Team TDR favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: Team TDR (45233 keer gelezen)
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Lochem
Lid sinds: 01-12-2012
     Reageer met citaat 
bertvds80 schreef 29-05-13 om 17:02:22
(...)


Juist!


Het is helemaal helder wat je bedoeld maar ik heb vooraf mijn interesse en insteek met Ricardo besproken, hij weet dus dat ik mij best jaar in, jaar uit maximaal en pro deo ergens voor wil inzetten maar er dan wel vanuit mijn eigen interessegebied ook wat plezier aan wil beleven. Dat zal trouwens vermoedelijk voor iedereen gelden die ergens veel tijd en ook nog eigen middelen in moet steken om wat van de grond te krijgen, dat doe je niet voor je verdriet natuurlijk. En Ricardo weet dat uiteraard ook, no hard feelings dus tussen ons want het uitgangspunt was vanaf het begin van dit avontuur duidelijk.

« Gewijzigd: 29-05-2013 om 17:36:07 door TheSuperbikeBarn »

Chrissifumi

Profiel Privébericht Website Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Woubrugge
Lid sinds: 19-05-2006
     Reageer met citaat 
Dat is jammer SBB. Leuk topic dat je geopend hebt trouwens en keep on posting! Ik hou het in de gaten (en kan er wellicht eea van leren )

Eerder had ik al gezegd dat ik het vreemd zou vinden vanuit Ricardo's oogpunt om direct op een dikke 1000 te gaan zitten. Vind het voor Ricardo dus positief dat die het advies heeft gekregen op een 600 te beginnen. Ik denk dat de top in de ONK SS 600 ook breder is en hij hier dus meer kan leren.

Neemt verder niet weg dat dit voor jou erg teleurstellend en jammer is. Ik vind het mooi hoe je je inzet voor de sport
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Lochem
Lid sinds: 01-12-2012
     Reageer met citaat 
Dank je voor de spontane aanmoediging ! Een teleurstelling heeft dit alles wel opgeleverd, maar bij de pakken neerzitten helpt ook niet dus pak ik de draad wel weer ergens op. Er leefde bij Ricardo eerst wel enthousiasme voor de superbikes na een geslaagde try out met een Panigale in Spanje en zeer positieve verhalen van anderen over de BMW S1000RR, maar blijkbaar heeft ergens de twijfel toegeslagen en denkt hij veel beter tot zijn recht te komen bij de supersports. Wat ook best zo kan zijn, dat valt lastig van tevoren in te schatten en tot uitproberen tijdens een DSBK-seizoen komt het dus helaas niet. Zeker is wel dat de voortdurende problemen met de Novabike hem naar mijn inschatting bepaald geen goed doen en hij op een of andere manier weer plezier in het racen moet zien te krijgen ; als hij zonder twijfel dus met veel zelfvertrouwen aan de supersports kan deelnemen kan dat voor hem inderdaad de beste weg zijn. De tijd zal het laten zien !
andre
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 23-01-2008
     Reageer met citaat 
Begreep dat Ricardo tijdens de TT mee gaat rijden in de SS.
Ga je hem daar nog wel bij ondersteunen ??
Je kunt hem toch niet volledig "laten vallen"

Andre
bertvds80

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Staphorst
Lid sinds: 29-01-2010
     Reageer met citaat 
He Andre, nog gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat maar goed...

Voor welk team gaat Ricardo rijden tijdens de TT?
Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Lochem
Lid sinds: 01-12-2012
     Reageer met citaat 
andre schreef 30-05-13 om 09:54:39
Begreep dat Ricardo tijdens de TT mee gaat rijden in de SS.
Ga je hem daar nog wel bij ondersteunen ??
Je kunt hem toch niet volledig "laten vallen"

Andre


Tja, om heel eerlijk te zijn zit ik nog enigzins met de kater van zijn voor mij plotselinge besluit. Is ook niet vreemd natuurlijk want er zat al veel werk en tijd in en ik was toevallig met de sponsorjacht bezig toen zijn bericht kwam, ik werd daar als het ware door overvallen. Als iemand dus even een vallend gevoel heeft dan ben ik dat, maar ja dat is inherent aan de stoeltjes- en zitjesdans in de auto- en motorsporten dus moet je daar altijd zo snel mogelijk overheen zien te stappen.

Ik heb niets over eventuele TT-plannen van Ricardo van hemzelf of van derden gehoord dus kan ik daar niets over zeggen. Wel is The Superbike Barn betalend lid van zijn Club van 100 voor dit seizoen, en roep ik graag hierbij zijn fans op NU ook clublid te worden zodat Ricardo straks aan de TT kan deelnemen !!! Want waar hij ook op zal rijden, sympathiek blijft hij toch wel dus verdient hij dat gewoon.
andre
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 23-01-2008
     Reageer met citaat 
TheSuperbikeBarn schreef 30-05-13 om 12:09:34
(...)


Tja, om heel eerlijk te zijn zit ik nog enigzins met de kater van zijn voor mij plotselinge besluit. Is ook niet vreemd natuurlijk want er zat al veel werk en tijd in en ik was toevallig met de sponsorjacht bezig toen zijn bericht kwam, ik werd daar als het ware door overvallen. Als iemand dus even een vallend gevoel heeft dan ben ik dat, maar ja dat is inherent aan de stoeltjes- en zitjesdans in de auto- en motorsporten dus moet je daar altijd zo snel mogelijk overheen zien te stappen.

Ik heb niets over eventuele TT-plannen van Ricardo van hemzelf of van derden gehoord dus kan ik daar niets over zeggen. Wel is The Superbike Barn betalend lid van zijn Club van 100 voor dit seizoen, en roep ik graag hierbij zijn fans op NU ook clublid te worden zodat Ricardo straks aan de TT kan deelnemen !!! Want waar hij ook op zal rijden, sympathiek blijft hij toch wel dus verdient hij dat gewoon.


Staat op zijn FB account
https://www.facebook.com/#!/HelpRicardoVanDuijnAanDeStartVanDeDutchTt
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Lochem
Lid sinds: 01-12-2012
     Reageer met citaat 
Dat is helaas een nietwerkende link als je geen FB-account hebt en alleen 1 keer per maand op LinkedIn inlogt . Kun je dat FB-bericht voor alle niet-FB'ers vertalen naar een stukje tekst hier ? Alvast bedankt voor de moeite !
andre
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 23-01-2008
     Reageer met citaat 
TheSuperbikeBarn schreef 30-05-13 om 12:46:00
Dat is helaas een nietwerkende link als je geen FB-account hebt en alleen 1 keer per maand op LinkedIn inlogt . Kun je dat FB-bericht voor alle niet-FB'ers vertalen naar een stukje tekst hier ? Alvast bedankt voor de moeite !




Citaat:



Voor de Dutch-TT in Assen kan Ricardo deelnemen aan het ONK-Supersport 600 kampioenschap met een wildcard. Voor dit evenement zal hij de beschikking krijgen over een Yamaha R6 kampioens motor. Hiervoor heeft hij nog wel het benodigde budget nodig!
Help Ricardo van Duijn aan de start van de Dutch-TT


Wilt u ook mee helpen aan de start van Ricardo voor de Dutch TT? Bij elke bijdrage vanaf 50 euro word uw naam op het sponsorbord en de motor genoteerd! Meer informatie? mailen kan: Ricardo_van_duyn@hotmail.com
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Lochem
Lid sinds: 01-12-2012
     Reageer met citaat 
Aha, dank je ! Lijkt wel een mooie uitdaging voor Ricardo, een heel vlotte R6 op Assen rijden is voor hem vast iets wat nu zeer welkom is. Eens zien of die R6 met de vele namen op de kuip op kop voorbij komt, ik zal voor hem duimen ! Tot nu toe heb ik zijdelings alleen vernomen dat de 2012 R6 van Twan van Poppel te koop is, maar ik weet niet of die eenmalig voor dit doel uitgeleend zal worden. Wie weet heeft Ricardo nog wel andere azen in zijn mouw, spannend !

« Gewijzigd: 30-05-2013 om 18:54:47 door TheSuperbikeBarn »

TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Lochem
Lid sinds: 01-12-2012
     Reageer met citaat 
Even nog een update :

Een andere coureur heeft interesse getoond om met mij iets in het DSBK op te zetten en deze maand volgt daar een bespreking over. Er is dus weer kans op een nieuw Team topic om ook dat avontuur te volgen. En natuurlijk veel dank voor de belangstelling vanaf dit forum, dat onderstreept voor mij nogeens dat we met ons allen de sport levend kunnen houden !
zelhemboy

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: niet meer in zelhem
Lid sinds: 12-05-2010
     Reageer met citaat 
je mag zeker geen tipje van de sluier oplichten over wie het gaat
Ben-Gunther
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Edam-Volendam
Lid sinds: 23-06-2002
     Reageer met citaat 
TheSuperbikeBarn schreef 02-06-13 om 15:16:59
Even nog een update :

Een andere coureur heeft interesse getoond om met mij iets in het DSBK op te zetten en deze maand volgt daar een bespreking over.




Mooi initiatief, wij zouden graag een soortgelijke route gaan met Erik, maar dan op een 600. Voor de ONK zal 2014 iets te vroeg zijn, maar ik ben op zoek naar partners die het aandurven om te kijken hoever we sportief kunnen komen van scratch.
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Lochem
Lid sinds: 01-12-2012
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 04-06-13 om 23:09:49
je mag zeker geen tipje van de sluier oplichten over wie het gaat


Helaas, dat zou te vroeg zijn want de eerste bespreking staat voor volgende week gepland. Wat ik wel kan verklappen is dat hij ook interesse in een dikke Duc voor het DSBK heeft, en dat vind ik natuurlijk al een heel mooi beginpunt om over te praten. Tenzij er een MV F4 1000 RR Corsacorte op het prikbord bij onze supermarkt in de aanbieding komt, dan volgt een heroverweging
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Lochem
Lid sinds: 01-12-2012
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 05-06-13 om 08:29:20
(...)




Mooi initiatief, wij zouden graag een soortgelijke route gaan met Erik, maar dan op een 600. Voor de ONK zal 2014 iets te vroeg zijn, maar ik ben op zoek naar partners die het aandurven om te kijken hoever we sportief kunnen komen van scratch.


Hoera, weer een mooi initiatief voor een jonge coureur en dat is nodig voor de toekomst van de sport. From scratch starten is very hard nu maar meteen ook een prachtige uitdaging, en doorzetters weten altijd wel een weg te vinden. Succes !!!

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: