Hi mannen jullie hebben een punt en dat vonden wij zelf ook. Tijd was een van de problemen waar we tegenaan liepen.
Erik heeft niet het idee dat hij vermogen mist, maar haalt ook nog niet de topsnelheden die hij op zijn oude machine wel haalde. In de data zie ik dat hij uitkomen GT en Strubben "te lief" op het gas gaat waardoor hij niet genoeg top genereert op het einde van het rechte eind. In de snelle en vloeiende bochten gaat hij wel sneller dan op zijn oude machine.
Erik heeft vanmiddag vrij kunnen krijgen en heeft wat belletjes gepleegd om advies in te winnen. We hebben een compressie meter opgehaald bij een motorzaak in Purmerend en vanavond een meting gedaan. Wij hebben geen last van compressieproblemen en dus niet hetzelfde probleem als Gé.
De testbank waar we normaal gesproken op staan heeft na het weekend pas ruimte, dus dat gaat hem even niet worden. Erik en ik hebben besloten toch te gaan cuppen en ook Gé probeert alles op alles te zetten om er toch bij te zitten. Hij zit op dit moment in de auto naar Duitsland op een blok op te halen én laat zittingen in zijn ander kop vervangen. Er vanuit gaande dat de kop uit Duitsland ok is, hebben we genoeg tijd om de machine op te bouwen.
Zeggen dat het niet gaat lukken haalt het beste in de mannen naar boven