MotoGP terug op Eurosport! favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 24

Topic: MotoGP terug op Eurosport! (145519 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
WTCC liep uit. Dat is inmiddels afgelopen dus je mag aannemen dat nu de normale programmering weer geldt.

Ik vraag me wel af hoe ze dit volgend jaar willen gaan doen. Als ze alles uitzenden van MotoGP, Moto2 en Moto3, inclusief trainingen, dat neemt behoorlijk wat zendtijd in beslag. Het kan niet anders of dat gaat ten koste van andere sporten.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 05-10-14 om 11:22:29
WTCC liep uit. Dat is inmiddels afgelopen dus je mag aannemen dat nu de normale programmering weer geldt.

Ik vraag me wel af hoe ze dit volgend jaar willen gaan doen. Als ze alles uitzenden van MotoGP, Moto2 en Moto3, inclusief trainingen, dat neemt behoorlijk wat zendtijd in beslag. Het kan niet anders of dat gaat ten koste van andere sporten.


Ik neem toch aan dat Dorna daar wel goede afspraken over gemaakt heeft. Motogp staat toch net iets hoger op de ladder dan wsbk natuurlijk.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Ik bedoel het ook andersom. MotoGP zal voorgaan, dus veel andere sporten zullen moeten wijken.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 05-10-14 om 11:22:29
WTCC liep uit. Dat is inmiddels afgelopen dus je mag aannemen dat nu de normale programmering weer geldt.

Ik vraag me wel af hoe ze dit volgend jaar willen gaan doen. Als ze alles uitzenden van MotoGP, Moto2 en Moto3, inclusief trainingen, dat neemt behoorlijk wat zendtijd in beslag. Het kan niet anders of dat gaat ten koste van andere sporten.


Wees maar zeker dat de Moto2 en Moto3 ook zal moeten wijken dan en ook de MotoGP als het WTCC samen zou vallen. In het contract van het WTCC staat dat alle races live worden uitgezonden. Bovendien is Eurosport ook een sponsor van het WTCC. Bij Eurosport gaan live autoraces, tennis, snooker en wielrennen altijd voor live motorraces...

In het beste geval zullen de motorraces dan op Eurosport 2 te zien zijn, maar niet tijdens een Grand Slam in het tennis of als het WK snooker bezig is...

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Je mag aannemen dat in het contract met Dorna ook staat dat alles live uitgezonden moet worden, dus welk contract weegt dan zwaarder? Ik durf ook wel te stellen dat Eurosport meer heeft moeten betalen voor MotoGP dan voor WTCC.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

     Reageer met citaat 
dat word nog wat met de Motogp op eurosport ,geeft de programmering aan ski springen is er heel iets anders voor,
dat gebeurd wel vaker met eurosport.neem je iets op van motorsport is er iets anders voor.
zijn er meer leden die daar last van hebben.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

     Reageer met citaat 
yzfr1 schreef 05-10-14 om 12:36:41
dat word nog wat met de Motogp op eurosport ,geeft de programmering aan ski springen is er heel iets anders voor,
dat gebeurd wel vaker met eurosport.neem je iets op van motorsport is er iets anders voor.
zijn er meer leden die daar last van hebben.


Te vaak!

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
De vries meldt dat motogp op eurosport 1 uitgezonden gaat worden en dat de motogp niet weg gedrukt gaat worden door andere spoten.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Diederick reageerde ook even op dit topic.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

     Reageer met citaat 
Hoe zit het nou met een motogp.com abonnement in NL als de races op Eurosport worden uitgezonden? Ik heb zojuist mijn automatische abonnementsverlenging op MotoGP.com opgezegd, want ik meen ergens in dit topic gelezen te hebben dat dit abonnement straks niet meer werkt in NL?

Mocht dit echter lariekoek zijn dan verleng ik m denk ik toch maar wel, dat terugkijken wanneer ik wil en het feit dat alles te zien is tot en met de kwalificaties aan toe is me die € 100,- wel waard.

Iemand?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 10-11-14 om 17:21:05
Hoe zit het nou met een motogp.com abonnement in NL als de races op Eurosport worden uitgezonden? Ik heb zojuist mijn automatische abonnementsverlenging op MotoGP.com opgezegd, want ik meen ergens in dit topic gelezen te hebben dat dit abonnement straks niet meer werkt in NL?

Mocht dit echter lariekoek zijn dan verleng ik m denk ik toch maar wel, dat terugkijken wanneer ik wil en het feit dat alles te zien is tot en met de kwalificaties aan toe is me die € 100,- wel waard.

Iemand?


Mij ook. Maar dan krijg ik alleen motogp. Extra geld aan Eurosport geven krijg ik er ook nog eens WSBK en BSB bij...

Ik wacht dus nog even af wat ik doe tot er meer bekend is

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

Mugello never sleeps!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Voor wie weleens races keek via de illegale streams van WiZiWiG: dat kan dus niet meer. Website gaat op zwart.

Citaat:
Dear Visitors of WiZiWiG

Today is a sad day for all fans of live sports streaming, as we at Wiziwig have to announce that we're forced to close our website, at least for now. This due to new laws in Spain which will get into force starting tomorrow, the 1st January 2015. Failing to comply with the new reform puts us at risks of fines being as high as € 600.000,- and also losing our domain, hosting and other necessary stuff to operate wiziwig.

(…)

We would like to thank you for visiting our site in the past years. Also a huge thanks to our hosting, the moderators, streamers and all others who've provided us with links. Big thanks!

Time will tell if we can find ways to come back...

/Wiziwig


http://www.wiziwig.tv/offline.html
     Reageer met citaat 
Niet alles wordt op Eurosport 1 uitgezonden dit jaar. Dus wordt alsnog extra betalen voor ES2 of Player of motogp.com

Bron: Facebook Diederick de Vries

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 16-01-15 om 21:58:17
Niet alles wordt op Eurosport 1 uitgezonden dit jaar. Dus wordt alsnog extra betalen voor ES2 of Player of motogp.com

Bron: Facebook Diederick de Vries


Laat het gescheld en gemopper losbarsten!

Maar serieus, ik heb al heel lang ES2, realiseerde me eigenlijk niet dat dat dus blijkbaar best bijzonder is?

Het volledige bericht van DdV. Ze pakken toch wel erg groot uit hoor.

Citaat:
MotoGP (incl Moto3 en Moto2) 'substantieel' op Eurosport Int. (vrije zender). In ieder geval zolang de Bundesliga duurt, dus de eerste 5 GP's. Dankzij de 'samensmelting' met Discovery een eigen Nederlandse productie, Qatar + alle Europese GP's onsite (oftewel, verslag vanaf het circuit) TT-Assen mega uitzending ook op Eurosport1.


Meer live motorsport dan ever before op een Nederlandse open zender. Zo kun je het ook omschrijven, het ligt er maar net aan welke invalshoek je kiest.

« Gewijzigd: 16-01-2015 om 22:29:24 door Onbekend »

     Reageer met citaat 
Zeker. Ben heel benieuwd naar de verslaggeving ter plaatse.

Welke provider heb je dan? Met extra pakket?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Motorsport Algemeen / Motorsport op tv, deel 2 »

Mugello never sleeps!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 24


Snelle navigatie: