Michael van der Mark in World Superbike favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Topic: Michael van der Mark in World Superbike (103920 keer gelezen)
bredebeier

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
https://www.worldsbk.com/...utm_campaign=Traffic

Een echt leuk gesprek. MvdM is wel makkelijk en goed media materiaal. Hopen dat ie op de baan ook de baas wordt!
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
midstar

www.midstar.nl

Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Na nu een aantal races te hebben gehad.
Hoe doet Michael het, worden de verwachtingen waar gemaakt of ze nu positief of negatief waren?

Ik denk ,vooral tov Sykes dat hij het goed doet.
Voorlopig staat hij voor de man die al even vertrouwd is met het merk, en die zeker niet de minste coureur van het veld is.

Met eigenlijk 2 niet probleemloze weekenden ,gewenning , en het naar de hand zetten van de motor, denk ik zelf dat het gedurende het seizoen alleen maar beter word.

Ik denk dat hij de BMW nog wel naar het podium stuurt dit seizoen.
Midstar racing
bredebeier

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Het valt mij tegen.
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
Paul17

Profiel Privébericht Website 
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 31-05-21 om 13:20:35
Het valt mij tegen.

Ik hoop dat ze de BMW erg snel op niveau krijgen om Michael mee te laten strijden om het podium. Als ik zijn naam rond P12 zie zweven door het weekend heen krijg ik soms het gevoel dat hij al in z'n nadagen zit van zijn carrière, als Sykes of Haslam.
De_Wim

maar dan anders

Profiel Privébericht Facebook 
     Reageer met citaat 
Wat mij betreft doet hij het boven verwachting, ik schat BMW dit jaar onder Kawa, Duc en Yamaha, en meer in competitie met Honda. Dat betekend vechten in het 2e deel van de top 10. En de nieuwe BMW ontwikkelen. Misschien dat hij op een enkel circuit (Assen, PI) dat hem en de BMW ligt wat moois kan laten zien.

Dat hij in de kwalis Superpole Sykes niet bij kan houden was te verwahten, in de races doet hij het wat mij betreft goed.

Het is jammer, maar na 3 jaar investeren in de Yamaha lijkt het nu investeren in BMW te worden. Hopelijk gaat dit sneller resultaat opleveren, maar ik verwacht het niet.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
In de nieuwe Moto 73:

Pagina's: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Snelle navigatie: