CEV 2014 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 15

Topic: CEV 2014 (182023 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 29-01-14 om 16:35:44
(...)


Wim donder asjeblieft op, ga naar het omroep max forum ofzo


Ik ben het ook niet eens met Wim, maar wat is dat toch dat we het zo moeilijk hebben met meningen die haaks staan op die van ons, dat mensen dan maar op moeten donderen.

Ik zeg hier ook al een hele tijd niet meer wat ik echt vind van veel dingen.
Ben helemaal klaar met alle getier en gebral wat er dan over me heen komt.

Maak je verder geen zorgen over me hoor.
Ik lijd daar verder niet onder.

Maar het is wel iets om 's bij stil te staan.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 29-01-14 om 16:35:44
(...)


Wim donder asjeblieft op, ga naar het omroep max forum ofzo


Het is duidelijk dat jij ook al iets tegen me hebt, maar dan kan je dat wel op een normalere manier zeggen vind ik. Er hebben hier mensen voor gelijkaardige woorden en zinsconstructies zoals jij nu doet, een tijdelijke of zelfs definitieve ban gekregen.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 29-01-14 om 22:53:19
(...)


Het is duidelijk dat jij ook al iets tegen me hebt, maar dan kan je dat wel op een normalere manier zeggen vind ik. Er hebben hier mensen voor gelijkaardige woorden en zinsconstructies zoals jij nu doet, een tijdelijke of zelfs definitieve ban gekregen.


(Ik gebruik het woord donderop in de zin van hou aub eens op met zeuren)

Ik heb niks tegen je Wim, ik wordt er alleen moe van zodra jij het woord; Spaans, Spanje of Spanjool leest of hoort je meteen weer los gaat over wat voor een boevenbende en klote land etc het allemaal is. We weten nu wel dat je zwaar allergisch bent voor Spanjaarden.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 29-01-14 om 22:13:35
Ik ben het ook niet eens met Wim, maar wat is dat toch dat we het zo moeilijk hebben met meningen die haaks staan op die van ons, dat mensen dan maar op moeten donderen.

Dat dus. Niemand hoeft op te donderen, maar we moeten wel ons best doen het leuk te houden hier.

falerossi schreef 29-01-14 om 23:17:54
Ik heb niks tegen je Wim, ik wordt er alleen moe van zodra jij het woord; Spaans, Spanje of Spanjool leest of hoort je meteen weer los gaat over wat voor een boevenbende en klote land etc het allemaal is. We weten nu wel dat je zwaar allergisch bent voor Spanjaarden.

Hier spreek je denk ik de mening van velen hier op het forum. Wim heeft daarover van mij een PB ontvangen. Iedereen mag zijn/haar mening geven maar als die steeds maar weer in diverse topics aangehaald wordt dan wordt het vervelend en dat komt de sfeer hier op het forum niet ten goede.

Ik zou dit topic eigenlijk net als die andere moeten opschonen maar ik wil hetgeen hierboven gezegd is nog even laten staan omdat het belangrijk is.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 30-01-14 om 12:14:57
(...)

Dat dus. Niemand hoeft op te donderen, maar we moeten wel ons best doen het leuk te houden hier.

(...)

Hier spreek je denk ik de mening van velen hier op het forum. Wim heeft daarover van mij een PB ontvangen. Iedereen mag zijn/haar mening geven maar als die steeds maar weer in diverse topics aangehaald wordt dan wordt het vervelend en dat komt de sfeer hier op het forum niet ten goede.

Ik zou dit topic eigenlijk net als die andere moeten opschonen maar ik wil hetgeen hierboven gezegd is nog even laten staan omdat het belangrijk is.


“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Ik heb al eens eerder gepost dat Wim een Maarten van Rossum act opvoert.

Ik kan me dan ook helemaal vinden in Falerossi's reactie. Eigenlijk kan deze het beste worden geplaatst onder de noemer uitlokking.

Soms worden mensen een beetje moe van het eeuwige gezeur van mensen als Van Rossem of Prem Radhinogwattes. Dat geldt voor het eeuwige gezever van Wim ook. Nu niet de huilebalk gaan uithangen als er een forummer is die eens een gevoelige snaar raakt.

Zelf het aanhalen van een al dan niet permanente ban zie ik als een voetballer die na een schwalbe bij de scheids gaat vragen om een gele of rode kaart.

Niet doen Wim, zelf jij hebt dat niet nodig.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 30-01-14 om 12:14:57
(...)

Dat dus. Niemand hoeft op te donderen, maar we moeten wel ons best doen het leuk te houden hier.

(...)



Gezellig houden moet van 2 kanten komen. En Wim, in het wild waarschijnlijk een aardig man, bedient zich de laatste tijd alleen nog maar van losse flodders. En als je met droge ogen beweerd dat je Spanjaarden helpt door daar als Nederlands team gaat proberen je rijders op een hoger niveau te brengen, ja dan kan ik me voorstellen dat er mensen uit se slof schieten.

Want dat raakt kant nog wal. Zelfde als in het TV topic: Als je via motogp de wedstrijden kijkt hou je Spanjaarden in het zadel.

En hij reageert ook bijna nergens op als je met iets steekhoudens komt:

In het SBK forum: Men probeert Elias aan de start te krijgen. Uiteraard omdat Dorna dat wil en verder niet. Geef je dan aan dat juist hij er blij mee moet zijn omdat juist hij vind dat een WK uit zo veel mogenlijk nationaliteiten moet bestaan, wordt er niet op gereageerd. Elias is tenslotte een Spanjaard, die rijden alleen maar omdat ze Spanjaard zijn en verder niet.

En de werkelijke reden van niet reageren is natuurlijk dat juist een Spanjaard die achteraan reed in het door hem zo verfoeide Moto2, opstapt in het heilige der heilige, de SBK, en direct goed meedoet.

En dat kan natuurlijk niet.

Toch?
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 30-01-14 om 13:41:15
...... Eigenlijk kan deze het beste worden geplaatst onder de noemer uitlokking......



Een uitlokforummer!
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Ik denk dat de reactie van Falerossi duidelijk weergeeft wat vele forummers denken bij het lezen van de reacties van Wim.

Ik vond het in het verleden wel eens prettig dat Wim (evenals Johannes) eens met een andere blik op zaken kwam. Maar zijn reacties van de laatste tijd beginnen haast op een verkapte vorm van racisme tegen Spanjaarden te lijken. En volgens mij staat daarover ook iets in het reglement van dit forum...

Dat meneer Wim dan vervolgens Falerossi nog een ban probeert aan te smeren lijkt mij meer dan voldoende reden voor de Administrator om eens een tijdelijke ban voor meneer Wim te overwegen...
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 29-01-14 om 23:17:54
(...)


(Ik gebruik het woord donderop in de zin van hou aub eens op met zeuren)

Ik heb niks tegen je Wim, ik wordt er alleen moe van zodra jij het woord; Spaans, Spanje of Spanjool leest of hoort je meteen weer los gaat over wat voor een boevenbende en klote land etc het allemaal is. We weten nu wel dat je zwaar allergisch bent voor Spanjaarden.


Het trieste is dat het niet alleen lijkt dat Wim allergisch is voor Spanjaarden. Hij lijkt een enorm diepzittende haat te hebben tegen alles was Spaans is. En uit die haat komen vergelijkingen tussen de wegracesport en de crisis die kant nog wal raken.

Ik vind de reacties van Wim echt veelal stuitend en ben dan ook blij dat Jarno aangeeft dat hij Wim in een PM hierop aangesproken heeft.
     Reageer met citaat 
Kees schreef 30-01-14 om 15:45:58
(...)


Gezellig houden moet van 2 kanten komen. En Wim, in het wild waarschijnlijk een aardig man, bedient zich de laatste tijd alleen nog maar van losse flodders.


Denk je dat ik een jager ben, en indien ja, wat voor jager dan?
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 29-01-14 om 23:17:54
(...)


(Ik gebruik het woord donderop in de zin van hou aub eens op met zeuren)

Ik heb niks tegen je Wim, ik wordt er alleen moe van zodra jij het woord; Spaans, Spanje of Spanjool leest of hoort je meteen weer los gaat over wat voor een boevenbende en klote land etc het allemaal is. We weten nu wel dat je zwaar allergisch bent voor Spanjaarden.


Heb je nu opzettelijk een dt-fout gemaakt vanwege mijn reacties?
     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 30-01-14 om 19:20:16
(...)


Het trieste is dat het niet alleen lijkt dat Wim allergisch is voor Spanjaarden. Hij lijkt een enorm diepzittende haat te hebben tegen alles was Spaans is.


Dat klopt inderdaad.
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 29-01-14 om 22:13:35
(...)


Ik ben het ook niet eens met Wim, maar wat is dat toch dat we het zo moeilijk hebben met meningen die haaks staan op die van ons, dat mensen dan maar op moeten donderen.


Dankje, jij kan het tenminste op een normale manier zeggen en je hebt respect voor anderen hun reacties.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 30-01-14 om 20:25:59
(...)


Denk je dat ik een jager ben, en indien ja, wat voor jager dan?


Beste Wim, kun je je iets voorstellen bij de weerstand die je oproept, ook al is het maar een glimp of kort moment van inzicht. Laat het hier dan merken. Je zult er veel goed mee doen.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 15


Snelle navigatie: