Red Bull Rookies 2015 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Topic: Red Bull Rookies 2015 (65821 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Wat een eindschot van Bo in de laatste 2 bochten van P4/5 naar de overwinning! ja, hij had het geluk dat de eerste 2 elkaar raakten, want anders had hij niet gewonnen.......maar hij is wel degene die het doet!

Heel mooi. Ik kwam wel even overeind van de bank. Dacht dat het podium wel bekeken was, maar niet dus!
     Reageer met citaat 
Ik heb race 1 van Brno nog eens terug gekeken, en ik vind het eerlijk gezegd wel allemaal meevallen wat daar gebeurde. Er werd niet geslagen, geduwd, er werden geen braketests gedaan, er werd alleen niet doorgereden. Dat is wel apart maar het is niet tegen de regels om zo langzaam mogelijk een race te winnen
     Reageer met citaat 


Sterker nog, ene heer E.S. uit Drenthe adviseerde dat jaaar'n geleden al
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Her en der lees je dat mensen denken dat het nu allemaal wel goed zal komen met Bo en een plaatsje in de GP's, maar zover is het allemaal nog lang niet. Ook voor Bo geldt nog steeds dat er een flinke zak met geld op tafel zal moeten komen (en volgens mij heeft hij geen Jan Abbink-achtig iemand achter zich staan, zoals Iwema die wel heeft)

Citaat:
Naast het winnen van Kent in de Moto3 klasse is er natuurlijk ook de Nederlander Bo Bendsneyder die van zich doet spreken in de Red Bull MotoGP Rookies Cup, een klasse waaruit in het verleden al veel talenten de overstap maakten naar de Moto3 klasse. De Nederlander kan inmiddels ook op de nodige belangstelling rekenen maar ondanks het winnen van zes van de acht wedstrijden in de Red Bull MotoGP Rookies Cup klasse blijft het MotoGP paddock gewoon een keiharde business met af en toe flinke, onverwachte en gemene hobbels.
Sentimenten tellen hier immers niet. Alles zal nu grotendeels afhangen van mensen om hem heen die het zakelijke gedeelte goed, zorgvuldig en beheerst af kunnen handelen binnen het MotoGP paddock. Dat Bendsneyder talent heeft en goed zal passen in het rijtje Moto3 coureurs moge duidelijk zijn gezien zijn optredens dit seizoen, of de mensen om hem heen in staat zullen zijn om dit alles te vertalen in een goede zakelijke deal en een Moto3 start op het hoogste niveau zal de komende tijd dus moeten blijken. De eerste stappen zijn inmiddels afgelopen weekend in Brno gezet, nu het vervolg waarbij naast het zakelijke en sportieve deel ook nog een heel veel politiek bij komt kijken. Politieke spelletjes waarin we de afgelopen jaren als Nederlanders zeker niet uitgeblonken hebben, sterker nog waarop in het verleden al een aantal Nederlandse talenten gesneuveld zijn in de keiharde wereld die MotoGP heet.


http://www.racesport.nl/...D/38762/Default.aspx
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 18-08-15 om 11:53:24
Her en der lees je dat mensen denken dat het nu allemaal wel goed zal komen met Bo en een plaatsje in de GP's, maar zover is het allemaal nog lang niet. Ook voor Bo geldt nog steeds dat er een flinke zak met geld op tafel zal moeten komen (en volgens mij heeft hij geen Jan Abbink-achtig iemand achter zich staan, zoals Iwema die wel heeft)
(...)
http://www.racesport.nl/...D/38762/Default.aspx

Ik vraag mij af wat er bedoeld wordt met politieke spelletjes. Het sportieve en zakelijke gedeelte snap ik, maar er wordt hier heel duidelijk een onderscheid gemaakt tussen het zakelijke en politieke deel, terwijl ik altijd dacht dat het vooral toch altijd een geldkwestie is in de snelheidsporten, tenzij je Verstappen of Quartararo heet.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Als het om veel geld gaat zijn er altijd mensen in de buurt die het minder goed met jou voorhebben dan je misschien denkt. Met andere woorden, waar geld is is politiek.

Bo heeft iemand nodig die zijn zakelijke belangen goed behartigt. Iemand die gehaaid is en de valkuilen van het wereldje kent.

Om jouw voorbeeld te gebruiken: Max Verstappen heeft momenteel twee zeer ervaren mensen die continu aan zijn zijde staan om hiervoor te waken: zijn vader om hem te adviseren en met beide benen op de grond te houden en zijn manager om zijn zakelijke belangen te behartigen. Die reizen dus met hem mee de hele wereld over. Ik weet zeker dat die voor een groot deel medeverantwoordelijk zijn voor het succes wat is en wat nog gaat komen.
     Reageer met citaat 
Vader Bendsneyder geeft op motor-forum af en toe een inkijkje, ook nu weer. (Barbapapa64)

http://www.motor-forum.nl/...ge/27369563#27369563
     Reageer met citaat 
Gelukkig ziet Bo in dat gewoon zo langzaam mogelijk winnen het beste is. Italiaanse spelletjes kennen we wl genoeg....
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Kan iemand trouwens even bij Racesport melden dat het vervelend wordt om elke keer als we het over Bo hebben er Bo Bendsneyder "Bad Boy #64" wordt geschreven?

Bij een raceverslag komt toch ook niet elke keer Valentino Rossi "The Doctor #46" of Andrea Inannone "The Maniac #29" enz. te staan?

Misschien komkommertijd maar ik erger me er aan. Weinig volwassen in ieder geval.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherĂ² mai.
     Reageer met citaat 
Bo pakt de Pole op Silverstone

Schotman p14 en Soppe p16

Wederom een goede uitgangspositie voor Bo!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Kootje schreef 28-08-15 om 15:59:24
Kan iemand trouwens even bij Racesport melden dat het vervelend wordt om elke keer als we het over Bo hebben er Bo Bendsneyder "Bad Boy #64" wordt geschreven?
..
.
Amen, volledig mee eens, waar is dat voor nodig?
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 28-08-15 om 15:59:24
Kan iemand trouwens even bij Racesport melden dat het vervelend wordt om elke keer als we het over Bo hebben er Bo Bendsneyder "Bad Boy #64" wordt geschreven?

Bij een raceverslag komt toch ook niet elke keer Valentino Rossi "The Doctor #46" of Andrea Inannone "The Maniac #29" enz. te staan?

Misschien komkommertijd maar ik erger me er aan. Weinig volwassen in ieder geval.


Ben het met je eens hoor, maar volgens mij is dat alleen op de stukjes van Facebook te zien en daar Taggen ze dan Bo zijn atleten pagina. En die heeft zelf die naam voor zijn Facebook aangemaakt.
     Reageer met citaat 
En weer wint Bo met een voorsprong! Nummer 7 alweer dit seizoen
     Reageer met citaat 
Ik zie een patroon

En dat bevalt me prima
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 29-08-15 om 20:14:44
Ik zie een patroon ..:

dat reessport het weer over bad boy Bo heeft?
Mooi dat ie gewonnen heeft

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


Snelle navigatie: