Citaat:
Dank je wel hoor dat je je eens per jaar wil verlagen tot ons niveau, de holbewoners uit de provincie. Gadverdamme!
Nee hoor, ik vind het hartstikke leuk om me in jullie midden te wagen (al is één keer per jaar wel ruim voldoende). Heerlijk, die geur van Eerlijk Zweet en mest. Boeren die denken dat aftershave een drankje is. Ik raak gewoon ontroerd als ik zo'n sierlijk blikje Heineken zie in zo'n grote ruwe boerenknuist met veel eelt. Elke ochten om vijf uur op om de koei'n te melk'n en dan de beer op de zeug zett'n en dan heb je vandaag aan de dag ook nog veel papier'n in te vull'n voor de melkquota, plus de zorgen om de gekke koei'nziekte, varkenspest en wat dies meer zij. Zo'n ongeschoren boer, met haar uit z'n neus, die terwijl de motoGP net begint op het talud zijn roes ligt uit te slapen, terwijl zijn boerenvrienden zijn broek uittrekken, dat hij daar in z'n dikke blote reet ligt, en dat zo'n boerenmeisje daar dan om moet lachen en een andere dronken boerenzoon roept "moar dan mot jij de tett'n loat'n zien!" en dat ze dan allemaal gaan roepen en dat zo'n meid dat dan nog doet ook, en dan daarna weer fijn brommers kiek'n... Dat maak je allemaal niet mee in een voetbalstadion! Leve het platteland!