FIM Superstock 2015 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6

Topic: FIM Superstock 2015 (77374 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Nigel Walraven zal er in Imola zoals eigenlijk wel verwacht nog niet bij zijn. Hij wordt vervangen door de Italiaan Remo Castellarin.

Walraven komend weekend niet van start in Imola
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
FP1 Monza:
1. Roberto Tamburini 1.50.123s

19. Kevin Valk NED MTM / HS Kawasaki ZX-10R 1m 53.365s

22. Wayne Tessels NED Team Suzuki Europe GSX-R10001m 53.761

31. Tony Coveña NED EAB Racing Team Ducati 1199 Panigale R 1m 58.916s
     Reageer met citaat 
En de 2e vrije training is nu ook geweest, de gecombineerde tijden:

1. Jezek 1.49.7

22. Valk 1.53.3
24. Tessels 1.53.5
25. Covena 1.53.5
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 08-05-15 om 14:17:21
En de 2e vrije training is nu ook geweest, de gecombineerde tijden:

1. Jezek 1.49.7

22. Valk 1.53.3
24. Tessels 1.53.5
25. Covena 1.53.5


Nog een hoop te doen voor de Nederlanders.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
De Nederlanders op de grid morgen:

12. Covena
27. Valk
28. Tessels
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Knap van Coveña dat hij van de Nederlanders de meeste progressie heeft gemaakt en beste startpositie heeft
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 10-05-15 om 00:13:05
Knap van Coveña dat hij van de Nederlanders de meeste progressie heeft gemaakt en beste startpositie heeft

Covena zelfs 8ste in de warmup
Midstar racing
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 10-05-15 om 00:13:05
Knap van Coveña dat hij van de Nederlanders de meeste progressie heeft gemaakt en beste startpositie heeft


Daar sta ik ook zeker van te kijken. Ik had wat meer van Kevin Valk verwacht. Erg jammer dat hij zich niet meer in de top-10 kan laten zien
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Valk valt mij idd ook beetje tegen tot dusver..
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
In tegenstelling tot Covena, die een hele mooie 7e plaats weet te pakken zojuist!
     Reageer met citaat 
http://www.omroepflevoland.nl/...eit-binnen-zijn-team

"Motorcoureur Kevin Valk heeft aan de vooravond van de Grand Prix op Donington Park forse kritiek geuit op de mentaliteit binnen zijn MtM Racing Team. Valk maakt tot dusverre een zeer slecht seizoen door in Superstock 1000 kampioenschap.

"Als elk teamlid of monteur dezelfde instelling zou hebben gehad als ik, was het wel anders geweest, maar dat is helaas niet zo. Er is een gebrek aan vertrouwen en wilskracht binnen het team en dat is een kwalijke zaak," aldus een getergde Valk.

Drontenaar Valk rijdt dit weekeinde in Groot-Brittannië de vierde race van het seizoen. Hij hoopt binnen de top 10 te kunnen rijden."

---

Een rijder die door steun van Kawasaki NL kan rijden in een team ondersteunt door Kawasaki Europe...en dan deze uitspraken?

Tis de wereld op zn kop...kan de KNMV deze door hen ondersteunde rijder, hem eens een cursus comminicatie / marketing / fatsoensnormen geven? Zo ga je niet met je werkgever en sponsor om!

omhooggevallen snotneus! Dit doe je niet, als er wat is bespreek het dan intern
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Meestal als coureurs zoiets publiekelijk bespreken dan heeft intern bespreken niet geholpen.

(zeg ik even in zijn algemeenheid hoor, ik weet verder niet wat er speelt)
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Savadori is goed bezig! 3e opeenvolgende overwinning. Wel leuk om te zien dat het nu zo goed gaat. Hij reed in 2010/2011 nog 125cc GP's.

Ook weer een top 10 voor Covena goed hoor.
     Reageer met citaat 
Keesje schreef 22-05-15 om 19:16:02
http://www.omroepflevoland.nl/sport/124170/dronten-kevin-valk-hekelt-mentaliteit-binnen-zijn-team

"Motorcoureur Kevin Valk heeft aan de vooravond van de Grand Prix op Donington Park forse kritiek geuit op de mentaliteit binnen zijn MtM Racing Team. Valk maakt tot dusverre een zeer slecht seizoen door in Superstock 1000 kampioenschap.

"Als elk teamlid of monteur dezelfde instelling zou hebben gehad als ik, was het wel anders geweest, maar dat is helaas niet zo. Er is een gebrek aan vertrouwen en wilskracht binnen het team en dat is een kwalijke zaak," aldus een getergde Valk.

Drontenaar Valk rijdt dit weekeinde in Groot-Brittannië de vierde race van het seizoen. Hij hoopt binnen de top 10 te kunnen rijden."

---

Een rijder die door steun van Kawasaki NL kan rijden in een team ondersteunt door Kawasaki Europe...en dan deze uitspraken?

Tis de wereld op zn kop...kan de KNMV deze door hen ondersteunde rijder, hem eens een cursus comminicatie / marketing / fatsoensnormen geven? Zo ga je niet met je werkgever en sponsor om!

omhooggevallen snotneus! Dit doe je niet, als er wat is bespreek het dan intern


Het is 2015, denk je nu echt dat deze meneer Valk gratis kan rondrijden.
Middels privé vermogen of privé sponsoren zal hij een behoorlijk bedrag moeten betalen. Voor jouw indicatie is het heel reëel dat dit bedrag zomaar eens tussen de € 50.000 en € 100.000 is ten behoeve van het team. Dan mag hij daar ook wat van verwachten.......

Pagina's: 1 2 3 4 5 6


Snelle navigatie: