BSB 2015 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: BSB 2015 (88274 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Niemand die iets te melden heeft over de races in Assen? Was het zo saai dan?
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 22-09-15 om 12:30:55
Niemand die iets te melden heeft over de races in Assen? Was het zo saai dan?


Ik heb een geweldige dag gehad. Maar het is hier zo stil dat ik eigenlijk ook weinig zin had om een hele verhandeling te gaan schrijven.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Maar als niemand begint dan blijft het stil. Zo ook in de andere racetopics (MotoGP, SBK, ONK). Ik plaats weleens wat willekeurige nieuwtjes of opmerkingen in een poging reacties uit te lokken en dan komen er soms wel een paar, maar verder lijkt het vooral alsof iedereen zit te wachten tot een ander wat schrijft. En zo blijft het stil. Terwijl het forum nog steeds prima gelezen wordt en de diverse races volgens mij ook nog wel door veel mensen bekeken worden.

Dus plaats gerust een bericht als je iets wilt delen. Het hoeven niet altijd discussies te zijn, toch? Persoonlijk vind ik het ook leuk om te lezen wat jullie goed is bevallen, wat je bijzonder vond of wat tegenviel. Daar is het ook een forum voor.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Vooruit dan maar met de geit; voor mij persoonlijk is het als fotograaf/verslagschrijver eigenlijk niet bij te houden. Er wordt tegelijkertijd geraced, gehuldigd en geïnterviewd.

Het is één grote ren je rot show van vrijdagochtend tot zondagavond.

Voor het publiek denk ik fantastisch maar voor de media een regelrechte ramp.

Het gaat er echt chaotisch aan toe waarbij de organisatie ook steken laat vallen. Zaterdag werd bij de 125cc een moto3 rijder naar het podium gestuurd. Het protesterende 125cc team dat eigenlijk recht had op het podium werd arrogant te verstaan gegeven dat ze moesten oprotten.

De Wintere ging dus op bevel van de wedstrijdleiding naar het podium en moest vervolgens onder aan de trap zijn beker weer inleveren.

De reden: Er moesten drie man op het podium staan en de eigenlijke nummer 3 in de 125cc was al teruggestuurd naar de paddock. Er was geen tijd om die jongen op te roepen en even te wachten met de huldiging.

Iets meer ruimte tussen de wedstrijden waardoor ook de huldigingen wat meer waarde krijgen lijkt me ook voor het publiek geen probleem.

Voor de rest wat mij betreft, ondanks het weer, promotie voor de motorsport.
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 22-09-15 om 12:30:55
Niemand die iets te melden heeft over de races in Assen? Was het zo saai dan?

Het was een geweldig leuke dag. Mooie races, goede sfeer, mooie opkomst voor het publiek.
De hoeveelheid races maakt dat je je eigenlijk geen moment hoeft te vervelen. Helemaal top dus.
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 22-09-15 om 13:41:40
Vooruit dan maar met de geit; voor mij persoonlijk is het als fotograaf/verslagschrijver eigenlijk niet bij te houden. Er wordt tegelijkertijd geraced, gehuldigd en geïnterviewd.

Het is één grote ren je rot show van vrijdagochtend tot zondagavond.

Voor het publiek denk ik fantastisch maar voor de media een regelrechte ramp.

Het gaat er echt chaotisch aan toe waarbij de organisatie ook steken laat vallen. Zaterdag werd bij de 125cc een moto3 rijder naar het podium gestuurd. Het protesterende 125cc team dat eigenlijk recht had op het podium werd arrogant te verstaan gegeven dat ze moesten oprotten.

De Wintere ging dus op bevel van de wedstrijdleiding naar het podium en moest vervolgens onder aan de trap zijn beker weer inleveren.

De reden: Er moesten drie man op het podium staan en de eigenlijke nummer 3 in de 125cc was al teruggestuurd naar de paddock. Er was geen tijd om die jongen op te roepen en even te wachten met de huldiging.

Iets meer ruimte tussen de wedstrijden waardoor ook de huldigingen wat meer waarde krijgen lijkt me ook voor het publiek geen probleem.

Voor de rest wat mij betreft, ondanks het weer, promotie voor de motorsport.


De Wintere wist donders goed dat hij onterecht naar het podium gestuurd werd. Hij had gelijk aan kunnen geven dat het niet klopte.
Foutief invoeren van klasse(125 ipv M3) door tijdwaarneming is de oorzaak.
Anoniem
     Reageer met citaat 
andre schreef 22-09-15 om 17:28:56
(...)


De Wintere wist donders goed dat hij onterecht naar het podium gestuurd werd. Hij had gelijk aan kunnen geven dat het niet klopte.
Foutief invoeren van klasse(125 ipv M3) door tijdwaarneming is de oorzaak.


Dat gaf hij, en ook Jerry van de Bunt, aan. Die Engelse dame die daar de zaak stond te regelen stuurde hem echter onverbiddelijk naar het podium.

Uiteraard is er ergens iets fout ingevoerd. Het was wel lachen dat de dame beneden dus niets deed om het ter plekke te herstellen. Ze wist blijkbaar het verschil in geluid niet tussen een twee- en een viertakt
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 22-09-15 om 17:32:17
(...)


.........Ze wist blijkbaar het verschil in geluid niet tussen een twee- en een viertakt


Sowieso taktloos.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 22-09-15 om 12:30:55
Niemand die iets te melden heeft over de races in Assen? Was het zo saai dan?


In tegendeel, het was super. Kon jammer genoeg alleen maar op zondag, maar ik zorg er voor dat ik volgend jaar weer drie dagen kan. Ik vind het ook met afstand het beste wegrace evenement op Assen, door de toegankelijkheid, de sfeer, maar misschien nog wel het meest omdat het racen zo puur aanvoelt. Beter kan ik het niet omschrijven

Ben nu niet bij de GT bocht geweest, maar op foto's leek het er nogal shabby uit te zien met al die modder naast de baan. Was dat ook echt zo of viel dat wel mee?
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 22-09-15 om 17:32:17
(...)


Dat gaf hij, en ook Jerry van de Bunt, aan. Die Engelse dame die daar de zaak stond te regelen stuurde hem echter onverbiddelijk naar het podium.

Uiteraard is er ergens iets fout ingevoerd. Het was wel lachen dat de dame beneden dus niets deed om het ter plekke te herstellen. Ze wist blijkbaar het verschil in geluid niet tussen een twee- en een viertakt


Normaal weet Jane heel goed waar ze mee bezig is
     Reageer met citaat 
Zoals ik al zei, enorm leuke dag gehad. Ik heb kennis gemaakt met het Brouwers racingteam van forumlid Andre, met als coureur zijn zoon Mike. Bewondering voor de wijze waarop zij met beperkte middelen toch een raceteam op de mat weten te brengen met veel inbreng van familie en vrienden. Knap hoor, petje af! Mike deed het ook nog eens heel goed in Assen dus dat was extra leuk!

En de bsb als raceserie, een geweldig concept. Waar voor je geld! Veel races en dat is toch wel een verademing tegenover de gp's. En de toegankelijkheid is natuurlijk super. De Britse racesfeer spreekt me wel erg aan. Ik geniet van World SBK en MotoGP, maar het is wel lekker ook eens races mee te maken zonder het opgeklopte showsfeertje dat zuid Europeanen nou eenmaal met zich mee brengen. Volgend jaar weer!
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
Johannes schreef 22-09-15 om 18:35:24
(...)


In tegendeel, het was super. Kon jammer genoeg alleen maar op zondag, maar ik zorg er voor dat ik volgend jaar weer drie dagen kan. Ik vind het ook met afstand het beste wegrace evenement op Assen, door de toegankelijkheid, de sfeer, maar misschien nog wel het meest omdat het racen zo puur aanvoelt. Beter kan ik het niet omschrijven

Ben nu niet bij de GT bocht geweest, maar op foto's leek het er nogal shabby uit te zien met al die modder naast de baan. Was dat ook echt zo of viel dat wel mee?

Bij de GT lag nog wat grond waarop nog niet veel gras groeit, kwam net weer op. Ziet er inderdaad niet heel mooi uit, maar wat maakt dat uit? Op het asfalt moet je rijden, daarbuiten niet.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Sleutelmoment in race 2 als de op regenbanden rijdende Dan Linfoot wordt bijgehaald door het peleton (Brookes,
Iddon, Walker, Byrne, Cooper en Mossey (12) dat allemaal met slicks was vertrokken:

Ronde later was hij al buiten de top 10 om uiteindelijk als een vd allerlaatsten aan de finish te komen.
(eigen foto)
     Reageer met citaat 
Giacomo schreef 22-09-15 om 20:51:12
(...)

Bij de GT lag nog wat grond waarop nog niet veel gras groeit, kwam net weer op. Ziet er inderdaad niet heel mooi uit, maar wat maakt dat uit? Op het asfalt moet je rijden, daarbuiten niet.


Dat is waar.

Maar ja je hebt mensen te gast en dan wil je het huis een beetje op orde.

https://www.facebook.com/Racesport.nl/photos/a.174729125902900.31624.131428220232991/950936831615455/?type=1&theater
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 22-09-15 om 19:55:11
Zoals ik al zei, enorm leuke dag gehad. Ik heb kennis gemaakt met het Brouwers racingteam van forumlid Andre, met als coureur zijn zoon Mike. Bewondering voor de wijze waarop zij met beperkte middelen toch een raceteam op de mat weten te brengen met veel inbreng van familie en vrienden. Knap hoor, petje af! Mike deed het ook nog eens heel goed in Assen dus dat was extra leuk!

En de bsb als raceserie, een geweldig concept. Waar voor je geld! Veel races en dat is toch wel een verademing tegenover de gp's. En de toegankelijkheid is natuurlijk super. De Britse racesfeer spreekt me wel erg aan. Ik geniet van World SBK en MotoGP, maar het is wel lekker ook eens races mee te maken zonder het opgeklopte showsfeertje dat zuid Europeanen nou eenmaal met zich mee brengen. Volgend jaar weer!


Dan ben je weer welkom voor de koffie

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: