als je zo anti motor bent, dan snap ik niet waarom je hier je tijd zit te verdoen en waarom je niet naar
www.voetbalforum.nl gaat.
Natuurlijk, dat incident bij Jan&Bertha was heel erg tragisch, maar ze zitten bij de TT elkaar niet de koppen in te slaan omdat groep A voor jantje en groep B voor pietje is.
Verder, ieder zijn meug, maar ik zie het nog steeds niet zitten waarom mijn belastinggeld naar zo'n (in mijn ogen) duffe sport moet gaan terwijl de TT organisatie zich helemaal zelf moet bedruipen en de politie cq ME het belangrijker vindt om met laserguns 3km/u hardrijders te arresteren dan dat ze orde handhaven op het circuit.
En op de campings is de sfeer altijd TOP. Nogmaals, die brand was natuurlijk verwerpelijk maar gelukkig is dat de spreekwoordelijke uitzondering op de regel, terwijl het bij voetbal juist een uitzondering is als er nix gebeurt. Dat het verder op de campings een ongeorganiseerde chaos en herrie is, hoort er nu eenmaal bij. Je gaat per slot van rekening niet voor de rust&natuur naar Assen. Waar het om gaat is of er rellen zijn of niet en die zijn er dus niet.