Website soms traag favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Website soms traag (68042 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Firefox blijft maar laden om überhaupt op de website te komen. Nu met Explorer doet die het wel gewoon

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Vragen over forumgebruik »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Het is weer flink mis hoor, met de laadtijd van wegraceforum.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Vragen over forumgebruik »

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 12-08-13 om 13:24:29
Het is weer flink mis hoor, met de laadtijd van wegraceforum.


Dat is al maanden kut! soms laad de pagina geen eens! zelfs na 5 min doet die nog niks.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Vragen over forumgebruik »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Er is geen touw aan vast te knopen want bij mij vliegt het er nu doorheen. Waarom dan bij anderen niet?

Vervelend is het wel. Ik ga weer verder op zoek naar een oplossing.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Vragen over forumgebruik »

Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Om het probleem te pinpointen heb ik even wat feedback nodig van meerdere gebruikers.

Zouden jullie op momenten dat het weer traag is eens deze pagina willen bezoeken:
(misschien nu alvast even bookmarken dan weet je 'm straks snel te vinden)

http://www.wegraceforum.nl/test

Dit is een lichtgewicht pagina met niets erin behalve een tekstje (dus geen database aanvragen en dergelijke). Als die het wel goed doet dan weten we dat het niet aan het forum zelf ligt maar aan de hosting.

Als deze pagina het wel goed doet dan graag even enkele dagen herhalen om zeker te weten dat het probleem niet alsnog opduikt. Doet deze het ook niet goed dan mag je het meteen melden want dan weten we al genoeg.

« Gewijzigd: 12-08-2013 om 18:51:57 door Onbekend »

     Reageer met citaat 
Ik zal het doen. Voor de duidelijkheid, het wisselt hier nogal hoor. Vanmorgen was het weer helemaal mis maar nu doet ie het weer gewoon.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Vragen over forumgebruik »

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 12-08-13 om 16:36:56
Om het probleem te pinpointen heb ik even wat feedback nodig van meerdere gebruikers.

Zouden jullie op momenten dat het weer traag is eens deze pagina willen bezoeken:
(misschien nu alvast even bookmarken dan weet je 'm straks snel te vinden)

http://www.wegraceforum.nl/test

Dit is een lichtgewicht pagina met niets erin behalve een tekstje (dus geen database aanvragen en dergelijke). Als die het wel goed doet dan weten we dat het niet aan het forum zelf ligt maar aan de hosting.

Als deze pagina het wel goed doet dan graag even enkele dagen herhalen om zeker te weten dat het probleem niet alsnog opduikt. Doet deze het ook niet goed dan mag je het meteen melden want dan weten we al genoeg.


Zo af en toe laad die totaal niet in firefox. haal ik dan internet explorer uit het stof dan doet die het vaak weer wel

« Gewijzigd: 12-08-2013 om 18:53:52 door Onbekend »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 12-08-13 om 14:48:32
(...)

Dat is al maanden kut! soms laad de pagina geen eens! zelfs na 5 min doet die nog niks.

falerossi schreef 12-08-13 om 17:53:07
(...)

Zo af en toe laad die totaal niet in firefox. haal ik dan internet explorer uit het stof dan doet die het vaak weer wel

Ik vraag me af of de problemen bij jou wel gerelateerd zijn hieraan. Heb je dit alleen met Wegraceforum?
Want vijf minuten vertraging of helemaal niet laden en dat bovendien al maanden dat zie ik nergens terug, ik zie steeds hooguit een vertraging van 20 seconden of zo en dan komt de pagina. Zijn er nog anderen die dezelfde problemen ondervinden als Falerossi?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Vragen over forumgebruik »

     Reageer met citaat 
Nope. Alleen die paar seconden af en toe.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Wegraceforum / Feedback / Vragen over forumgebruik »

Mugello never sleeps!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 12-08-13 om 16:38:46
Ik zal het doen. Voor de duidelijkheid, het wisselt hier nogal hoor. Vanmorgen was het weer helemaal mis maar nu doet ie het weer gewoon.

Thanks. Ik heb de testpagina nog even veranderd in http://www.wegraceforum.nl/test (dus zonder .html op het eind).
     Reageer met citaat 
Hi,

Ik kreeg wrf vanmorgen niet in beeld, de testpagina wel direct.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 12-08-13 om 18:21:33
(...)

(...)

Ik vraag me af of de problemen bij jou wel gerelateerd zijn hieraan. Heb je dit alleen met Wegraceforum?
Want vijf minuten vertraging of helemaal niet laden en dat bovendien al maanden dat zie ik nergens terug, ik zie steeds hooguit een vertraging van 20 seconden of zo en dan komt de pagina. Zijn er nog anderen die dezelfde problemen ondervinden als Falerossi?


Misschien mijn firefox eens opnieuw installeren.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Gewone site enorm traag zojuist, test pagina wel gelijk gekregen.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Soms is ie zo langzaam bij het laden dat hij daarna helemaal vastloopt (toen ik zonet het motoGP/Indy topic wou lezen). Daarna probeerde ik een andere pagina te laden, ging vlotjes en daarna opnieuw de Indy MotoGP pagina waar hij eerder vastliep en toen ging dat ineens gewoon normaal en dat allemaal binnen 2-3 minuten...
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 13-08-13 om 08:46:59
Ik kreeg wrf vanmorgen niet in beeld, de testpagina wel direct.

Optimate schreef 14-08-13 om 17:39:10
Gewone site enorm traag zojuist, test pagina wel gelijk gekregen.


Dat is ook mijn bevinding. In de tijd dat de homepage loopt te hakkelen kun je met gemak de testpagina binnenhalen. En ook andere eenvoudige pagina's zoals de disclaimer.

Dan ligt het dus niet aan de domeinnaamhosting. Wat op zich wel goed nieuws is want dan hoef ik (waarschijnlijk) niet op zoek naar andere hosting.
Maar dan ligt het dus toch aan de website zelf. Zouden we dan na 11 jaar toch een punt bereikt hebben dat de database uit zijn voegen begint te groeien? Op zich is 200k berichten nou ook weer niet zo veel.

Ik zal de testpagina eens stapsgewijs uitbreiden, dan zien we vanzelf waar het mis gaat. Wordt vervolgd!

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: