VOETBAL TOPIC favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 67

Topic: VOETBAL TOPIC (202379 keer gelezen)
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
dagobert schreef 21-03-07 om 22:22:49

Er lag vandaag een brief van AJAX bij ons op de mat.
Ze hebben mijn zoon gescout bij een thuis-wedstrijd en nu uitgenodigd voor een proeftraining op 20 mei.
Als alles goed verloopt en hij doet alles boven de gestelde eisen die de proeftraining stelt, mag hij 3 keer mee-trainen met 1 van hun jeugdteams.

Wouwie, geweldig.
Al blijft het bij die ene keer, is het nog super voor zo'n mannetje (11 jaar oud), we zien wel. Dat is iets dat hij nooit meer vergeet. TOP.

Stoer!
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Trax schreef 23-03-07 om 15:00:21
(...)


Een oud-collega heeft ook zo'n brief een keer gekregen voor z'n zoon....en de hele familie was fanatiek Feyenoord aanhanger.

Het was even slikken maar hij is toch wel erheen geweest (was ook in 1 x klaar)
Ik heb ook ooit zo'n brief/training gehad maar dat was voor Top Oss. Is net ff wat anders dan Ajax zullen we maar zeggen
"Racen is, was en blijft mijn leven. Tot de dood ons scheidt" Kevin Schwantz
     Reageer met citaat 
kaaiman schreef 23-03-07 om 15:08:35
(...)
Ik heb ook ooit zo'n brief/training gehad maar dat was voor Top Oss. Is net ff wat anders dan Ajax zullen we maar zeggen


Dat is precies het verschil tussen jou en je teamgenoten
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
dagobert schreef 21-03-07 om 22:22:49

Er lag vandaag een brief van AJAX bij ons op de mat.
Ze hebben mijn zoon gescout bij een thuis-wedstrijd en nu uitgenodigd voor een proeftraining op 20 mei.
Als alles goed verloopt en hij doet alles boven de gestelde eisen die de proeftraining stelt, mag hij 3 keer mee-trainen met 1 van hun jeugdteams.

Wouwie, geweldig.
Al blijft het bij die ene keer, is het nog super voor zo'n mannetje (11 jaar oud), we zien wel. Dat is iets dat hij nooit meer vergeet. TOP.


Ondanks dat het van Ajax is, toch zeer cool voor je zoon.
Enjoy it!!!
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 23-03-07 om 17:33:43
(...)


Dat is precies het verschil tussen jou en je teamgenoten


alleen hebben die op eentje na, geen van allen ooit een uitnodiging gehad
"Racen is, was en blijft mijn leven. Tot de dood ons scheidt" Kevin Schwantz
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Weet niet of ik sommigen tegen de borst stuit hiermee. Wou toch even zeggen dat ik gistermiddag als Fc Groningen fan een gelukzalige middag in de Rotterdamse kuip beleefd heb met onze 0-4 overwinning Kwam zaterdagavond iemand in de kroeg tegen die 2 kaartjes via z'n werkgever voor deze wedstrijd had en vroeg ik mee wou, ja tuurlijk met een heerlijk weertje in het vooruitzicht.

Moest me beetje inhouden want we zaten tussen allemaal Feyenoord fans, maar zag met een vette glimlach steeds meer het stadion verlaten bij iedere volgende tegengoal.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 09-04-07 om 21:53:54
Weet niet of ik sommigen tegen de borst stuit hiermee. Wou toch even zeggen dat ik gistermiddag als Fc Groningen fan een gelukzalige middag in de Rotterdamse kuip beleefd heb met onze 0-4 overwinning Kwam zaterdagavond iemand in de kroeg tegen die 2 kaartjes via z'n werkgever voor deze wedstrijd had en vroeg ik mee wou, ja tuurlijk met een heerlijk weertje in het vooruitzicht.

Moest me beetje inhouden want we zaten tussen allemaal Feyenoord fans, maar zag met een vette glimlach steeds meer het stadion verlaten bij iedere volgende tegengoal.


Mij stuit je me daar niet mee tegen de borst. Als Heerenveenfan komt het verlies van Feijenoord ons wel van pas.

Drama voor Feijenoord, maar prachtig voor Groningen en Ron Jans, een van de sympatiekste coaches in het betaalde voetbal.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 09-04-07 om 21:53:54
Weet niet of ik sommigen tegen de borst stuit hiermee. Wou toch even zeggen dat ik gistermiddag als Fc Groningen fan een gelukzalige middag in de Rotterdamse kuip beleefd heb met onze 0-4 overwinning Kwam zaterdagavond iemand in de kroeg tegen die 2 kaartjes via z'n werkgever voor deze wedstrijd had en vroeg ik mee wou, ja tuurlijk met een heerlijk weertje in het vooruitzicht.

Moest me beetje inhouden want we zaten tussen allemaal Feyenoord fans, maar zag met een vette glimlach steeds meer het stadion verlaten bij iedere volgende tegengoal.
Als echte Feyenoorder stoor ik me er niet aan dat je een fijne middag heb gehad. Feyenoord had weinig te zeggen afgelopen zondag.

De beste speler was nog de debutant van 16, zegt genoeg over de rest van het team. Je kon gewoon zien dat die jongen als enige met zelfvertrouwen speelde.
"Racen is, was en blijft mijn leven. Tot de dood ons scheidt" Kevin Schwantz
     Reageer met citaat 
Om aan te geven hoe ziek voetbal is hoef je alleen maar de krant open te slaan. Waarom moeten die idioten nou weer alles kapot maken tijdens rellen na een verloren wedstrijd .

Ik zou zeggen rij naar huis en sla je eigen inboedel aan gort. Wat dat betreft kan het voetbal net zo goed worden afgeschaft. En dan hebben ze het over geluidsdagen bij de motorsport circuits . Ik denk dat de gemiddelde wedstrijd van een voetbalclub meer lawaai en overlast veroorzaakt als de TT. En dan heb ik nog niet eens over de millieuoverlast die hiermee gepaard gaat. Laten die linkse millieufreaks zich daar maar eens druk om maken.

Maar ja, het grote publiek wordt dan weer de dupe van dat kleine aantal raddraaiers bij zo'n wedstrijd. Ik zie al die Rossi fans al de boel slopen als een ander heeft gewonnen. Of de Biaggi fans, of de ...... fans. Nee hoor, niks van dat in onze sport .

Toch wel een mooie sport hè die motorsport, millieufreaks!!
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Kootje schreef 10-04-07 om 14:29:31
Maar ja, het grote publiek wordt dan weer de dupe van dat kleine aantal raddraaiers bij zo'n wedstrijd. Ik zie al die Rossi fans al de boel slopen als een ander heeft gewonnen. Of de Biaggi fans, of de ...... fans. Nee hoor, niks van dat in onze sport

Nou, na afloop vd 500/MotoGP bij de TT van 2002 waande ik me met die publieksinvasie toch haast even bij een voetbalwedstrijd. Gezien de maatregelen van het jaar daar op kon je merken dat die 'hooligans' het even fijn voor de echte motorliefhebber hadden verpest. Laten we niet doen alsof we roomser dan de paus zijn.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 10-04-07 om 16:25:27
(...)

Nou, na afloop vd 500/MotoGP bij de TT van 2002 waande ik me met die publieksinvasie toch haast even bij een voetbalwedstrijd. Gezien de maatregelen van het jaar daar op kon je merken dat die 'hooligans' het even fijn voor de echte motorliefhebber hadden verpest. Laten we niet doen alsof we roomser dan de paus zijn.


Je bent me voor. Helemaal mee eens. En als ze in het centrum van Assen niet een uitgebreid amusementsprogramma hadden opgezet dan waren wij als "motorsportfans" daar nog ieder jaar de zaak aan het afbreken en aan het vechten met politie en met elkaar.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
:-| :-| :-|
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Mja, blijft wel een feit dat bij de motorsport de verschillende supporters wel door elkaar heen kunnen zitten en geen ruzie gaan maken om de coureur/merk dat ze supporteren.

Als je bijvoorbeeld eens het forum van FeyenoordNet.nl leest dan zie aardig wat idioten voorbij komen. Met vooral haat en frustratie richting andere clubs. Dat zie je hier dus niet.
"Racen is, was en blijft mijn leven. Tot de dood ons scheidt" Kevin Schwantz
     Reageer met citaat 
kaaiman schreef 11-04-07 om 08:44:29
Mja, blijft wel een feit dat bij de motorsport de verschillende supporters wel door elkaar heen kunnen zitten en geen ruzie gaan maken om de coureur/merk dat ze supporteren.

Als je bijvoorbeeld eens het forum van FeyenoordNet.nl leest dan zie aardig wat idioten voorbij komen. Met vooral haat en frustratie richting andere clubs. Dat zie je hier dus niet.


Zo bedoelde ik het dus eigenlijk ook te zeggen
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 11-04-07 om 12:00:17
(...)


Zo bedoelde ik het dus eigenlijk ook te zeggen


Als je het zo had gezegd was ik het ook wel met je eens geweest.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.

Pagina's: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 67


Snelle navigatie: