Red Bull Rookies 2014 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Topic: Red Bull Rookies 2014 (24890 keer gelezen)
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 28-06-14 om 17:37:39
Na een vierde plaats in de kletsnatte eerste race op vrijdag wint Bo vandaag de tweede race!

Hij doet goede zaken dit weekend, nu deze lijn doortrekken
Midstar racing
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 26-06-14 om 23:33:19
(...)


Doe me één plezier; noem die jongen gewoon Bo.
Het is een puber die netjes meekomt met de Europese top maar ik walg letterlijk van de diverse bijnamen en de schaamteloze verafgoding van een 12 jarige knaap.

Kan die jongen ook niets aan doen maar zo iemand moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen door z'n omgeving. Lekker beide beentjes op de grond en i.p.v. een fanclub, eigen helm design enz. lekker dat geld besteden aan zaken waar hij nog beter van gaat rijden. Kijk naar Iwema, focus is alles.


Ik snap wat je bedoelt, maar het hoort er een beetje bij tegenwoordig he. En zeker als je dan ook nog gewoon goede resultaten rijdt zoals Bo nu, dan kan ik er niet echt mee zitten eigenlijk.

En dan zijn jongens als Bo nog heilig hoor, bij die selectiedagen van de RBR komen sommige van die jonge coureurtjes die nog niks hebben laten zien al met eenhele entourage van zakelijke manager, trainer, verzorgers etc. Kun je je dus voorstellen wat een pandemonium dat geeft als zo'n coureur dan niet geselecteerd wordt.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Geweldige prestatie van Bo heel mooi om je eerste race voor je thuispubliek te winnen! het viel me op dat hij een goede start had, dat was toch altijd zijn probleem? Zou mooi zijn als hij dat nu meer onder controle heeft. Hoeft hij ook niet telkens zo achter de feiten aan te lopen.

Ook 3 punten voor Schotman goed gedaan.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 28-06-14 om 23:09:39
(...)


Ik snap wat je bedoelt, maar het hoort er een beetje bij tegenwoordig he. En zeker als je dan ook nog gewoon goede resultaten rijdt zoals Bo nu, dan kan ik er niet echt mee zitten eigenlijk.


Het hoort er inderdaad bij. Precies ook waarom je steeds meer jonge artiesten en topsporters finaal ziet ontsporen. Hou ze lekker met de voetjes op de grond, ook omdat de faam vaak sneller verdwijnt dan arriveert waarna zo'n jongen in een enorm gat valt.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Bo Bendsneyder heeft in de Moto3 race voor het CEV in Albacete zijn arm gebroken. Het is dus zeer de vraag of hij a.s. zondag op de Sachsenring van de partij kan zijn.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Had ergens gelezen (Twitter/FB?) dat hij deze race overslaat en gebruik maakt van de zomerpauze om goed te herstellen..
     Reageer met citaat 
Ach Bo gebruikte die naam al bij de SOBW, laat toch lekker gaan. Ik vind hem nu juist bescheidener dan toen hij NSF100 en Yamahacup reed.

Wel jammer van zijn blessure....
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik zet het maar even in dit topic...

O.a. Red Bull Rookies Cup-coureurs Bo Bendsneyder en Robert Schotman hebben gisteren kunnen testen op het TT Circuit Assen:

Wegraceselectie traint op TT Circuit Assen
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Geen RedBull Rookies op Brno
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 15-08-14 om 16:06:33
Geen RedBull Rookies op Brno


Hoezo niet ??
Hebben vanochtend toch al gereden
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
andre schreef 15-08-14 om 16:09:52
(...)


Hoezo niet ??
Hebben vanochtend toch al gereden


Schijnbaar ja. Even op RBR site gekeken. Kan alleen niks geen tijden zien en nergens een vermelding naar die sessie. Normaal gebeurd dat wel hier of op racesport.

Daarom dacht ik dat ze mischien niet reden dit weekend.
     Reageer met citaat 
Bo netjes 4e in de 2e training Robert 14e, ook niet verkeerd.
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 15-08-14 om 16:27:41
(...)


Schijnbaar ja. Even op RBR site gekeken. Kan alleen niks geen tijden zien en nergens een vermelding naar die sessie. Normaal gebeurd dat wel hier of op racesport.

Daarom dacht ik dat ze mischien niet reden dit weekend.


http://www.racesport.nl/...Details/Default.aspx
     Reageer met citaat 
Prima p5 voor Bo tijdens de kwalificatie en p15 voor Robert

Robert gaat ook steeds sneller Bo prima met een pols die zeker nog niet 100 % zal zijn.
     Reageer met citaat 
Ik ben positief verrast door Bo, hij houdt zich meer dan goed staande in de RBR

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Snelle navigatie: