Show hier je eigen motor! favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 29

Topic: Show hier je eigen motor! (63347 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Dit is mijn Suzuki GSX-R 600 uit 1997



Er komen nog stale remleidingen op, andere RAW's, andere kentekenplaathouder + dat de huidige houder eraf gedremeld word
     Reageer met citaat 
Dit is mijn Suzuki GSX-R 600 uit 1997



Er komen nog stale remleidingen op, andere RAW's, andere kentekenplaathouder + dat de huidige houder eraf gedremeld word
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
ziet er uit! Zo een had ik er ook op het oog, totdat ik deze tegen kwam



eentje uit '98

bij mij moet er ook nog wat gebeuren... hugger, misschien zelfs n undertray, en wat kleine dingetjes in de cockpit.
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
ziet er uit! Zo een had ik er ook op het oog, totdat ik deze tegen kwam



eentje uit '98

bij mij moet er ook nog wat gebeuren... hugger, misschien zelfs n undertray, en wat kleine dingetjes in de cockpit.
     Reageer met citaat 
Citaat:
ziet er   uit! Zo een had ik er ook op het oog, totdat ik deze tegen kwam



eentje uit '98

bij mij moet er ook nog wat gebeuren... hugger, misschien zelfs n undertray, en wat kleine dingetjes in de cockpit.


Ik heb ook nog naar die uitvoering gekeken tot ik deze zag staan. Heb er inmiddels wat kleine dingen aan veranderd. Voor komt er nog een rode striping in de velg maar daarvoor gaat de velg er uit, geeft een mooier resultaat dan plakken als de velg er nog in zit.



Heb er een andere uitlaat op gezet, een Termignoni open pijp. Voor en achter zitten kleine knippers.

« Gewijzigd: 07-03-2005 om 20:09:07 door Jelle »

     Reageer met citaat 
Citaat:
ziet er   uit! Zo een had ik er ook op het oog, totdat ik deze tegen kwam



eentje uit '98

bij mij moet er ook nog wat gebeuren... hugger, misschien zelfs n undertray, en wat kleine dingetjes in de cockpit.


Ik heb ook nog naar die uitvoering gekeken tot ik deze zag staan. Heb er inmiddels wat kleine dingen aan veranderd. Voor komt er nog een rode striping in de velg maar daarvoor gaat de velg er uit, geeft een mooier resultaat dan plakken als de velg er nog in zit.



Heb er een andere uitlaat op gezet, een Termignoni open pijp. Voor en achter zitten kleine knippers.

« Gewijzigd: 07-03-2005 om 20:09:07 door Jelle »

Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Kijk, hier wordt serieus ge-poser-t!

Ik zal ook even zoeken....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Kijk, hier wordt serieus ge-poser-t!

Ik zal ook even zoeken....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Tr@x op TRX!



De TRX is voorzien van stalen remleidingen, K&N stage III kit met open filters, carbon hugger, bellypan en Laser Carbon blèrpijpen (nog niet op foto)
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Tr@x op TRX!



De TRX is voorzien van stalen remleidingen, K&N stage III kit met open filters, carbon hugger, bellypan en Laser Carbon blèrpijpen (nog niet op foto)
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Dat vind ik dus een lelijk ding,die motor van jou,een kaal ding.Ik hou meer van de echte race modellen,die van jouw valt er net een beetje tussen in.
Ezekiel 25:17 "The path of the righteous man is beset on all sides By the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, Shepherd
     Reageer met citaat 
Dat vind ik dus een lelijk ding,die motor van jou,een kaal ding.Ik hou meer van de echte race modellen,die van jouw valt er net een beetje tussen in.
Ezekiel 25:17 "The path of the righteous man is beset on all sides By the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, Shepherd
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik hou meer van de echte race modellen

Zoiets dus:



Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Citaat:
Ik hou meer van de echte race modellen

Zoiets dus:



Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
JAKKES,nee dit komt dichter in de buurt.http://members.home.nl/...yflock/mvaugusta.jpg" class="postimage" />
Ezekiel 25:17 "The path of the righteous man is beset on all sides By the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, Shepherd

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 29


Snelle navigatie: