Thomas: Ik ben een Brit, die toevallig uitstekend Nederlands leest en schrijft. Al zeg ik het zelf ...

Maar ja, ook jaren als vertaler gewerkt, en half hier half in Engeland opgegroeid, dus dan pik je weleens wat op...
RG500IU schreef 04-09-06 om 16:05:20
Maar wat ik me afvraag: Ben je journalist ofzo en is dit je werk? Waar haal je anders in vredesnaam de tijd vandaan om zulke (lange) verhalen te schrijven

Dat vraag ik me ook af! Ik ben elke keer na een race een uur of 3-4 bezig om de raceverslagen te schrijven, en een uur of 3-4 bezig om een voorbeschouwing, en tussendoor hier en daar een uurtje voor allerlei andere dingen. Maar ik vind schrijven ontzettend leuk, en MotoGP natuurlijk ook, dus dat combineert mooi. Ik zit toch uren na een race in mijn hoofd alles na te spelen en te overpeinzen (vandaar Kropotkin Thinks), dus ik kan het net zo goed allemaal opschrijven, hebben andere er ook plezier (?) van...
Het is nog niet mijn werk, maar ik ben er mee bezig om dat er wel van te maken. Dus als er nog Magazine-redacteurs of iets dergelijks aanwezig zijn, ik hou me aanbevolen!