AMA - 2006 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: AMA - 2006 (15557 keer gelezen)
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Dat AMA wordt vaak afgeschilderd als een enorm sterk kampioenschap waarin coureurs rijden die de coureurs uit het wereldkampioenschap stuk voor stuk wel even het snot voor de ogen zouden kunnen rijden maar volgens mij is dat helemaal niet zo. Waar blijven ze dan? De laatste jaren heeft alleen Nicky Hayden de overstap gemaakt en dat was ook een supertalent, maar het was niet zo dat ie de afgelopen jaren de anderen in de GP's links en rechts om de oren vloog. Hij begint nu eindelijk wat los te komen.

En neem nu een vent als Bostrom. Was in 2004 in de AMA een hele grote, maar kon in het WK totaal niet imponeren, zelfs niet een heel klein beetje.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Citaat:


Hij heeft iig wel met wildcards meegedaan in de GP250 en volgens mij ook WSS.

Dus hij heeft iig al wel in t buitenland gereden.

Wordt trouwens tijd dat Ben Spies in t "buitenland" gaat rijden


yep, maar 't ziet 'r zo'n kereltje uit dat de US boven alles verheft
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
Damon Buckmaster rijdt volgend jaar voor Attack Kawasaki (Supersport & Superstock)
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Bandentest afgelopen week op Daytona:











Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
Damon Buckmaster rijdt volgend jaar voor Attack Kawasaki (Supersport & Superstock)


Wat ik me nu al heel lang afvraag, is dat familie van Simon Buckmaster?
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Citaat:

Wat ik me nu al heel lang afvraag, is dat familie van Simon Buckmaster?

Je bedoelt vast en zeker die Simon die oa met Doorakkers het 500cc veld vulde early 90's?

Damon (foto) is een Aussie wist ik via google te vinden, waar ik ook vond dat Simon tegenwoordig oa wat voor Honda UK in de racerij doet. Volgens motogp.com is hij een Brit. Denk daarom dat ze geen familie zijn..

« Gewijzigd: 17-12-2005 om 13:38:54 door RG500IU »

Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Ja, ik weet dat Simon een Brit is en Damon een Aussie. Het kon zijn dat Simon na zijn actieve carriere naar Australie was verkast ofzo en dat Damon zijn zoon was. Maar nu ik dat plaatje gezien heb weet ik in ieder geval dat dat niet het geval is.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Wat opvalt is dat veel van de ama sterren nou niet echt afgetrainde atleten zijn....een paar uitzonderingen daargelaten.
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Citaat:
Wat opvalt is dat veel van de ama sterren nou niet echt afgetrainde atleten zijn....een paar uitzonderingen daargelaten.


Ik denk dat het niveau in de AMA ook zwaar overschat wordt. Natuurlijk kunnen die kerels een strak stukje sturen, maar ik schat het niveau in de AMA wel bijvoorbeeld een stuk lager in dan de BSB, laat staan de WSB.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Moeilijk te vergelijken., Hodgson heeft t ook zwaar daar en in Laguna Seca gingen ze onwijs hard.
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
gisteren verregende eerste dag in Laguna Seca (voor Honda & Kawasaki

Citaat:
American Honda, Kawasaki and Erion Honda are at Laguna Seca today for the first day of a two-day test at the famed Northern California facility. What they're doing right now is working on bikes or standing around trading war stories*—because it's raining.

The day started sunny but just as the bikes were being prepared to go out, darkness crept in and rain began to fall.

The weather forecast for tomorrow is for less rain and more sun.

*Quick way to discern between a fairy tale and a harrowing bench racer story told by a rider: fairy tales start with "Once upon a time" while rider bench racing tales begin (big eyes) "This is no bullsh*t, one time ..."
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
wil die Ben Spies ook wel eens in een ander (lees SBK) kampioenschap zien ! dan kun je pas goed oordelen!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
mooie foto's van de tests op Laguna (gisteren)

http://www.superbikeplanet.com/image/2006/ama/janlagtest/tim-lag-jan/

Mladin heeft 2 dagen (achter gesloten deuren) getraind op Eastern Creek ... blijkbaar is hij nog niet helemaal in vorm (wanneer wel )

blijkbaar was 't gisteren droog op Laguna (in tegenstelling tot eergisteren), we gaan even op zoek naar tijden
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
hier ook nog wat pics van Laguna Seca

http://www.webnectar.com/raceStock/
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
heerlijk wat zijn die nummers lekker groot en leesbaar! ik heb het al eens gezegd maar zeg het nogmaals dat moeten ze hier ook doen!

trouwens leukehelm die van Jake Zemke
zitten trouwens nog wle een aantal leuke designs tussen!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Snelle navigatie: