Scott op de plaats waar Binder nu zit.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Kees schreef 22-08-12 om 16:26:44
(...)


HEn meneer Wanige gelovende moet dat volgend jaar dan gaan gebeuren. Dat kan zo maar eens ook totaal verkeerd aflopen.
ik heb het intervieuw op ned 3 niet gezien maar heeft hij dat daadwerkelijk zo gezegd?

Hij heeft van wat ik er van begrepen heb wel interesse in Scott maar meer dan dat ook niet.

Correct me if i am wrong.. uiteraard

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Hier nog een keer het stukje van de NOS over RW Racing GP. Na 3.40 gaat het over Scott..

http://nos.nl/...25cc-naar-moto3.html

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

     Reageer met citaat 
WimLex schreef 22-08-12 om 17:14:51
Nu hebben ze Salom en Binder, Salom gaat naar de Moto2 maar ik zie het team niet zomaar met twee hele jonge rijders aan de slag gaan. Het lijkt me dat RW ook graag wil oogsten.

Zou aan de andere kant wel mooi zijn als Binder de kar zou kunnen trekken en Scott op de plaats waar Binder nu zit.


Ik zie Binder de kar nog niet trekken bij RW, die is tot nu toe nog behoorlijk onstuimig. Ik weet niet hoelang zijn contract duurt bij RW>

Salom naar de Moto2 is natuurlijk ook nog niet zeker.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Wat Salom betreft, ik weet niet meer wie dat gezegd heeft, misschien Salom zelf wel.

Ik heb ook geen idee wat voor contracten er lopen, maar wat Binder betreft, het kan snel gaan in de Moto3, kijk naar Fenati. Als het pakket goed is, kan hij zomaar mee gaan doen aan de voorkant.

Net even het filmpje gekeken, hiering wordt inderdaad besproken dat Salom mogelijk verkast. Hetgeen ik gehoord hebt, was toch wat meer resoluut.

« Gewijzigd: 22-08-2012 om 20:02:16 door Onbekend »

     Reageer met citaat 
De Dorna heeft tijdens de TT RW- racing advies gegeven om volgend jaar toch een nederlander in hun team op te nemen.
Wat Binder betreft die heeft dacht ik nog maar 4 punten,
en was vorig jaar niet bepaald een topper in de RBR, volgens mij een 7e plek in de eindstand.
En wanneer ben je klaar voor de GP? Je kunt het IDM of CEV wel een topper zijn maar als het materiaal of team wat je krijgt in de GP niet echt top is rijdt je ook niet makkelijk in de punten.
En als je geen budget meeneemt wordt het ook moeilijk.
Als bijv Scott de kans krijgt gewoon doen, stel je gaat nog een jaar RBR rijden en het zit allemaal wat tegen, dan zijn ze je gauw vergeten.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
250cc schreef 22-08-12 om 22:26:51


Als bijv Scott de kans krijgt gewoon doen, stel je gaat nog een jaar RBR rijden en het zit allemaal wat tegen, dan zijn ze je gauw vergeten.


Inderdaad. kijk maar naar Lorenzo Baldassari. De 2011 RBR kampioen en nu slechts 10e in de tussenstand.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
MB84 schreef 22-08-12 om 17:49:56
Hier nog een keer het stukje van de NOS over RW Racing GP. Na 3.40 gaat het over Scott..

http://nos.nl/...25cc-naar-moto3.html


Thnx!

hij zegt inderdaad duidelijk hij kan komen maar voor mij klinkt daar heel duidelijk in door met de nodige sponsors. maar goed laten we eerlijk zijn dat is logisch.

laten we dan in godsnaam hopen dat er weer mensen in het bedrijfsleven zijn die met Scott mee willen en een zak geld aan zijn racepak knuppen.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Maar het enige waar ik me dan even druk over maak is de eventuele overstap van 2 takt naar 4 takt voor een Scott. hopelijk kan hij zich daar ook goed in vinden.

maar goed dat is toekomst muziek en overigens ook compleet in het verkeerde topic....

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Coureurs / Jasper Iwema »

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: