Silly Season DSBK 2015 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6

Topic: Silly Season DSBK 2015 (107218 keer gelezen)
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 10-03-15 om 13:29:12
(...)


Welke exposure? Laten we eerlijk zijn, als sponsor in het ONK moet je het al jaren niet doen voor de exposure. In geen enkel mainstream medium komt het ONK aan bod, alleen racefans pur sang als wij volgen het. Lijkt me niet dat dit seizoen daarin echt verschilt van voorgaande jaren.


Nou het gaat de sponsors er natuurlijk ook vaak om dat ze relaties kunnen vertellen wat ze ondersteunen.
En dat men door middel van deze sponsoring leuke netwerkdagen kan organiseren voor relaties.

Die sponsor moet natuurlijk wel wat kunnen verkopen, in de zin van dat je als bedrijf een sporter steunt in een nationaal kampioenschap.

Als blijkt dat dit gewoon een matig bezet kampioenschap is dan heb je die relaties ook niet zoveel te bieden. Dan haak je af.

Heeft dan dus niet met Exposure te maken maar met wat kun je als sponsor je relaties bieden..

Want laten we eerlijk zijn, het komt toch even anders over op je klanten/relaties als je zegt dat je iemand in het Nederlands Kampioenschap steunt dan dat je iemand in de open wegrace cup sponsort.

De coureurs willen gewoon in het sterkste kampioenschap rijden.

Sponsors willen graag de meest aansprekende competitie omdat die het gaat om indruk maken/ Ambiance creëren voor relaties.


tenminste dat is zoals ik er tegen aan kijk.

« Gewijzigd: 10-03-2015 om 13:48:30 door fuzzybear »

TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
DanielV
NK Supercup 1000 #83

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 10-03-15 om 13:44:11
(...)
*knip*
Heeft dan dus niet met Exposure te maken maar met wat kun je als sponsor je relaties bieden..

Want laten we eerlijk zijn, het komt toch even anders over op je klanten/relaties als je zegt dat je iemand in het Nederlands Kampioenschap steunt dan dat je iemand in de open wegrace cup sponsort.

De coureurs willen gewoon in het sterkste kampioenschap rijden.

Sponsors willen graag de meest aansprekende competitie omdat die het gaat om indruk maken/ Ambiance creëren voor relaties.


tenminste dat is zoals ik er tegen aan kijk.

En wat heb je als coureur / team een sponsor meer te bieden in het ONK dan in de OW Cup / NK SuperCup? Ambiance van een leeg paddock?
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
DanielV schreef 31-03-15 om 20:04:55
(...)

En wat heb je als coureur / team een sponsor meer te bieden in het ONK dan in de OW Cup / NK SuperCup? Ambiance van een leeg paddock?


dat is dus de reden waarom sponsors afhaken dat probeer ik juist te zeggen...
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
DanielV
NK Supercup 1000 #83

     Reageer met citaat 
Hmm ja, weet ik niet... Ik heb altijd het idee gehad dat sponsoring op dit niveau (en in deze sport in Nederland) een kwestie van gunnen is.

Überhaupt, wat hebben we een potentiële sponsor nu te bieden? Ik geloof niet dat er sponsors zijn in onze Wegrace die hun "investering" eruit hebben gehaald..

Uiteraard is het leuk voor een sponsor om relaties mee te nemen naar een evenement, maar daar is dan ook wel een hoop mee gezegd. Denk ik....
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
DanielV schreef 03-04-15 om 10:09:28
Hmm ja, weet ik niet... Ik heb altijd het idee gehad dat sponsoring op dit niveau (en in deze sport in Nederland) een kwestie van gunnen is.

Überhaupt, wat hebben we een potentiële sponsor nu te bieden? Ik geloof niet dat er sponsors zijn in onze Wegrace die hun "investering" eruit hebben gehaald..

Uiteraard is het leuk voor een sponsor om relaties mee te nemen naar een evenement, maar daar is dan ook wel een hoop mee gezegd. Denk ik....


het is een deel van beide. gunnen en bieden van netwerk opties.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
DanielV schreef 31-03-15 om 20:04:55
(...)

En wat heb je als coureur / team een sponsor meer te bieden in het ONK dan in de OW Cup / NK SuperCup? Ambiance van een leeg paddock?
[/b][/i]

Inschrijven voor de eerste race op Croix is niet meer mogelijk: vol![/i][/b]
"If everything seems under controle, you are not going fast enough!" - Mario Andretti
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Ron-Looij schreef 03-04-15 om 15:48:16
(...)
[/b][/i]

Inschrijven voor de eerste race op Croix is niet meer mogelijk: vol![/i][/b]


ja staan bijna alleen belgen aan de start en een enkele Nederlander. En zeker geen toppers uit het voormalige ONK.

Met alle respect voor jou prestaties overigens Ron.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 03-04-15 om 17:07:58
(...)


ja staan bijna alleen belgen aan de start en een enkele Nederlander. En zeker geen toppers uit het voormalige ONK.

Met alle respect voor jou prestaties overigens Ron.


Dat is waar.
"If everything seems under controle, you are not going fast enough!" - Mario Andretti
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Hardstikke balen!
http://www.racesport.nl/ONK/ONKSuperbikesnieuws/dsb-kerkhoven-definitief-niet-van-start-in-het-onk-dutch-superbike/tabid/71/iNews_ID/37651/Default.aspx

Succes voor volgend jaar alvast Allard.

Heb je weer wat meer tijd om hier eens te posten
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik was er al bang voor. Balen zeg, weer een die moet afhaken.

Zou het niet mogelijk zijn voor Allard om dit jaar nog wat OW Cupraces te gaan rijden?
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Frank Bakker hangt de helm aan de wilgen


Na 12 jaren te hebben geracet, waarvan 7 seizoenen voor het Performance Racing Achterhoek team, heeft Frank besloten te stoppen. De laatste 2 seizoenen op de Kawasaki ZX10 gingen niet zoals verwacht en de prestaties bleven helaas uit.


http://performanceracing.nl/frank-bakker-hangt-de-helm-aan-de-wilgen/


misschien een kans voor Kerkhoven om toch te kunnen rijden dit jaar (al denk ik niet dat zijn ambities in het IRRC liggen) . Die heeft jarenlang gereden met een Kawasaki in de Dutch Superbikes.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Op Michael vd Mark na is er weinig reden tot lachen op Nederlands wegracegebied
     Reageer met citaat 
Er is al een vervanger voor frank kijk maar in het irrc topic

Pagina's: 1 2 3 4 5 6


Snelle navigatie: