Brands Hatch 1 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Racetopic
1

Brands Hatch (Indy)

21 april 2014
Groot-Brittannië Brands Hatch Indy Circuit, Kent

TRIVIA

Tommy Bridewell begon het seizoen 2011 op de Honda van Tyco Racing en behaalde in race 1 van de openingsronde hier zijn eerste BSB podium met een derde plaats.
Slechts 9 dagen voor zijn 40e verjaardag weet Michael Rutter (MSS Bathams Kawasaki) het nog te presteren door bij de seizoensopener van 2012 het podium te halen met een derde plaats. Rutter is de oudste rijder uit de BSB geschiedenis op het podium.
Sylvain Guintoli debuteert in 2009 met een 'bang' zoals ze soms zo mooi kunnen zeggen. Tijdens het eerste weekend pakt hij met de Worx Crescent Suzuki Poleposition en boekt de zege in race 1. In race 2 haalde hij een tweede plaats achter Leon Camier.
In 2012 werd de seizoensopener slechts over 1 heat gereden wegens olie/benzine op de natte baan. Jon Kirkham (Samsung Honda) versloeg Alistair Seeley (Tyco Suzuki) in de laatste bocht. Regerend kampioen Tommy Hill bleef puntloos door een crash.
Topic: Brands Hatch 1 (5473 keer gelezen)
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
uitslag MOTO3/125GP

1. Irving KTM
2. Saxelby Honda RS125
3. Weaving KTM

14. Slooten
17. Brouwers
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 21-04-14 om 17:40:12
(...)
Ja, dat was toch vrij duidelijk?

Nee, ik dacht het klassement te zien, waarin Walker werd aangegeven als winnaar. Maar dat bleek de tussenstand te zijn omdat er door olie op de baan met flinke vertraging een herstart kwam, dat had ik niet door.
Byrne won dus uiteindelijk die 2e race, die dus telde voor de uitslag, dat was nét nadat ik mijn bericht had gepost en via Twitter vernam ik dus dat ik het verkeerd had..
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 21-04-14 om 20:18:44
(...)

Nee, ik dacht het klassement te zien, waarin Walker werd aangegeven als winnaar. Maar dat bleek de tussenstand te zijn omdat er door olie op de baan met flinke vertraging een herstart kwam, dat had ik niet door.
Byrne won dus uiteindelijk die 2e race, die dus telde voor de uitslag, dat was nét nadat ik mijn bericht had gepost en via Twitter vernam ik dus dat ik het verkeerd had..


O, okee. Byrne ook de 2e race gewonnen dus goed weekend voor hem, en ook voor Kawasaki dat op de eerste 4 plaatsen in de tussenstand staat!
     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 21-04-14 om 18:33:24
uitslag MOTO3/125GP

1. Irving KTM
2. Saxelby Honda RS125
3. Weaving KTM

14. Slooten
17. Brouwers


Brian Slooten uit de uitslag gehaald.
DQ vanwege teveel toeren, max13.500rpm
     Reageer met citaat 
Kritiek op de organisatie van de BSB. Ondanks zware regenval en een lage temaratuur, en dus enorm veel crashes ging de kwalificatie te lang gewoon door. http://www.bennetts.co.uk/...ticism/#.U1bFTFV_srW

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: