Chat met Barry Veneman EN Joey Litjens favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

*Topic is gesloten*
Topic: Chat met Barry Veneman EN Joey Litjens (106392 keer gelezen)
250cc schreef 25-10-12 om 20:50:51
In het slechts denkbare scenario hebben we volgend jaar geen nederlandse GP-deelnemer, zou dit een ramp zijn voorr de wegracerij in nederland?


het is erg slecht geen Doel te hebben voor onze sporters om naar toe te werken.

we hebben natuurlijk Michael! eerste nederlander in het WK op een fabrieks motor

en je weet pas in Qatar wie er echt aan de start staat in de motogp
andre schreef 25-10-12 om 20:51:13
(...)



Moto3 is helaas gezien de kosten niet voor iedereen haalbaar.
Maar er staan diverse 125cc machine's in schuren stof te happen.
Als die tegen kostprijs aangeboden zouden worden, hebben we de klasse weer vol. En we geven jong talent de kans om door te stromen.


Leuk idee om een cup mee op te starten.
Hoe vinden jullie het dat iedereen maar een talent word genoemd!!
Joey_Litjens37 schreef 25-10-12 om 20:53:23
(...)


Leuk idee om een cup mee op te starten.
Joey_Litjens37 schreef 25-10-12 om 20:53:23
(...)


Leuk idee om een cup mee op te starten.


in Duitsland bestaat deze klasse al de igkoningsklasse
andre schreef 25-10-12 om 20:51:13
(...)



Moto3 is helaas gezien de kosten niet voor iedereen haalbaar.
Maar er staan diverse 125cc machine's in schuren stof te happen.
Als die tegen kostprijs aangeboden zouden worden, hebben we de klasse weer vol. En we geven jong talent de kans om door te stromen.


Ik maak me daar zeker zorgen over! Inderdaad is moto3 kostbaar.
125cc tja, wil je mee met europa gaat het toc echt viertakt worden. wellicht moeten we om ons heen kijken en over de grens kijken of we een koppeling in klassen kunnen vinden
Gompie schreef 25-10-12 om 20:55:02
Hoe vinden jullie het dat iedereen maar een talent word genoemd!!


Talent heb je, dat ben je niet automatisch. het is onhandig om iemand van jongs af aan talent te noemen dat geeft een stempel. Binnen de ontwikkelingen van de hersenen gebeurd veel waardoor een sporter enorme veranderingen doormaakt. een sporter van 9 die een groot talent lijkt kan met 14 wel een heel andere sporter zijn.
Gompie schreef 25-10-12 om 20:55:02
Hoe vinden jullie het dat iedereen maar een talent word genoemd!!


Goede vraag,

in nederland zijn echter weinig talenten in spanje/italie en dergelijke is meer animo

wellicht ben je in nederland dan snel een talent
dagobert schreef 25-10-12 om 20:52:10
Barry zou je je kids stimuleren en helpen als ze ook willen racen of wordt/ is dat lastig in je rol als coach ?


dat is moeilijk. ik zal hem helpen als hij het zelf echt wil. echter breng ik me daarmee in een moeilijk pakket. Als coach zou ik er voor keizen hem bij een andere coach/trainer onder te brengen
Ik dacht in 1990 was er een record aantal toeschouwers bij de TT, 'we' hadden toen 3 potentiele winnaars, Spaan, Zeelenberg en Streuer. Nu mogen we al blij zijn met 1 deelnemer. Dit jaar was het mooi weer tijdens de TT maar kwamen er minder toeschouwers ik hou mijn hart vast als het regent tijdens een komende TT. Dan blijkt wel weer dat succes publiek en ook sponsors trekt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
dagobert
dago rules

Zijn jullie ook aanwezig bij zijspanraces ?
en zien jullie daar ook toekomst in?
250cc schreef 25-10-12 om 21:00:18
Ik dacht in 1990 was er een record aantal toeschouwers bij de TT, 'we' hadden toen 3 potentiele winnaars, Spaan, Zeelenberg en Streuer. Nu mogen we al blij zijn met 1 deelnemer. Dit jaar was het mooi weer tijdens de TT maar kwamen er minder toeschouwers ik hou mijn hart vast als het regent tijdens een komende TT. Dan blijkt wel weer dat succes publiek en ook sponsors trekt.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?


Ik hoop enorm dat wij ook weer op de banken kunnen in de toekomst. de motorsport is veranderd, begrijp goed dat jij en ik daar geen invloed op hebben, maar jij en ik staan sochtends wel vroeg op om naar de TT te gaan of motoraces te kijken.

motorsport behoud zijn imago,
ik hoop dat de financiele problemen veranderen
WimLex schreef 25-10-12 om 20:52:16
De KNMV kan in de ogen van heel wat Motorsporters niet veel goeds doen, je geeft het hierboven al met een grapje aan. Is dit iets waar jullie veel van meekrijgen en wordt er nagedacht over een betere verstandhouding.

Ik heb de indruk dat heel veel oud zeer is, eigenlijk heel jammer als ik zie hoe hard er gewerkt wordt om de sport naar een hoger plan te trekken.

Het lijkt mij op dit moment heel lastig om als cuprijder een goede keuze te maken, moet is OW of KNMV gaan rijden. Ik weet niet wat een juiste keuze is en zoals jullie aangeven hebben jullie op dit moment ook geen idee.

Lijkt me ook voor jullie geen prettige ontwikkeling.


vind het heel lastig inderdaad. de cup's ? nee ik weet niet hoe het gaat aangezien er nog niets bekend is alleen dat je een licentie aan kan vragen.

Ik heb als sporter zoals gezegd goed kunnen weerken met de bond en nu ook. maar ik probeer mensen wel te begrijpen en dat ook over te brengen. maar ik vind wel dat je dan moet goede argumenten moet komen en niet telkens over het lidmaatschap aan komt zetten

het kost in elk geval energie. daarnaast is het niet wat de sporter wil
Hee mensen, ik moet nog even aan de slag voor het Kiki Racing budget van 2013 Bedankt voor de chat en tot ziens langs de baan!
Hoe is jullie contact met Waninge en Ten Kate, onze enige WK teams? overleggen jullie daar wel een mee op het gebied van talentontwikkeling en evt. NL rijders?

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

*Topic is gesloten*

Snelle navigatie: