EK superstock 2015 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: EK superstock 2015 (114065 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Hier mooie race gezien van de NEDERLANDERHartog!! Pakt in laatste ronde 2 man en finisht op een keurige 6 plaats!
Het lijkt wel of deze klasse en alle andere klassen niet meer meetellen hier op deze site behalve de Superbike!
     Reageer met citaat 
Arie schreef 20-04-15 om 13:29:15
Hier mooie race gezien van de NEDERLANDERHartog!! Pakt in laatste ronde 2 man en finisht op een keurige 6 plaats!
Het lijkt wel of deze klasse en alle andere klassen niet meer meetellen hier op deze site behalve de Superbike!


Voel je vrij om er meer over te posten! Hoe meer nieuws, hoe meer reacties!
Mugello never sleeps!
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Super nieuws dit!

http://www.racesport.nl/...D/38087/Default.aspx

brom: racesport.nl
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Zeker, erg mooi voor Schouten. Ben erg benieuwd hoe Schouten het gaat doen op een 600.

Valt mij op dat de teammanager Duwelz niet bepaald spaart in zijn commentaar.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 24-05-15 om 07:42:23
Zeker, erg mooi voor Schouten. Ben erg benieuwd hoe Schouten het gaat doen op een 600.

Valt mij op dat de teammanager Duwelz niet bepaald spaart in zijn commentaar.


Het grappige is: ik begon met lezen en dacht: zoveelste standaard bericht waarin de fan wel niet te weten zal komen over het hoe en waarom.

Niets van dat al! Hulde!

Wat t af zou maken is wanneer racesport even Gaultier zou bellen
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Geweldig nieuws!
1 van de grootste talenten die we hebben kan weer gaan rijden!
na het afgelopen rampjaar eindelijk een nieuwe,goede kans.
Go for it!
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Stock600 Debuut voor Schouten vandaag. Eindigt de eerste dag als 27e op 5.8 seconden.

Ik weet ook wel dat het nog maar z'n eerste dag is op een voor hem onbekend circuit, maar had hem toch wel wat verder naar voren verwacht en in ieder geval minder afstand richting de kop.

Maar afwachten wat dag 2 brengt zo lang hij zich maar verbeterd en daar ben ik ook wel van overtuigd.
     Reageer met citaat 
De Turk wederom gewonnen, 5 uit 5 tot nu toe.
Hartog mooie 6e plek, Schouten 22e.

« Gewijzigd: 06-06-2015 om 22:15:12 door Optimate »

     Reageer met citaat 
Optimate schreef 06-06-15 om 20:04:56
De Turk wederom gewonnen, 5 uit 5 tot nu toe.
Hartog mooie 6e plek, Schouten 22e.


Hartog deed het keurig inderdaad!
Gaan we Brink dit seizoen nog terug zien in dit kampioenschap?
"If everything seems under controle, you are not going fast enough!" - Mario Andretti
     Reageer met citaat 
Grote kans dat Razgatioglu dit weekend kampioen wordt. Als hij weer wint (en die kans is vrij groot) is het sowieso in orde en als Caricasulo wint en hij wordt tweede dan is het ook oké. Dus we hebben waarschijnlijk voor de zomervakantie al de eerste kampioen.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 16-06-15 om 08:47:08
Grote kans dat Razgatioglu dit weekend kampioen wordt. Als hij weer wint (en die kans is vrij groot) is het sowieso in orde en als Caricasulo wint en hij wordt tweede dan is het ook oké. Dus we hebben waarschijnlijk voor de zomervakantie al de eerste kampioen.


Volgend jaar maar snel naar het WK supersport kampioenschap!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 16-06-15 om 15:17:13
(...)


Volgend jaar maar snel naar het WK supersport kampioenschap!


Als ie slim is slaat ie dat sterfhuis over en gaat gelijk naar de Moto2. Denk dat Dorna daar ook wel oren naar heeft.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 16-06-15 om 15:36:00
(...)


Als ie slim is slaat ie dat sterfhuis over en gaat gelijk naar de Moto2. Denk dat Dorna daar ook wel oren naar heeft.


denk dat de wss momenteel echt een carrière killer is, denk dat mvdm behoorlijk veel mazzel heeft gehad. Als je nu kijkt wie er wss rijd is het kenan die anders heeft geprobeerd maar dat lukte niet cluzel die het net niet redde in de moto2. met daarnaast nog een bult rijders die daar alleen rijden omdat ze een sponsor hebben met een zak met geld. als je vergelijkt met een aantal jaren geleden waar zeker 10 man in staat was om een wedstrijd te winnen of zelfs kampioen te worden is dit een wereld van verschil
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
En dan willen ze volgend jaar (of was het 2017?) ook nog een 300cc klasse toevoegen. Ik vraag me af of daar dan wel vraag naar is.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 16-06-15 om 16:23:08
En dan willen ze volgend jaar (of was het 2017?) ook nog een 300cc klasse toevoegen. Ik vraag me af of daar dan wel vraag naar is.


het idee is dat het gewoon op de gp's gaat lijken met gevolg dat over een aantal jaren de wsbk eigenlijk gewoon 1 stapje onder de GP's is.

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: