TT Assen voortaan op zondag favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Poll
Vraagstelling: Wat vind jij van deze beslissing?
Het werd een keer tijd 2 (8%)
Wel zo verstandig 9 (35%)
Prima 5 (19%)
Jammer 2 (8%)
Waardeloos 0 (0%)
Maakt mij niet uit 8 (31%)
Aantal stemmen: 26
« Gewijzigd: 25-06-2015 om 19:35:17 door Jarno »
Topic: TT Assen voortaan op zondag (15564 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
142.000 bezoekers dit jaar (97.000 op racedag), dus we gaan het zien volgend jaar of er meer komen.

http://www.rtvdrenthe.nl/...ar-142000-fans-assen


Het viel me op trouwens dat er veel bezoekers waren tijdens de kwalificaties op vrijdag, voor mijn gevoel meer dan voorgaande jaren.
     Reageer met citaat 
Dat gevoel hadden wij ook op de baan zelf, afgelopen vrijdag
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
Volgens mij zit het circuit tegenwoordig met 100.000 man ook wel aan zijn maximum capaciteit. Met de vrijdag en zaterdag kunnen ze nog wel wat extra publiek trekken, maar op de racedag zelf was het gisteren wel max.
     Reageer met citaat 
Harald schreef 28-06-15 om 17:27:16
Volgens mij zit het circuit tegenwoordig met 100.000 man ook wel aan zijn maximum capaciteit. Met de vrijdag en zaterdag kunnen ze nog wel wat extra publiek trekken, maar op de racedag zelf was het gisteren wel max.


Circuit weer langer maken of de taluds ophogen.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Mooi item op rtv drenthe gezien over het overstappen naar de zondag en over het verlengen van het contract. Alle bobo's aan het woord; Veassen, Bos, Timmer, Out, Tichelaar, Ezpeleta. Ze zijn het er allemaal over eens dat de MotoGP moet blijven en dat de toeschouwers aantallen omhoog moeten. Grappig dat niemand het er over heeft dat met de komst van de MotoGP de toeschouwers aantallen over het hele weekend juist gehalveerd zijn. Gelukkig trekt het de laatste jaren weer een beetje aan.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Er werd op het circuit ook al gezegd dat er zo,n 5-10% meer volk was als vorig jaar op donderdag en vrijdag. Dat gevoel had iedereen die er was denk ik ook. Er werd door de omroepers gemeld dat alle tribunes uitverkocht, maar of dat helemaal klopte weet ik niet. Wij konden vanaf de GT zien dat er op stekkenwal nog delen leeg waren.

Volgens mij kunnen er nog wel wat mensen bij voor het echt vol is hoor. Naast stekkenwal kon je nog redelijk uit de voeten op de taluds, er passen vele makke schapen in een hok.

Zelf vind ik Zaterdag wel zo prettig, maar we gaan eens kijken of Zondag ook te doen is.
@ Kootje: Gefeliciteerd, je Zondaglobby heeft Ezpeleta uiteindelijk toch kunnen overtuigen. (volgens mij heb ik je gespot in de strubben vrijdagochtend moto-3)
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 28-06-15 om 15:16:22



Het viel me op trouwens dat er veel bezoekers waren tijdens de kwalificaties op vrijdag, voor mijn gevoel meer dan voorgaande jaren.


De voorspellingen voor zaterdag waren niet al te positief qua weer, waarschijnlijk veel mensen gekozen om dan de vrijdag te gaan?!
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 28-06-15 om 20:07:20
Er werd door de omroepers gemeld dat alle tribunes uitverkocht, maar of dat helemaal klopte weet ik niet. Wij konden vanaf de GT zien dat er op stekkenwal nog delen leeg waren.


Wij hebben zelf op zaterdagochtend nog tribunekaarten gekocht, toen waren er echter alleen nog enkele haarbocht-tribune kaarten beschikbaar en één strubben-tribune kaart.

Waarschijnlijk zijn de kaarten dus wel verkocht, maar is wellicht niet iedereen op komen dagen..
     Reageer met citaat 
De_Wim schreef 28-06-15 om 20:07:20
@ Kootje: Gefeliciteerd, je Zondaglobby heeft Ezpeleta uiteindelijk toch kunnen overtuigen. (volgens mij heb ik je gespot in de strubben vrijdagochtend moto-3)


Ja dat kan goed kloppen. Daar zat ik tijdens FP3 van de Moto3.

Er is 1 probleem met de zondag TT 2016, dan moet ik naar de kapper.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 02-07-15 om 16:14:57
(...)


Ja dat kan goed kloppen. Daar zat ik tijdens FP3 van de Moto3.

Er is 1 probleem met de zondag TT 2016, dan moet ik naar de kapper.


groeit jouw haar zo langzaam dat je dat nu al weet
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
Kootje schreef 02-07-15 om 16:14:57
(...)


Ja dat kan goed kloppen. Daar zat ik tijdens FP3 van de Moto3.

Er is 1 probleem met de zondag TT 2016, dan moet ik naar de kapper.



weddenschapje?
     Reageer met citaat 
Tiko schreef 02-07-15 om 20:40:06
(...)


groeit jouw haar zo langzaam dat je dat nu al weet


Heerlijk toch? Lekker op zondag naar Assen zonder zorgen over werk en bezetting in de tent.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Ik ben wel benieuwd of er idd meer toeschouwers gaan komen. Heb het gevoel dat bv het stoppen van Rossi, wat een keer gaat gebeuren, veel meer toeschouwers gaat kosten dan de extra toeschouwers die gaan komen doordat het vanaf volgend jaar op zondag is.
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
Tiko schreef 03-07-15 om 10:40:35
Ik ben wel benieuwd of er idd meer toeschouwers gaan komen. Heb het gevoel dat bv het stoppen van Rossi, wat een keer gaat gebeuren, veel meer toeschouwers gaat kosten dan de extra toeschouwers die gaan komen doordat het vanaf volgend jaar op zondag is.



Dat ben ik helemaal met je eens, de MOTOGP/Dorna heeft een spraakmakend figuur zoals Rossi nodig als publiekstrekker.
De zondag gaat dat niet goedmaken
Simoncelli was misschien wel de gedroomde opvolger als karakter in het MOTOGP veld .
Maar helaas dat gaat niet meer :'(
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
Absoluut.

Zie MM93 nog niet zo'n aanhang krijgen. Ik vrees dat ie de next Freddie Spencer wordt, snel gekomen maar ook snel opgebrand.

Voorlopig is er niemand met dezelfde uitstraling als 46, geniet ervan zolang het kan nog.
De volgende superstar is ongetwijfeld in de maak, wie weet is het een Rotterdamse knul met een bad boy reputatie?
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: