Biker films favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Biker films (30233 keer gelezen)
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
Citaat:

0-365 km/h in 15 seconden!!!!!


dus voordat je vertrekt, ff vragen of de buurman je hande vast wilt tapen aan ut stuur. anders val je dr zo af
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
Citaat:
Heb laatst even Torque gekeken, maar 't is nog erger dan The Fast & The Furious. Vreselijk over-the-top macho gedoe. Wel leuk om te zien hoe ze de actie soms in beeld brengen, maar je moet niet vragen wat ze doen met die fietsen. Op de trein, in de trein, tussen de trein, dat kan allemaal maar zo.
Het einde is helemaal sterk (als je 'm nog wil zien niet verder lezen!!)..... de "held" racet met 400 km/u door een drukke stad (zonder helm ofcourse), weet al het verkeer te ontwijken, springt van zijn ontploffende motor af (had ik al gezegd 400 km/u zonder helm?) en staat doodleuk weer op.

Iemand anders deze troep al gezien?


ik heb m ook gezien, superslechte film en totaal onrealistisch (dat had ik tijdens de openingsscene al in de gaten,zo slecht)

die y2k heeft volgens mij een straal motor overigens.
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
khad pas n klein stukje van de film gezien op eurosport. een of andere vechtscene tussen twee actrices (netje he! khad ook wijven kunnen zeggen, of h**ren) op de motor
damn, als je op die manier slachtoffer van zinloos geweld bent, ben je wel mooi aan je eindje gekomen.
n kopstoot van n GSX-R
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Kan ik ook, via een backflip precies op het zadel van de motor achter mij terecht komen en tegelijk ook nog even de berijdster eraf schoppen.

Als ze nou nog een lekker wijf hadden genomen voor de rol van lekker wijf.......
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Nog een paar nachtjes slapen, en dan komt Faster op DVD uit. Kunnen wij 'm eindelijk ook zien.

Hier kun je een trailer bekijken: http://www.fastermovie.com/trailer.html

     Reageer met citaat 
Daar heb ik helemaal nog niets van gehoord, over die film. Wasda?

Die foto is trouwens op de Sachsenring genomen, twee jaar geleden, beetje jammer...maar dat is een ander topic...
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
met het gevecht tussen jaque en nakano toch? dat ze elkaar eraf reden aan de kop?
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
volgens mij is het meer een docu over de top van het motor racen oftewel de 500cc en de motogp. staan ook stukjes van op motogp.com
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Citaat:
volgens mij is het meer een docu over de top van het motor racen oftewel de 500cc en de motogp

Klopt. Commentaarstem is van Ewan McGregor (Trainspotting, Star Wars). Kijk maar naar de trailer die ik hierboven noem, dan weet je wat voor "film" het is. Het lijkt me wel een stoere film.

Citaat:
Die foto is trouwens op de Sachsenring genomen, twee jaar geleden, beetje jammer...

Klopt ook. Ze hebben gefilmd in 2001 en 2002, als ik me niet vergis. Denk dat Jurgen er ook nog wel in te zien is.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Krijg nou wat, hij heeft nog een website ook!

http://www.ghostridermovie.net

en binnenkort een nieuwe film. Dat ze die gek nog niet gepakt hebben.

Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
* Jarno die Tr@x even gaat IM'en
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Citaat:
Krijg nou wat, hij heeft nog een website ook!

http://www.ghostridermovie.net

...

Die Hayabusa heeft een godsonmogelijke hoeveelheid pk's aan het achterwiel...
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
     Reageer met citaat 
Citaat:
Krijg nou wat, hij heeft nog een website ook!

http://www.ghostridermovie.net


Ghostrider......er zou toch ook een film gemaakt worden met Nicolas Cage als ghostrider
franky_4_fingers
max the worlds greatest

     Reageer met citaat 
Citaat:
* Jarno die Tr@x even gaat IM'en


dat lijkt mij ook een goed plan, ik wil m hebben!

hebbehebbehebbehebbe!!!!

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: