FIM Superstock 2014 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: FIM Superstock 2014 (64388 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Nadieh Schoots naar Superstock 1000;

While it has popped up on other parts of the internet, I would hereby like to officially announce it is my goal to compete in the 2014 FIM Superstock 1000 Cup (yes, the one along with WSBK). I've found a team with an amazing background willing to take me on as their rider, and couldn't be more excited! We can make history with me being the first female to race a full season in this hard fought class, and maybe even the first to score points.

Whether it all happens of course depends on sponsorship. There are still opportunities available, check out the link below for my folder. Get in touch (nadieh.schoots@g mail.com) for more info on my team. You could be part of an awesome piece of motorcycle racing history!

http://www.nadieh-racing.nl/...ieh_Schoots_2014.pdf

(Heb even een spatie in haar mail adres gezet, anders staat haar mailbox straks vol spam)
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
De voorlopige kalender van deze klasse is toch echt lachwekkend: slechts 7 races, waaronder 2 in Spanje, 2 in Italië en 1 in het dan bloedhete Portugal. Kortom: je moet heel goed tegen de hitte en een moordende zon kunnen om goed te kunnen presteren in dit kampioenschap.

Er zijn dus 4 van de 7 races in slechts twee landen en dan heet dit een EK. Bedankt Dorna.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 13-12-13 om 11:48:51
De voorlopige kalender van deze klasse is toch echt lachwekkend: slechts 7 races, waaronder 2 in Spanje, 2 in Italië en 1 in het dan bloedhete Portugal. Kortom: je moet heel goed tegen de hitte en een moordende zon kunnen om goed te kunnen presteren in dit kampioenschap.

Er zijn dus 4 van de 7 races in slechts twee landen en dan heet dit een EK. Bedankt Dorna.


Wie houd er nou niet van een graadje of 25 á 30!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 13-12-13 om 15:27:35
(...)


Wie houd er nou niet van een graadje of 25 á 30!


Ik dus, van zodra het in de Benelux 25 graden of meer is, is het meteen ook enorm benauwd.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 13-12-13 om 11:48:51
De voorlopige kalender van deze klasse is toch echt lachwekkend: slechts 7 races, waaronder 2 in Spanje, 2 in Italië en 1 in het dan bloedhete Portugal. Kortom: je moet heel goed tegen de hitte en een moordende zon kunnen om goed te kunnen presteren in dit kampioenschap.

Er zijn dus 4 van de 7 races in slechts twee landen en dan heet dit een EK. Bedankt Dorna.


Past dus in de richting die ze op willen; Stock 1000 langzaam uitfaseren door deze op te nemen in de SBK. De Stock 600 zal dan opgaan in het WSS en waarschijnlijk komt er dan een 450cc stock klasse voor terug ofzo. Drie races met dezelfde opbouw als de MotoGP.
     Reageer met citaat 
zag op twitter voorbij komen dat er in totaal 10 race's zijn (aantal dubbele race's)
     Reageer met citaat 
Het ten Kate stock 1000 team stapt over op Ducati

http://www.racexl.nl/...g-team/#.Uu0lEbS4ehh

« Gewijzigd: 01-02-2014 om 17:51:11 door falerossi »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 01-02-14 om 17:47:57
Het ten Kate stock 1000 team stapt over op Ducati

http://www.racexl.nl/...g-team/#.Uu0lEbS4ehh


Het heet geen Ten Kate meer maar EAB Racing Team. Dus helemaal los van Ten Kate neem ik dan maar aan.
     Reageer met citaat 
Er staat in het bericht dat niet meevalt om afscheid van Honda en de ten Kate familie te moeten nemen.
http://www.racexl.nl/...g-team/#.Uu4MHD3a6Fy
Citaat:
“Het is een hele vreemde maar bijzondere situatie om eerlijk te zijn. Ik ben gelukkig en trots op het nieuwe EAB Racing Team en de deal met Ducati. Maar aan de andere kant is het erg moeilijk om Honda en de Ten Kate-familie te verlaten.
DanielV
NK Supercup 1000 #83

     Reageer met citaat 
Niet om lullig te doen of de ambities van Nadieh de grond in te stampen.... Maar is het niet verstandig voor haar om eerst eens op een 'toegankelijker' niveau te racen op een superbike? Hiermee bedoel ik ONK SBK, IDM SBK, etc....?
     Reageer met citaat 
DanielV schreef 02-02-14 om 17:02:01
Niet om lullig te doen of de ambities van Nadieh de grond in te stampen.... Maar is het niet verstandig voor haar om eerst eens op een 'toegankelijker' niveau te racen op een superbike? Hiermee bedoel ik ONK SBK, IDM SBK, etc....?


Voor iemand die nog niet erg lang geleden als 40e aan een ONK SS wedstrijd moest beginnen lijkt de stap naar de FIM1000 natuurlijk bizar. Als je dan leest dat Kevin Valk het budget niet rond krijgt (zal waarschijnlijk meer nodig hebben dan Schoots, maar toch) voelt 't niet lekker laat maar zeggen!
     Reageer met citaat 
Het is te hopen dat Kevin Valk het budget rond krijgt het zou leuk zijn om weer een competieve Nederlander in deze cup.

Wat betreft Nadieh Schoots, het is natuurlijk wel verrassend dat zij het budget rond kan krijgen. Maar goed het was ook al verrassend dat ze van start kon gaan in het AMA. Ik denk niet dat zij potten gaat breken in deze competieve cup, maar het is leuk dat ze erbij is.
     Reageer met citaat 
Tja, het moge duidelijk zijn dat Nadie Schoots een pittig seizoen tegemoet gaat. Nauwelijks ervaring op een Superbike en nauwelijks aansprekende resultaten in een hoog aangeschreven kampioenschap, ik denk dat het elke race weer een hele toer gaat worden.

Haar vader is ook lid van dit forum (aschoots), ben benieuwd hoe zij het allemaal zien?

Citaat:
Als je dan leest dat Kevin Valk het budget niet rond krijgt (zal waarschijnlijk meer nodig hebben dan Schoots, maar toch) voelt 't niet lekker laat maar zeggen!


Die relatie zie ik totaal niet. Ik hoop natuurlijk enorm dat het Valk lukt, maar dat staat helemaal los van de deelname van Schoots. Er zijn er wel meer die meedoen aan een kampioenschap zonder dat zij nou echt aansprekende resultaten hebben gehad. Alleen zijn dat meestal geen Nederlanders en valt het ons daarom niet op.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 03-02-14 om 00:57:41


Haar vader is ook lid van dit forum (aschoots), ben benieuwd hoe zij het allemaal zien?

(...)


Ben zeker benieuwd naar de verwachtingen van het kamp zelf! Haar carrière tot nu toe komt op mij redelijk plan-loos over gezien alle wisselingen in klassen de laatste jaren.
     Reageer met citaat 
waylander schreef 02-02-14 om 20:30:26

Wat betreft Nadieh Schoots, het is natuurlijk wel verrassend dat zij het budget rond kan krijgen.


Als je haar website een beetje uitpluist is dat nou ook weer niet zo heel verrassend.

Een van de sposoren is bv: Schoots Risk Mgt. Lijkt me familie. En die heeft vast een mooi netwerk.

En dan hebben we opeens ons eigen Team Toth.

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: