Michael van der Mark in World Superbike favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 17

Topic: Michael van der Mark in World Superbike (157848 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Hij eindigt steevast voor z,n teamgenoten, dat is het enige waarmee hij zich kan ondërscheiden naar Honda toe....beetje karig als je t mij vraagt...
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 14-05-16 om 21:38:23
Hij eindigt steevast voor z,n teamgenoten, dat is het enige waarmee hij zich kan ondërscheiden naar Honda toe....beetje karig als je t mij vraagt...


Vervang "naar Honda toe" door "met de Honda" en je hebt gelijk.

Oh ja, en dat beetje karig vind ik wel erg negatief richting Michael. Ben je nu zijn podiumplekken van dit seizoen alweer vergeten? De Honda komt duidelijk te kort voor zeges. Dat ligt niet aan Michael.
     Reageer met citaat 
RacingRick schreef 14-05-16 om 22:19:20
(...)


Vervang "naar Honda toe" door "met de Honda" en je hebt gelijk.

Oh ja, en dat beetje karig vind ik wel erg negatief richting Michael. Ben je nu zijn podiumplekken van dit seizoen alweer vergeten? De Honda komt duidelijk te kort voor zeges. Dat ligt niet aan Michael.


Karig, niet Michael, maar de aandacht die hij genereert bij HRC....

Vd mark is bijzonder getalenteerd, dus hij verdient zeker meer dan de huidige status..
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
HRC geeft toch ook geen enkele aandacht aan het SBK. Dan kunnen ze toch van de rijders niet wat terug verwachten?
Mijn gevoel zegt dat een nieuwe Blade er niet gaat komen. Het zou bijzonder spijtig zijn wanneer Michael nog een haar door moet op deze fiets (ivm de optie die Honda Europe op hem heeft).
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
RacingRick schreef 15-05-16 om 09:59:40



Het zou bijzonder spijtig zijn wanneer Michael nog een haar door moet op deze fiets (ivm de optie die Honda Europe op hem heeft).


Er zal toch wel ergens in zijn contract een clausule staan dat hij weg kan als er geen nieuwe fireblade komt?

En ik vind het raar dat een Hayden voor 2 jaar tekent als hij weet dat het 2 jaar dezelfde fiets blijft,
Dus ik verwacht wel een nieuwe blade
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
Natuurlijk komt er een nieuwe.
Midstar racing
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
midstar schreef 15-05-16 om 18:01:11
Natuurlijk komt er een nieuwe.


ooit wel ja...

maar komend jaar ook al?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 16-05-16 om 19:15:49
(...)


ooit wel ja...

maar komend jaar ook al?


Nou, naar mijn idee moeten ze wel.
Ze doen en veranderen te weinig, degene die deze straat Hondas willen kopen weten ook dat ze verouderd zijn, en dat ze elders meer krijgen voor hetzelfde geld. Hun marktaandeel wordt vanzelf dunner hierdoor.
Er is volgens mij veel vraag naar, mede doordat het nu al zo groot uitgelicht wordt.
Ze kunnen het toch niet maken in 2017 niets nieuws uit te brengen?
Ik kan echt niet geloven dat er niets komt,.
Of het Michael wat brengt, dat weet ik zo net nog niet, vooral omdat ze weer van nul af aan dat ding op poten moeten zetten. Hier gaat een seizoen ontwikkeling in zitten.
Dan praat je alweer over 2018 als de motor compleet ontwikkeld is en alke circuit data bekend is.
Wat mij betreft gewoon een overstap.
Midstar racing
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
Ik weet nog zo net niet of er een nieuwe blade komt.

Er is gewoon een te kleine markt voor , supersports zijn uit , naked bikes moet je hebben om verkoopaantallen te halen

En met de rcv replica hebben ze al een supersport staan om hun technisch kunnen te laten zien , alleen is die helaas te duur om gehomologeerd te worden
     Reageer met citaat 
Inmiddels rijdt Michael z,n tweede seizoen in het worldsbk. Zeker laat ie soms leuke dingen zien, maar als je b.v.kijkt naar Verstappen, hoe hij record aan record rijdt...dan genereer je dus een vliegwieleffect en doe je bijzondere dingen die een waar talent laat zien.
En dat soort dingen zijn door d mindere motor gewoon bijna onmogelijk voor hem. Dus ik zou zeggen: naar de moto2 en na 1 a 2 jaar doorstromen. Als hij er daar uit springt door resultaten zit je al in het juiste circus en hoef je alleen nog maar van tent te veranderen. Worldsbk is in die zin nooit een succesvolle opstap geweest naar een bloeiende motogp carrière ......crutchlow,edwards,spies, alleen bij uitzondering in staat gebleken tot bijzondere acties.....
Zoals Lowes opvalt in moto2 ,zo zal het moeten...
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
midstar
www.midstar.nl

     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 17-05-16 om 08:01:46
Inmiddels rijdt Michael z,n tweede seizoen in het worldsbk. Zeker laat ie soms leuke dingen zien, maar als je b.v.kijkt naar Verstappen, hoe hij record aan record rijdt...dan genereer je dus een vliegwieleffect en doe je bijzondere dingen die een waar talent laat zien.
En dat soort dingen zijn door d mindere motor gewoon bijna onmogelijk voor hem. Dus ik zou zeggen: naar de moto2 en na 1 a 2 jaar doorstromen. Als hij er daar uit springt door resultaten zit je al in het juiste circus en hoef je alleen nog maar van tent te veranderen. Worldsbk is in die zin nooit een succesvolle opstap geweest naar een bloeiende motogp carrière ......crutchlow,edwards,spies, alleen bij uitzondering in staat gebleken tot bijzondere acties.....
Zoals Lowes opvalt in moto2 ,zo zal het moeten...


Helemaal mee eens, terug gaan naar de sbk kan dan altijd nog.
Denk niet dat het moeite kost om weer terug te gaan.
De moto2 is een betere optie om daar te presteren en een Gp zitje te bemachtigen mocht hij dit talent hebben.
Maar wat laat zijn contract toe na dit jaar?

Of er moet een overgang naar Kawa inzitten bij het SBK
Midstar racing
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 17-05-16 om 08:01:46
Inmiddels rijdt Michael z,n tweede seizoen in het worldsbk. Zeker laat ie soms leuke dingen zien, maar als je b.v.kijkt naar Verstappen, hoe hij record aan record rijdt...dan genereer je dus een vliegwieleffect en doe je bijzondere dingen die een waar talent laat zien.
En dat soort dingen zijn door d mindere motor gewoon bijna onmogelijk voor hem. Dus ik zou zeggen: naar de moto2 en na 1 a 2 jaar doorstromen. Als hij er daar uit springt door resultaten zit je al in het juiste circus en hoef je alleen nog maar van tent te veranderen. Worldsbk is in die zin nooit een succesvolle opstap geweest naar een bloeiende motogp carrière ......crutchlow,edwards,spies, alleen bij uitzondering in staat gebleken tot bijzondere acties.....
Zoals Lowes opvalt in moto2 ,zo zal het moeten...


Helemaal 100% mee eens. Elke keer dat verhaal over die oude Honda komt me wel de strot uit.

Enig puntje is natuurlijk wel dat we hier wel kunnen roepen dat hij naar de Moto2 moet, echter als geen team hem een zitje aanbiedt dan is er weinig keuze.... Kan me haast niet voorstellen dat hij geen zitje aangeboden krijgt, maar we kunnen niet in de keuken mee kijken natuurlijk.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
midstar schreef 16-05-16 om 21:43:13
(...)



Of het Michael wat brengt, dat weet ik zo net nog niet, vooral omdat ze weer van nul af aan dat ding op poten moeten zetten. Hier gaat een seizoen ontwikkeling in zitten.
Dan praat je alweer over 2018 als de motor compleet ontwikkeld is en alke circuit data bekend is.


Dat is dus ook waar ik me zorgen over maak. Iedereen roept nu maar er moet een nieuwe komen... Maar dan loop je hier tegen aan.

Dus de timing van Honda is gewoon slecht voor VDM zijn carriere kansen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Ik ben dus niet de enige die vindt dat ook al zou er een nieuwe Blade komen, dat dat dan echt niet zaligmakend is.

1. Het is maar heel erg afwachten hoe dat uit gaat pakken. Van HRC hoeven ze niks te verwachten dus TK en Honda Europa zullen echt helemaal vanaf 0 moeten beginnen. Dat zomaar even snel gaan met een nieuwe machine echt niet altijd meevalt zien we nu aan de R1.

2. In tegenstelling tot Kawa en Yamaha heeft Honda altijd al het standpunt geheiligd dat de hun sportmachines eerst en toch vooral bedoeld zijn om mee op de straat te rijden, en daarna pas op het circuit. Daar waar bijvoorbeeld de Kawa en Yamaha veel compromislozer zijn. Het is niet voor niks dat je in de standaardklasses niet veel Honda's ziet. Dat maakt het dus dubbel afwachten hoe dat bij de nieuwe Blade uit gaat pakken.
     Reageer met citaat 
Met andere woorden; of overstappen naar de GP, of in 2017 WSB voor een andere fabrikant.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 17


Snelle navigatie: