Silly season 2016 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 12

Topic: Silly season 2016 (44516 keer gelezen)
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
MB84 schreef 01-09-15 om 22:31:32
Het Moto2 team van Idemitsu ( Nagakami) wil ook in de Moto3 van start gaan met Honda's. Honda gaat niet meer motoren inzetten en bij Leopard,1, en RW Racing zouden die Honda's wegvallen.

http://www.speedweek.com/...er-Moto3-Klasse.html

Nog even aanvullend hierop: de komst van Idemitsu Honda Team Asia gaat ten koste van het San Carlo Team Italia.
Die kunnen dus gewoon opdoeken. Wat dat betreft komt RW Racing er dus wellicht nog goed van af…

Team Italia fliegt 2016 aus der Weltmeisterschaft
Will
Fryslan Boppe!

     Reageer met citaat 
Blijven er nog wat goede teams over voor Bo?
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Will schreef 04-09-15 om 21:16:04
Blijven er nog wat goede teams over voor Bo?

Ik zou het nog niet durven zeggen. Er zijn ook zo veel kapers op de kust. Ik neem bijvoorbeeld aan dat een Karel Hanika ook op zoek moet naar een ander team, aangezien er geen driemans teams meer toegestaan zijn. Idem dito voor Hiroki Ono, maar die heeft waarschijnlijk al een plek gevonden bij het nieuwe Idemitsu Honda team. En dan heb je nog Di Giannantonio, de concurrent van Bo, die al een plek leek te hebben bij Team Italia maar wat dus nu niet doorgaat want dat team verdwijnt. Dus ja, het zal nog wel lastig worden om daar tussen te komen, denk ik.

Misschien dat RW Racing een goede optie is?
     Reageer met citaat 
Als er geen goede zitjes zijn, misschien proberen een stap omhoog te doen in t CEV bij een (Spaans) team. Tweejarig contract, voor t kampioenschap gaan in t "JR WK Moto3" en in 2017 doorstromen.

Met achteraan pompen en uiteindelijk toch verzuipen hebben we nu wel vaak genoeg gezien.

Maar ja, moet er alsnog wel een team willen en t financieel haalbaar zijn
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 07-09-15 om 18:41:21
Als er geen goede zitjes zijn, misschien proberen een stap omhoog te doen in t CEV bij een (Spaans) team. Tweejarig contract, voor t kampioenschap gaan in t "JR WK Moto3" en in 2017 doorstromen.

Met achteraan pompen en uiteindelijk toch verzuipen hebben we nu wel vaak genoeg gezien.

Maar ja, moet er alsnog wel een team willen en t financieel haalbaar zijn


Als het WK Moto3 verhaal niet lukt zal Bo denk ik overstappen naar of Stock 600 of cev Moto2. Dit heeft zijn vader al eens geroepen.
     Reageer met citaat 
MB84 schreef 07-09-15 om 18:46:11
(...)


Als het WK Moto3 verhaal niet lukt zal Bo denk ik overstappen naar of Stock 600 of cev Moto2. Dit heeft zijn vader al eens geroepen.


Gezien t geld en zijn lengte misschien ook geen onverstandige keuze
Mugello never sleeps!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Doet Red Bull eigenlijk nog iets voor de Red Bull Rookies, nadat ze kampioen zijn geworden? Of zijn die alleen naamsponsor van die raceklasse en houdt het daar wel mee op?
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 07-09-15 om 18:53:09
Doet Red Bull eigenlijk nog iets voor de Red Bull Rookies, nadat ze kampioen zijn geworden? Of zijn die alleen naamsponsor van die raceklasse en houdt het daar wel mee op?


Ik heb wel is gehoord geloof ik dat de kampioen €200.000,- zou krijgen om aan een zitje te komen (of dat bedrag klopt geen idee). Maar of dat vanuit Red Bull zelf komt?! Verder zie je volgens mij wel vaak dat een aantal jongens met Red Bull als helmsponsor wordt ingelijfd, maar ook lang niet iedereen.
Anoniem
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 07-09-15 om 18:53:09
Doet Red Bull eigenlijk nog iets voor de Red Bull Rookies, nadat ze kampioen zijn geworden? Of zijn die alleen naamsponsor van die raceklasse en houdt het daar wel mee op?


Red Bull doet nog steeds zeer veel voor de RBR kampioen. Bo heeft budget om GP te rijden. Het gaat echter niet alleen om geld in deze situatie. We moeten afwachten hoe eea zich gaat ontwikkelen.
Will
Fryslan Boppe!

     Reageer met citaat 
Route van van der mark lijkt me ook niet verkeerd. Op de supersport honda bij ten Kate
     Reageer met citaat 
Will schreef 07-09-15 om 22:51:26
Route van van der mark lijkt me ook niet verkeerd. Op de supersport honda bij ten Kate



Als het ook maar enigszins kan moet Bo naar de GP's gaan en niet naar een kampioenschap waar buiten de echte die hard motorsportfans in Nederland nog nooit iemand van gehoord heeft. Alleen maar naar Stock of Supersport als het echt niet anders kan.
     Reageer met citaat 
Nederland heeft met Scott Deroue nog een ijzer in het vuur.

Als hij dit jaar Engels Kampioen Moto3 kan worden ( kans is zeer reëel aanwezig ), dan heeft hij het zeer verdienstelijk gedaan. Naar mijn mening toch een prestigieuze titel.
Maar geeft uiteraard geen enkele garantie voor een zitje voor wederom een stapje hogerop.
     Reageer met citaat 
lm6t schreef 07-09-15 om 23:49:02
Nederland heeft met Scott Deroue nog een ijzer in het vuur.

Als hij dit jaar Engels Kampioen Moto3 kan worden ( kans is zeer reëel aanwezig ), dan heeft hij het zeer verdienstelijk gedaan. Naar mijn mening toch een prestigieuze titel.
Maar geeft uiteraard geen enkele garantie voor een zitje voor wederom een stapje hogerop.


Ik ben bang dat Deroue daar geen budget voor heeft. Een Wildcard voor de TT ging om die reden helaas al niet door. Ik hoop het van harte voor hem, maar denk eerder dat hij richting Stock 600 zal moeten.
     Reageer met citaat 
lm6t schreef 07-09-15 om 23:49:02
Nederland heeft met Scott Deroue nog een ijzer in het vuur.

Als hij dit jaar Engels Kampioen Moto3 kan worden ( kans is zeer reëel aanwezig ), dan heeft hij het zeer verdienstelijk gedaan. Naar mijn mening toch een prestigieuze titel.
Maar geeft uiteraard geen enkele garantie voor een zitje voor wederom een stapje hogerop.




Maar blijft denk inderdaad vraag: welk team?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
lm6t schreef 07-09-15 om 23:49:02
Nederland heeft met Scott Deroue nog een ijzer in het vuur.

Als hij dit jaar Engels Kampioen Moto3 kan worden ( kans is zeer reëel aanwezig ), dan heeft hij het zeer verdienstelijk gedaan. Naar mijn mening toch een prestigieuze titel.
Maar geeft uiteraard geen enkele garantie voor een zitje voor wederom een stapje hogerop.


Tijdens de BSB persconferentie vandaag op het TT Circuit, gaf Scott aan zijn pijlen te hebben gericht op het Britse Supersport kampioenschap voor 2016.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 12


Snelle navigatie: