Nieuw tijdschema en kwalificatieopzet WSBK favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Nieuw tijdschema en kwalificatieopzet WSBK (29647 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Kees schreef 16-11-13 om 17:32:50
(...)


Wat dacht je van zondagmiddag?

En heeft dit alles niet juist te maken met de huidge uitzender Eurosport? Hoe vaak hebben we de 3 belangrijkste wedstrijden nu allemaal live op 1 dag gehad? Volgens mij nooit. Zat altijd wel wat tussen wat een wedstrijd naar de avond of zelfs de maandag verschoof.

Ja, maar of dat dan op de zondagochtend anders is? Er is altijd wel atletiek of tennis of iets anders, lijkt me.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 16-11-13 om 17:45:08
(...)

Ja, maar of dat dan op de zondagochtend anders is? Er is altijd wel atletiek of tennis of iets anders, lijkt me.


ben ik met je eens, ik geloof niet dat men door het verschuiven van de tijd bij eurosport het meer intergraal gaat uitzenden... Het zou best kunnen dat er meer continuiteit in gaat zetten maar standaard alles uitzenden? neuh daar is de WSBK toch echt te klein voor.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Kees schreef 16-11-13 om 17:32:50
(...)


Wat dacht je van zondagmiddag?

En heeft dit alles niet juist te maken met de huidge uitzender Eurosport? Hoe vaak hebben we de 3 belangrijkste wedstrijden nu allemaal live op 1 dag gehad? Volgens mij nooit. Zat altijd wel wat tussen wat een wedstrijd naar de avond of zelfs de maandag verschoof.


In België hebben we (bijna) altijd een andere programmering dan in Nederland wat betreft het uitzenden van het al dan niet live van de WSBK races. Met name race 2 van de WSBK werd hier bijna altijd live uitgezonden op Eurosport 2, terwijl dat vaak niet zo was in Nederland. In België hebben we, op een paar uitzonderingen na, de afgelopen jaren elke keer live de races van zowel WSBK, WSS als de Stock 1000 gehad, weliswaar wisselend op Eurosport internationaal als op Eurosport 2.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 16-11-13 om 21:06:17
(...)


In België hebben we (bijna) altijd een andere programmering dan in Nederland wat betreft het uitzenden van het al dan niet live van de WSBK races. Met name race 2 van de WSBK werd hier bijna altijd live uitgezonden op Eurosport 2, terwijl dat vaak niet zo was in Nederland. In België hebben we, op een paar uitzonderingen na, de afgelopen jaren elke keer live de races van zowel WSBK, WSS als de Stock 1000 gehad, weliswaar wisselend op Eurosport internationaal als op Eurosport 2.


Zelfde geld voor Nederland hoor!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 18-11-13 om 11:29:48
(...)


Zelfde geld voor Nederland hoor!


Waarom hoor ik Diederik de Vries dan vaak zeggen dat race 2 van de WSBK in België live wordt uitgezonden op Eurosport 2 en in (delen van) Nederland pas zondagavond laat of in een paar gevallen pas op maandagmorgen?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik heb altijd gedacht dat het pan-Europese Eurosport gewoon één vaste zender is die voor iedereen gelijk is qua programmering, en dat sommige landen zoals Engeland een aparte Eurosport hebben (Eurosport UK, etc). Dat begrijp ik ook uit dit stuk op Wikipedia:

Citaat:
Since 1999, Eurosport provides various opt-out services providing more relevant sporting content specific to language, advertising and commentary needs. Eurosport offers a stand alone channel which provides a standardized version of the channel (Eurosport International in English). Alongside this there are also local Eurosport channels in France, United Kingdom, Italy, Germany, Poland, Nordic region and Asia Pacific. These channels offer greater sporting content with local sporting events, while also utilizing the existing pan-European feed.


Hebben jullie soms een Belgische (of Franse?) versie van Eurosport, Wim?
     Reageer met citaat 
Ja, ik heb een Belgische versie van Eurosport.
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 18-11-13 om 20:08:28
Ik heb altijd gedacht dat het pan-Europese Eurosport gewoon één vaste zender is die voor iedereen gelijk is qua programmering, en dat sommige landen zoals Engeland een aparte Eurosport hebben (Eurosport UK, etc). Dat begrijp ik ook uit dit stuk op Wikipedia:

(...)


Hebben jullie soms een Belgische (of Franse?) versie van Eurosport, Wim?


Volgens mij heeft (het grootste deel van) Nederland de duitse eurosport. Gedonder is begonnen met het nieuwe voetbalseizoen toen er op Eurosport 2 erg veel bundesliga is gekomen. Sindsdien is niet alles meer live, voor die tijd was nagenoeg alles (ook stock 1000) live. Belgie zal eurosport france ontvangen, zonder bundesliga.

Volgens mij zijn de rechten van de bundesliga binnenkort van die nieuwe voetbalzender (fox ofzo), hopelijk kunnen we dan in Nederland ook weer alle WSBK live volgen.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: