BSB 2013 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: BSB 2013 (17767 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Ik wilde BSB gaan kijken, is immers waarin het kampioenschap wordt beslist maar voilgens mijnwordt race 1 wel uitgezonden maar race 2 helemaal niet?
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
jawel, vannacht om 0.30 HD- of videorecorder zetten dus.
(en het blijft eurosport, dus voor de zekerheid ook maar wat vroeger beginnen en wat langer door laten gaan).
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 20-10-13 om 16:44:48
jawel, vannacht om 0.30


     Reageer met citaat 
Alex Lowes Kampioen BSB 2013!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
De Lowes broers hebben een goed jaar!
     Reageer met citaat 
Herma schreef 18-10-13 om 14:32:39
Zie in de livetiming dat ook Mike Brouwers meerijdt in de BSB Motostar Moto3 klasse dit weekend


Leuk dat jullie even langs kwamen.
Maar wat een feest was het daar zeg.
Ongelooflijk wat een publiek daar.

In de eerste ronde van de moto3 kwam de rode vlag vanwege een wolkbreuk, uiteindelijk in de stromende regen 12e geworden.

Ik zeg BSB in 2014
     Reageer met citaat 
Geweldige races gezien gisteren in Brands Hatch, zeker een aanrader om eens te gaan kijken! Goed te doen vanuit Nederland, vanaf het uitkomen van de tunnel in Dover is het nog slechts 45 minuten rijden naar het circuit.
     Reageer met citaat 
andre schreef 21-10-13 om 11:36:27
(...)In de eerste ronde van de moto3 kwam de rode vlag vanwege een wolkbreuk, uiteindelijk in de stromende regen 12e geworden.


Top gereden door Mike! Zag er goed uit
     Reageer met citaat 
Herma schreef 21-10-13 om 12:38:08
Geweldige races gezien gisteren in Brands Hatch, zeker een aanrader om eens te gaan kijken! Goed te doen vanuit Nederland, vanaf het uitkomen van de tunnel in Dover is het nog slechts 45 minuten rijden naar het circuit.


Dat klinkt interesant inderdaad! Alleen om bij de tunnel te komen is een behoorlijk stuk rijden. (of viel dat mee?)
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
falerossi schreef 21-10-13 om 13:47:04
(...)


Dat klinkt interesant inderdaad! Alleen om bij de tunnel te komen is een behoorlijk stuk rijden. (of viel dat mee?)


valt redelijk mee. ik heb het 9 jaar geleden gedaan om mijn 30e verjaardag te ontlopen. Was goed te doen. ( maar dat was vanuit Ermelo en niet uit ver Friesland... En wat een fantastisch circuit is het!

Alleen zou ik aanraden niet direct na de races terug te rijden. Dat heb ik toen wel gedaan. Dat was eigenlijk beetje te veel van het goede. Was compleet gesloopt de laatste 2 uur rijden.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 21-10-13 om 13:47:04
(...)


Dat klinkt interesant inderdaad! Alleen om bij de tunnel te komen is een behoorlijk stuk rijden. (of viel dat mee?)


Viel mee, vanuit Staphorst ca. 430 km.
     Reageer met citaat 
Herma schreef 22-10-13 om 12:04:19
(...)


Viel mee, vanuit Staphorst ca. 430 km.


Staphorst is vanaf hier niet zo heel ver. Misschien voor volgend jaar toch maar eens overwegen om met wat mensen die kant op te gaan!

Een retourtje door de tunnel, wat kost dat?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 22-10-13 om 12:15:13
(...)


Staphorst is vanaf hier niet zo heel ver. Misschien voor volgend jaar toch maar eens overwegen om met wat mensen die kant op te gaan!

Een retourtje door de tunnel, wat kost dat?


Wij waren € 140,- kwijt voor een retourtje door de tunnel. Dat is voor één auto + max. 9 personen. Volgens mij is het goedkoper wanneer je van tevoren tickets voor de trein reserveert.
     Reageer met citaat 
Herma schreef 21-10-13 om 12:38:08
Geweldige races gezien gisteren in Brands Hatch, zeker een aanrader om eens te gaan kijken! Goed te doen vanuit Nederland, vanaf het uitkomen van de tunnel in Dover is het nog slechts 45 minuten rijden naar het circuit.


Goeie tip. Die houd ik even in mijn achterhoofd.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 20-10-13 om 19:47:27
Alex Lowes Kampioen BSB 2013!


Volgens dat showdown gedoe ja, maar Byrne heeft wel degelijk meer punten over het volledige jaar. Voor mij is Shane Byrne dan ook de terechte kampioen van 2013.

Dat is nu al de derde, of zelfs vierde keer, in vier jaar dat een rijder BSB kampioen wordt met minder punten dan de rijder met de meeste punten over het hele seizoen geteld.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Snelle navigatie: