BSB 2013 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: BSB 2013 (17588 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Bevestigde rijders BSB:

Rapid Sollicitors Kawasaki:
- Shane Byrne
- Keith Farmer

Milwaukee Yamaha:
- Josh Waters
- James Ellison

Tyco Suzuki:
- Josh Brookes
- PJ Jacobsen

Bournemouth Kawasaki:
- Chris Walker
- Danny Buchan

PR Racing:
- Karl Harris

GB Moto:
- Peter Hickman

Buildbase BMW:
- Jon Kirkham
- James Westmoreland

Splitlath Aprilia:
- Jakub Smrz
- Mark Aitchison

Bron: www.paddockchatter.com
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Daar komt hopelijk nog wel het een en ander aan teams, merken en rijders bij want nu ziet het er met 14 starters nog wel wat mager uit. Maar ja, de funding van een seizoen is nu toch lastig rond te krijgen dus moeten we maar het beste ervan hopen voor 2013 (en verder).
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Via Twitter :
Citaat:
4-time Suzuka 8 Hours winner, Ryuichi KIYONARI will be back in BSB as a rider of Samsung Honda squad. Empire KIYO strikes back!!!

Alex Lowes wordt zijn teamgenoot!
     Reageer met citaat 
Bevestigde rijders BSB:

Rapid Sollicitors Kawasaki:
- Shane Byrne
- Keith Farmer

Milwaukee Yamaha:
- Josh Waters
- James Ellison

Tyco Suzuki:
- Josh Brookes
- PJ Jacobsen

Bournemouth Kawasaki:
- Chris Walker
- Danny Buchan

PR Racing:
- Karl Harris

GB Moto:
- Peter Hickman

Buildbase BMW:
- Jon Kirkham
- James Westmoreland

Splitlath Aprilia:
- Jakub Smrz
- Mark Aitchison

Samsung Honda:
- Alex Lowes
- Ryuichi Kiyonari
     Reageer met citaat 
En de teams die nog geen rijder(s) bekend gemaakt hebben:
- PR Kawasaki (nog 1 zitje vrij)
- MSS Kawasaki
- Moto Rapido
- Supersonic
- Padgetts
- Doodson Motorsport
- Hardinge SorryMate.com Honda
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Nog erbij gekomen :

Dan Linfoot (GBmoto Racing Honda)

Aaron Zanotti (A Plant Suzuki)

Jenny Tinmouth (Two Wheel Racing/Hardinge SorryMate.com Honda))

Bron : MCE Insurance BSB website, riders 2013

« Gewijzigd: 01-01-2013 om 23:04:16 door TheSuperbikeBarn »

     Reageer met citaat 
Bevestigde rijders BSB:

Rapid Sollicitors Kawasaki:
- Shane Byrne
- Keith Farmer

Milwaukee Yamaha:
- Josh Waters
- James Ellison

Tyco Suzuki:
- Josh Brookes
- PJ Jacobsen

Bournemouth Kawasaki:
- Chris Walker
- Danny Buchan

PR Racing Kawasaki:
- Karl Harris

GB Moto:
- Peter Hickman
- Dan Linfoot

Buildbase BMW:
- Jon Kirkham
- James Westmoreland

Splitlath Aprilia:
- Jakub Smrz
- Mark Aitchison

Samsung Honda:
- Alex Lowes
- Ryuichi Kiyonari

A Plant Suzuki:
- Aaron Zanotti

Two Wheel Racing / Hardinge SorryMate.com Honda:
- Jenny Tinmouth

MotoRapido Ducati:
- Matteo Baiocco

Riders BMW:
- Martin Jessopp

Halsall Racing Kawasaki:
- Lee Costello
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Heel mooi, nu al 22 van de 32 beschikbare plekken ingevuld en ook een Duc erbij !
     Reageer met citaat 
TheSuperbikeBarn schreef 13-01-13 om 17:59:08
...en ook een Duc erbij !


Verwacht daar nou niet te veel van, waren er vorig jaar ook bij maar speelden geen enkele rol van betekenis. Beste was Scott Smart op een 28e plaats.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 13-01-13 om 18:37:48
(...)


Verwacht daar nou niet te veel van, waren er vorig jaar ook bij maar speelden geen enkele rol van betekenis. Beste was Scott Smart op een 28e plaats.


Die gast uit Saudi Arabie reedt toch ook mee op een Duc Die zal wel laatste geworden zijn
     Reageer met citaat 
Hoe zit het met Raymond Schouten die een seizoen de SS zou rijden? Dat is definitief van de baan?
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 14-01-13 om 12:26:00
Hoe zit het met Raymond Schouten die een seizoen de SS zou rijden? Dat is definitief van de baan?


denk dat het een beetje de ijskast in is gegaan, vraag me uberhaupt af of hij nog wel gaat rijden, lijkt me lastig om motivatie vast te houden. hij is het meeste geschikt voor een 600 maar is daar op na wat hij heeft bewezen te goed voor het ONK maar kan geen budget vinden voor een ander kampioenschap.....
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 13-01-13 om 18:37:48
(...)


Verwacht daar nou niet te veel van, waren er vorig jaar ook bij maar speelden geen enkele rol van betekenis. Beste was Scott Smart op een 28e plaats.


Scott Smart heeft al heel lang een mooie toekomst achter zich en had veel blessures daarbij, Matteo Baiocco is heel wat jonger en tweevoudig kampioen in het italiaanse SBK. Vandaar dat ik deze wederopstanding van Ducati in het BSB met veel interesse volg. In het verleden waren Ducs immers ook niet altijd het snelst op het rechte eind maar kwamen wel met de meeste punch uit de bochten, zal dus ook van het circuit afhangen of Matteo vooraan kan komen.
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
TheSuperbikeBarn schreef 20-01-13 om 19:23:19
(...)


Scott Smart heeft al heel lang een mooie toekomst achter zich en had veel blessures daarbij, Matteo Baiocco is heel wat jonger en tweevoudig kampioen in het italiaanse SBK. Vandaar dat ik deze wederopstanding van Ducati in het BSB met veel interesse volg. In het verleden waren Ducs immers ook niet altijd het snelst op het rechte eind maar kwamen wel met de meeste punch uit de bochten, zal dus ook van het circuit afhangen of Matteo vooraan kan komen.

Vorig jaar was Alex Polita die het met de Panigale probeerde, minstens een zelfde niveau coureur als Baiocco, maar die kwam ook niet ver. Misschien het BSB reglement niet ideaal voor de Duc? (deze wijkt af van WSBK, IDM en DSBK)
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Is goed mogelijk Allard, die hele discussie over reglementen (zie DSBK forumdeel) speelt altijd wel mee. In het kader van de europese eenwording wel wat vreemd natuurlijk, feitelijk zouden DSBK, IDM en BSB hetzelfde technische reglement moeten hebben zodat iedereen in elke open competitie van ieder land mee zou kunnen doen met dezelfde technische specificaties. Dat zou het opzetten van een europese competitie naar model van het WSBK ook een heel stuk simpeler maken (hoera, het ESBK is er dan eindelijk). Maar zolang er in ieder land allerlei commerciƫle eigenbelangen meespelen zal dat wel een utopie blijven, helaas. Wat ik ook betreur is het aanvankelijk in het BSB mee willen doen van MV Agusta en het later volgen van de mededeling dat dit niet doorgaat en men in de britse Superstock mee gaat doen. Misschien zag ook MV de (technische) bui al hangen ........

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Snelle navigatie: