Onderdelen-markt en modelbouw-beurs favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Onderdelen-markt en modelbouw-beurs (31763 keer gelezen)
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Fazerman schreef 19-07-13 om 13:11:27
(...)


Gaat het wel door i.v.m. faillissement van bovengenoemd recreatiecentrum?


Heb contact met de curator gehad, de eigenaar van het centrum is in hoger beroep gegaan en dat loopt nog. Het centrum schijnt op zich namelijk naar wens te lopen maar er speelde nog een oude kwestie buiten het centrum om, dit begreep ik althans van de eigenaar. Hoe dan ook, er hangt nu een mededeling van de curator op de deur dat het centrum tijdelijk gesloten is; naar mijn verwachting gaat het binnen afzienbare tijd onder de hudige eigenaar of onder een nieuwe eigenaar weer open met voortzetting van de al in de agenda ingeboekte evenementen (naar verluid hebben zich al gegadigden voor een overname gemeld). Mocht het anders worden dan meld ik het uiteraard hier en ook overal waar dat nodig is, maar voorlopig ga ik er vanuit dat het evenement door kan gaan. Want zowel de huidige als een eventuele nieuwe eigenaar heeft toch een omzetbelang bij het nakomen van de agenda, vandaar de mededeling van de curator dat de sluiting van tijdelijke aard is. Bovendien heb ik een schriftelijk contract met de eigenaar gesloten om daar een aantal jaren de markt en beurs te mogen houden, dat contract is gescand en naar de curator gemaild; ook is onder zijn aandacht gebracht dat er al veel voorwerk is verzet en zich al standhouders hebben aangemeld. Zomaar vrijblijvend een streep door dit initiatief zetten gaat dus niet want er ligt een contract wat in beginsel te respecteren is en aflasten gaat een discussie over imagoschade voor mijn bedrijf opleveren.

« Gewijzigd: 20-07-2013 om 01:02:58 door TheSuperbikeBarn »

TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
En weer een leuke aanmelding erbij, motorschilderes Marga van Vliet komt ook met een stand met veel moois (zie haar site www.lapaletta.nl, button Galerie). Nog wel even onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden, maar de intentie en het enthousiasme om te komen zijn er zeker !
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Op 29 juli zal het hoger beroep mondeling behandeld worden, en de uitspraak volgt daarna binnen 14 dagen. Uiterlijk half augustus maar hopelijk eerder volgt dus meer nieuws en ook duidelijkheid, de voorbereidingen voor de markt gaan intussen gewoon door.
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Het hoger beroep heeft niets uitgehaald en het faillissement is onherroepelijk geworden. Curator is in onderhandeling met overname-kandidaten. Eens zien hoe het verdergaat, ik houd contact met de curator en maak z.s.m. een afspraak met de nieuwe eigenaar om kennis te maken en het motormarkt-gebeuren af te stemmen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat men de omzet erin wil houden, het centrum snel heropend zal worden en de bestaande boekingen in de agenda blijven staan (dus ook de motormarkt). Blijf het dus hier volgen, nieuws meld ik direct !
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Er is nog geen overname-kandidaat gevonden en de curator is tot en met 30 augustus met vakantie, maar op 2 september bespreken we openstelling van pand en parkeerplaats voor 1 dag (14 september).
TheSuperbikeBarn
www.thesuperbikebarn.eu

     Reageer met citaat 
Minder goed nieuws helaas, er is geen goede overname-kandidaat gevonden en er gaat op 12 oktober geveild worden. Niet het pand want dat is een huurpand begreep ik, alleen wat inboedel van de huurder. De motormarkt en schaalmodellen-beurs kan dus helaas niet doorgaan. Overigens kon motorschilderes Marga bij nader bericht toch niet komen omdat haar zoon op 13 september een moeilijke operatie moet ondergaan, een opbeurend berichtje van bekenden doet haar en haar man Cees vast heel goed !

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: