Principeakkoord KNMV en BMB voor 2015 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Topic: Principeakkoord KNMV en BMB voor 2015 (140122 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Een kampioenschap zonder KNMV zal geen officiële NK-status hebben, dat is hier al vaker besproken. Alleen de nationale bond heeft een link met de FIM. Dus los van het willen, het zou niet eens kunnen.
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Citaat:
Brontsema en van Alebeek konden ook niets bereiken


Brontsema en Van Alebeek waren beiden uitvoerend. De lagen erboven met als eerste de WRC zullen aan zet zijn.

Citaat:
Dus los van het willen, het zou niet eens kunnen.


Exact, de enigen die daar op dit moment vanuit de KNMV mee aan de slag kunnen, zijn Hendriks en Van der Beek.
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'
     Reageer met citaat 
Denk dat er heel veel is wat de FIM niet weet van de KNMV.
Lees alleen de Strada maar eens!


Zou de FIM blij zijn met een bond welke Topsport gedegradeerd naar een veredelde Circuitdag en waar men heel blij is dat men daar wedstrijdjes mag rijden van 10 ronden?
Dat het ONK reglement nu opeens wordt aangepast ( 10 ronden heeft geen officiële status voor ONK wedstrijden toch )om toch nog maar ergens te kunnen rijden en
om die paar rijders welke men op dit moment nog heeft een beetje tevreden te houden.
Daarbij komt nog als men naar het tijdschema kijkt dit gebaseerd is op bruto rijtijd – ben benieuwd wat ze werkelijk aan rijtijd overhouden.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Nou ben ik toch wel heel benieuwd wat er in dat blaadje staat, heb alleen geen zin om lid te worden van de Ducati Club.
Heeft iemand een beknopte samenvatting?
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 09-07-14 om 15:44:23
Nou ben ik toch wel heel benieuwd wat er in dat blaadje staat, heb alleen geen zin om lid te worden van de Ducati Club.
Heeft iemand een beknopte samenvatting?


Ik ben niet nieuwsgierig, maar wil graag alles weten
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Wat ik wel het nadeel vind van samen rijden van ONK en BK is dat de uitslag in het klassement anders kan zijn dan de uitslag op de baan. Je zag dat nu bij de Battle of the Lowlands ook weer. Zo kan iemand die bijvoorbeeld vierde wordt op de baan feitelijk winnaar zijn in zijn klasse; mag die dan wel of niet naar het podium? En noem je diegene winnaar of is het gewoon een vierde plaats die 25 punten waard is?

Om het nog wat verwarrender te maken zijn er ook nog gastrijders uit het IDM die niet meetellen in de uitslag maar wel degelijk op de baan vechten om posities. En bovendien vaak ook nog winnen en/of op het podium eindigen.

Wat vinden jullie hiervan? Moet dit systeem zo blijven of zou een andere opzet beter zijn?
     Reageer met citaat 
Ik begrijp er ook niets van en volgens mij de rijders zelf ook niet. Dit is mega verwarrend inderdaad en vind het maar niks zo. Wordt dit de opzet voor volgend jaar of wordt het dan 1 kampioenschap? Ik hoop het laatste.
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 14-07-14 om 19:50:01
Ik begrijp er ook niets van en volgens mij de rijders zelf ook niet. Dit is mega verwarrend inderdaad en vind het maar niks zo. Wordt dit de opzet voor volgend jaar of wordt het dan 1 kampioenschap? Ik hoop het laatste.

Als ze er wat leuks van willen maken moet het 1 kampioenschap worden anders veranderd er bijna niets met nu
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 14-07-14 om 19:23:55
Wat ik wel het nadeel vind van samen rijden van ONK en BK is dat de uitslag in het klassement anders kan zijn dan de uitslag op de baan. Je zag dat nu bij de Battle of the Lowlands ook weer. Zo kan iemand die bijvoorbeeld vierde wordt op de baan feitelijk winnaar zijn in zijn klasse; mag die dan wel of niet naar het podium? En noem je diegene winnaar of is het gewoon een vierde plaats die 25 punten waard is?

Om het nog wat verwarrender te maken zijn er ook nog gastrijders uit het IDM die niet meetellen in de uitslag maar wel degelijk op de baan vechten om posities. En bovendien vaak ook nog winnen en/of op het podium eindigen.

Wat vinden jullie hiervan? Moet dit systeem zo blijven of zou een andere opzet beter zijn?


De brij wordt steeds ondoorzichtiger en hoe langer men hier mee doorgaat hoe meer ik mijn interesse verlies. Ik volg het eigenlijk ook niet meer.

Wat ik wel hoop is dat hoe dieper het moeras wordt, hoe meer behoefte aan een heldere visie op de motorsport hier in noord-west Europa toeneemt.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Volgens mij laat onderstaand plaatje zien wat de doelstelling is van de KNMV. Het betreft Assen over 3 jaar.

De KNMV heeft zijn naam behouden, deze staat echter nu voor Koninklijke Nederlandse Merel Vereniging. In samenwerking met Camping Wittezomer en de wijk Baggelhuizen is in Assen de TT locatie gerealiseerd. TT staat voor Topklasse Tjilpers en het betreft hier het eerste vogel attractiepark van de wereld.



Vanuit de wijk Baggelhuizen zijn er al wel klachten ontvangen over het storende getjilp. Er gaan stemmen op om de merels te voorzien van extra geluidsdemping
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Trax schreef 16-07-14 om 09:04:22
Volgens mij laat onderstaand plaatje zien wat de doelstelling is van de KNMV. Het betreft Assen over 3 jaar.

De KNMV heeft zijn naam behouden, deze staat echter nu voor Koninklijke Nederlandse Merel Vereniging. In samenwerking met Camping Wittezomer en de wijk Baggelhuizen is in Assen de TT locatie gerealiseerd. TT staat voor Topklasse Tjilpers en het betreft hier het eerste vogel attractiepark van de wereld.

(afbeelding)

Vanuit de wijk Baggelhuizen zijn er al wel klachten ontvangen over het storende getjilp. Er gaan stemmen op om de merels te voorzien van extra geluidsdemping

Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik bespeur enig cynisme bij je, Trax.
     Reageer met citaat 
Trax schreef 16-07-14 om 09:04:22
Volgens mij laat onderstaand plaatje zien wat de doelstelling is van de KNMV. Het betreft Assen over 3 jaar.

De KNMV heeft zijn naam behouden, deze staat echter nu voor Koninklijke Nederlandse Merel Vereniging. In samenwerking met Camping Wittezomer en de wijk Baggelhuizen is in Assen de TT locatie gerealiseerd. TT staat voor Topklasse Tjilpers en het betreft hier het eerste vogel attractiepark van de wereld.

(afbeelding)

Vanuit de wijk Baggelhuizen zijn er al wel klachten ontvangen over het storende getjilp. Er gaan stemmen op om de merels te voorzien van extra geluidsdemping


hoe verzin je het
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 16-07-14 om 14:46:27
Ik bespeur enig cynisme bij je, Trax.

...joh......
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Het gaat mij toch echt eerst om de gevechten die ik op de baan zie, de uitslagen lees ik later wel eens door.

En als ik naar de deelnemersaantallen in Zolder kijk, dan zie ik daar mooie aantallen. Da's geen garantie voor mooie gevechten natuurlijk, maar de kans wordt toch echt groter. In Oss en Hengelo waren er volgens mij ook mooie deelnemersaantallen (voor de huidige begrippen) in de klassen waarin ONK en BK samen reden. Ik zie een basis die wat mij betreft uitgebouwd mag worden.
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13


Snelle navigatie: